立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 91060
losttoa 發表於 23-6-15 17:41 十二峰味~如心個間好食啲
水晶宮
積分: 64415
bb2 發表於 23-6-15 18:03 你一定係霆鋒粉絲十二味呀如心果間真係好食d,仲好坐d ...
侯爵府
積分: 22100
Rainyok 發表於 23-6-15 15:41 茶餐廳嘅款式都得 中等價錢,$60-$80左右
公爵府
積分: 28238
owla 發表於 23-6-15 12:21 荃灣廣場隔離大壩街d鋪頭都ok既
積分: 27127
LoveCorgi2 發表於 23-6-15 17:23 蘭香係食情懷多
子爵府
積分: 10330
pinky-peach 發表於 23-6-15 17:52 一定唔係「普洱」,轉手前係我飯堂,由佢27蚊茶餐食到$37蚊,轉手後係垃圾! ...
RT 發表於 23-6-15 18:16 茶餐廳都係紅茶比較穩陣的, 重有意樂/韓樂/百分百都ok既 中餐就青葉, 海連, 楚撚記 西餐就森美, Marka Hou ...
積分: 10061
sharon_pig 發表於 23-6-15 19:18 蘇媽好差
owla 發表於 23-6-15 20:42 點解我覺我唔錯既都比人話差
積分: 11223
RT 發表於 23-6-15 20:48 蘇媽真係差左好多
Rainyok 發表於 23-6-15 12:17 荃灣區哪裡有好食或 多人光顧嘅餐廳 KFC,大家樂,大快活
積分: 10218
伯爵府
積分: 15320
積分: 18366
owla 發表於 23-6-15 20:40 我以前一直冇食過最近先試, 仲覺得唔錯添
珍珠宮
積分: 41135
setrea 發表於 23-6-15 19:42 楚?記個名都衰過人,一定唔會幫襯
積分: 18208
ccaa 發表於 23-6-15 20:55 紅茶隔幾個鋪位有間番茄18 OK 㗎,我最鍾意食佢個胡椒豬肚雞米線
積分: 17522
大宅
積分: 1751
積分: 74877
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy