自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15447


21#
發表於 23-7-5 14:55 |只看該作者
airhei 發表於 23-7-5 13:19
每樣野都好似好短視,中年1班人都未攪惦,又投放晒所有資源開中2,

有夢想班人一係就入劇組,一係隔一排無野做 ...

中年一贏嘅就係唱主題曲機會。龍婷同嗰位男士已經做咗。吉吉應該唔會只比佢唱歌,所以已經畀本身贏比賽有嘅多。係上海灘嗰個。可能要等啱劇集先派到歌畀佢。其實比賽只係畀你贏唱一首主題曲,請問需要幾多資源?


公爵府

積分: 25094

開心吸收勳章


22#
發表於 23-7-5 14:55 |只看該作者
隔離做星開到5, 又做左幾多星.


子爵府

積分: 10819

2024年龍年勳章


23#
發表於 23-7-5 14:55 |只看該作者
如果用呢個邏輯,好多比賽都只可以隔幾年先攪一屆。


子爵府

積分: 11070

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 23-7-5 15:20 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 23-7-5 14:47
已經俾咗平台機會佢哋揚名,之後點,要靠佢哋自己喎,無線有講過話出錢捧嗎?好似龍婷咁,佢一選完,我見佢 ...

龍婷未參加中年好聲音已經係咁多活動。祇係你地無留意姐。

依家佢做乜都有人留意,可謂目的已達!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 23-7-5 15:47 |只看該作者
nicholasmom 發表於 23-7-5 15:20
龍婷未參加中年好聲音已經係咁多活動。祇係你地無留意姐。

依家佢做乜都有人留意,可謂目的已達!


係呀,所以講到底,都係靠自己,TVB俾個機會佢哋揚名,之後點就靠佢哋自己,關TVB咩事?


子爵府

積分: 11908


26#
發表於 23-7-5 16:19 |只看該作者

回覆樓主:

樓主開呢個帖喺BK搵唔到你要嘅回應,過香討,嗰邊一大班靠踩tvb過日子嘅人陪你


珍珠宮

積分: 36886

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


27#
發表於 23-7-5 16:35 |只看該作者
本帖最後由 ChingYee123 於 23-7-5 16:36 編輯

以前TVB同華星唱片公司合辦既新秀歌唱比賽都係咁,比賽完畢,得獎者就有華星唱片公司合約,無獎者就睇下有無其他唱片公司肯簽佢,無唱片公司肯簽既就睇下有無其它出路!TVB從來都唔包生仔的!

好似黎明咁,新秀完咗拎咗季軍,都無唱片公司肯簽佢。不過由於佢高大靚仔,被推薦入TVB拍劇,佢好彩或有觀眾緣,好快因為拍劇就爆紅,又因為劇集爆紅連主題曲都唱到街知巷聞,之後先正正式式進軍樂壇,並成為天王巨星!

呢啲野時也命也,萬中無一!


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


28#
發表於 23-7-5 16:48 |只看該作者
中年一還有什麼野要搞?個節目都完左,肯簽約日後就見到佢地,唔肯就返回現實夢已完,回響大開中年2係合理,tbb又唔係慈善家係商家,有利就開續集架啦。


侯爵府

積分: 20715


29#
發表於 23-7-5 16:57 |只看該作者

回覆樓主:

其實我完全無興趣睇中年人


珊瑚宮

積分: 117753


30#
發表於 23-7-5 17:09 |只看該作者
Ritzmary 發表於 23-7-5 13:30
成日都話夢想夢想,中年人好多都未退休,有d仲係家庭經濟支柱,成日唱唔使開工搵食咩。一搞就半年,無錢真 ...

所以嗰啲去參加嘅人我都覺得好堅 尤其是㕑師


珊瑚宮

積分: 117753


31#
發表於 23-7-5 17:10 |只看該作者
其實做完又做,只係得個「悶」字 睇吓聲夢二冠軍冇晒影 全部資源放晒喺炎明熹身上面都夠啦!


伯爵府

積分: 19850

牛年勳章


32#
發表於 23-7-5 17:27 |只看該作者

回覆樓主:

比賽結束後,其實tvb真的無需為冇獎個班人擔上什麼責任,包括聲夢1,2班學員。


子爵府

積分: 11908


33#
發表於 23-7-5 17:28 |只看該作者

回覆樓主:

聲夢2嗰班,成個比賽期到完結無人跑得出,係得個亞軍多啲job,但聲夢1/中年,比緊賽已經有noise,在商言商捧佢地係正常,尤其出面商演,個客話要gigi或李佳,唔通tvb叫人用聲2講完名都唔知邊個


子爵府

積分: 10774


34#
發表於 23-7-5 18:36 |只看該作者

回覆樓主:

tvb最大問題唔係出唔到質素好新人,係養唔起咁多比賽出嚟既人。無論星夢定中年,有幾多勁人出嚟都好,最後都只會養1、2個,浪費人材。


子爵府

積分: 11453

馬年勳章 睛靈勳章


35#
發表於 23-7-5 18:52 |只看該作者
Rainy 發表於 23-7-5 14:19
天龍八部一唱歌我即刻熄電視, 覺得好嘈, 快D開中年2

非常同意,堅難聽


子爵府

積分: 11453

馬年勳章 睛靈勳章


36#
發表於 23-7-5 18:54 |只看該作者
Apple011 發表於 23-7-5 14:01
中年1個班已經賺咗知名度,tvb唔一定要捧佢做巨星才算成功,現在已經唔同以前,好多渠道俾佢哋發揮,有知 ...

Exactly! 我見大強已經有廣告出街


水晶宮

積分: 62381


37#
發表於 23-7-5 18:59 |只看該作者
Rainy 發表於 23-7-5 14:19
天龍八部一唱歌我即刻熄電視, 覺得好嘈, 快D開中年2

總之我喺電視睇睇吓聽到呢首歌我就會轉台,因為真係唱得好難聽尤其是個男,個女都好DD,女啲廣東話非常之唔正.


男爵府

積分: 7180


38#
發表於 23-7-5 18:59 |只看該作者
Apple011 發表於 23-7-5 14:01
中年1個班已經賺咗知名度,tvb唔一定要捧佢做巨星才算成功,現在已經唔同以前,好多渠道俾佢哋發揮,有知 ...

你講得好啱!入中年選秀係為知名度,睇見中1有好多教唱歌,依家應該多左好多學生。最醒目係龍小姐,知道busking 唔得耐,參加完更加多人識,接job接到手軟係佢。對龍小姐認識都係中1,唱歌得把一腔,好悶,但又好多人鍾意。


水晶宮

積分: 62381


39#
發表於 23-7-5 18:59 |只看該作者
parrotking 發表於 23-7-5 18:52
非常同意,堅難聽

絕對同意,簡直係破壞晒首歌


水晶宮

積分: 62381


40#
發表於 23-7-5 19:00 |只看該作者
honeybibibibi 發表於 23-7-5 16:57
其實我完全無興趣睇中年人

直頭冇睇過

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo