自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56756


21#
發表於 09-6-15 13:20 |只看該作者
出面仲有千千萬萬不知悔改既年青人
正生呢班學生真係勇敢,好值得大家學習....請給他們
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 1118


22#
發表於 09-6-15 13:26 |只看該作者
我唸每間學校都有好人同壞人, 包括埋d老師校長,而正生好過好多好多市區學校, 因為正生d老師校長係真心為學生而付出, 而有d學校老師係為份人工而教, 有錯就叫d學生退學, 造成好多社會問題.


男爵府

積分: 9418

環保接龍勳章


23#
發表於 09-6-15 13:27 |只看該作者
佢地帶埋班小朋友去圍正生既學生,咁既家教,好唔得過吸毒幾多咋.吸毒傷自己既身,但係去圍一班改過既青年人,就係傷人地個心.


大宅

積分: 1550


24#
發表於 09-6-15 13:36 |只看該作者
我今朝上網睇報導都睇到喊。洗唔洗咁對一班小朋友呀?另外要欣賞一班反叛嘅小朋友,昨天可以咁冷靜去面對居民嘅排擠。
校長,老師教得好好。


大宅

積分: 3569


25#
發表於 09-6-15 13:52 |只看該作者
我都好支持正生書院,正所謂人誰無過,何況係小朋友?佢地係入去戎毒同讀書,唔係入面吸毒同攪事,好希望其它既居民諒解,唔係講風涼話,就算政府係我果區建,我都唔會反對,十卜十卜!!!!!!!!!


子爵府

積分: 10341


26#
發表於 09-6-15 13:58 |只看該作者
如果地點是自己附近,我都支持.


別墅

積分: 576


27#
發表於 09-6-15 13:59 |只看該作者
原帖由 Chunyan 於 15-6-2009 13:58 發表
如果地點是自己附近,我都支持.


Me too!


大宅

積分: 3344

畀面勳章


28#
發表於 09-6-15 14:06 |只看該作者
我一啲都唔覺得正生係唔好, 其實正生書院對附近的人應該係一個好既的正面教材,因為家長可以教導小朋友,只要肯誠心改過,真係會有人接納你,最少正生唔會放棄你。

仲有,我見到正生班學生,不禁要讚老師教得真係好,比起好多名校生更好修養。

[ 本帖最後由 BB頭maimimi 於 09-6-15 14:17 編輯 ]


男爵府

積分: 5301


29#
發表於 09-6-15 14:15 |只看該作者
WHY會有d咁ga人~真係社會的恥辱.如果係佢地d仔女唔知佢地又會點呢~可唔可以將心比己~
:-xhttp://hk.photos.yahoo.com/debby1292000 :oops: :oops: :oops: :oops:唔經唔覺我已經2歲啦........ :-) :-) :-)


大宅

積分: 3817


30#
發表於 09-6-15 14:37 |只看該作者
我未有睇到呢個新聞, 淨係睇BK會員形容, 都覺得班小朋友好慘, 比人咁話法.


大宅

積分: 2155


31#
發表於 09-6-15 15:06 |只看該作者
人每到自己的利益時就變得自私,:;pppp: :;pppp:


複式洋房

積分: 182


32#
發表於 09-6-15 15:59 |只看該作者
如果梅窩的居民真係對中學有咁大的需求, 咁南約區中學就不會因為收生不足而遭殺校啦. 就算真係有中學, 佢地依然會送自己仔女出香港讀書. 何必要對一班肯改過自新的小朋友咁趕盡殺絕呢!
他朝有一日如果"正生"當中有佢地的仔女, 佢地又會話點解唔俾個機會. 人誰無過, 將心比己. 這班小朋友都係一時行錯路, 佢地又唔係作姦犯科的壞人. 如果我們大人連這樣的機會都唔俾佢地, 佢地自暴自棄那不是更可悲.
而且, 睇落佢地比市區時下的青少年更有規矩. 因為佢地曾經錯過, 已經知錯. 唔想再失去讀書和改過自新的機會.
佢地昨日能夠咁勇敢的去到梅窩給人指指點點.
其實點解"正生"校舍會不夠用? 超收學生咁多, 點解?
在"正生"的立場, 他們也不想的, 對嗎? 是社會風氣的敗壞, 令咁多小朋友要入"正生"讀書. 請梅窩的居民給這班小朋友一個新的校舍.


洋房

積分: 73


33#
發表於 09-6-15 16:01 |只看該作者
比d同情心同愛心


禁止訪問

積分: 17792


34#
發表於 09-6-15 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8296


35#
發表於 09-6-15 16:10 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-6-15 11:22 發表
地咁多借口, 又話點解唔比返間學校佢地, 又話點解唔起間醫院 / 政府診所比佢地, 其實由頭講到尾, 佢地跟本唔想正生搬入去, 驚話會搞到梅窩好複雜,

假如正生d學生會擾亂社區秩序......

咁政府都唔應該係大嶼山設醫院、診所喇........d 病人有菌架,會危害附近居民健康架嘛~:;pppp: :;pppp:


大宅

積分: 1018


36#
發表於 09-6-15 16:11 |只看該作者
me too!!!

原帖由 Chunyan 於 09-6-15 13:58 發表
如果地點是自己附近,我都支持.


子爵府

積分: 12748


37#
發表於 09-6-15 16:15 |只看該作者
正生各位師生的表現
相比d"居民"的咀臉
只有更加突出誰是誰非


大宅

積分: 2837


38#
發表於 09-6-15 16:16 |只看該作者
冇比人踩過...又點知道珍惜別人的包容呢
對所有現/曾入歧途的青少年黎講,未必唔係好事

希望經過呢次事件之後,會令所有年青人明白"毒品容易買,尊嚴價更高!"

不過針唔拮到肉就唔知痛,唔係在自已居所附近,亦唔會明白果種憂慮...

如果有試用期就好喇.....


翡翠宮

積分: 95992

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 09-6-15 16:19 |只看該作者
原帖由 sweetcouple 於 09-6-15 11:05 發表


梅窩的小朋友要跨區, 好多係佢地自願 (為左讀較出名的學校)。

那間南約中學本來就係因為收生不足而close!

所以梅窩居民根本就係「自己唔要o既野, 但亦唔俾人要」!

超自私! ...


agreed


大宅

積分: 4516

好媽媽勳章


40#
發表於 09-6-15 16:21 |只看該作者
D大人就可悲,小朋有就可憐啦!
http://www.mcmug.org/card/missu.jpg[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo