自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


珊瑚宮

積分: 109530

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


21#
發表於 23-7-10 17:57 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 23-7-10 16:42
仲想有得選擇真係食矇咗你,遲吓隨時65歲之後轉做年金,大家就唔可以好似現在咁一筆過攞
...
都大機會
俾得出去, 想拎返就難~
到時就乜乜優惠, 轉年金, 供少D, 拎多D , 乜乜乜
可能死果陣都未拎返自己供既一半


珊瑚宮

積分: 109530

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


22#
發表於 23-7-10 18:00 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 23-7-10 17:53
對於啲月光族就係囉!
對於善於理財嘅就唔係啦!
其實應該比人選擇65歲之後年金定一筆過
其實應該俾人揀
唔一定要買基金囉
其他國家有得俾人做定期/ 買金, 多樣化D


禁止訪問

積分: 5052


23#
發表於 23-7-10 18:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24786

馬年勳章 牛年勳章


24#
發表於 23-7-10 18:09 |只看該作者
親戚今年退休攞咗強積金,比前年少咗二十多萬,仲唔計舊年加今年供條數添


子爵府

積分: 10774


25#
發表於 23-7-10 18:10 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 23-7-10 16:37
老老實實,我唔太睇好中國未來發展(emoji)

根據bk jm 意見,我地偉大中國掘起,西方列強驚到故意抹黑打壓。根據習主席偉大指導,我地一定要有制度自信,中國一定欣欣向榮,唔好被人既抹黑,動搖到對中國既信心


公爵府

積分: 25894


26#
發表於 23-7-10 18:18 |只看該作者

回覆樓主:

6位數字,俾我定期開心啲,又唔會蝕


已刪除用户

積分: 21542


27#
發表於 23-7-10 18:18 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 86799


28#
發表於 23-7-10 18:19 |只看該作者

回覆樓主:

朋友耐唔唔就轉下
個ac幾好,長期賺錢
我無勤力,得個蝕字!


子爵府

積分: 12236

馬年勳章


29#
發表於 23-7-10 18:43 |只看該作者
LandoCheung 發表於 23-7-10 09:03
美股升得咁勁,我都冇選擇
反而全部擺晒落去大中華威力基金
連續好多年都蝕錢

我有跟住定時轉 比上年賺多咗少少


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 23-7-10 19:01 |只看該作者
Amy7802 發表於 23-7-10 18:09
親戚今年退休攞咗強積金,比前年少咗二十多萬,仲唔計舊年加今年供條數添 ...

呢兩年個市咁差,如果唔急用錢,真係唔好咁急攞出黎


子爵府

積分: 14952


31#
發表於 23-7-10 19:15 |只看該作者
Ssddff 發表於 23-7-10 18:02
取消綜援啦
陀衰有儲蓄習慣嘅人

老弱傷殘都要取消?


子爵府

積分: 14952


32#
發表於 23-7-10 19:18 |只看該作者
CYT0408 發表於 23-7-10 14:40
可以唔取消,
但可以比我地自己選擇嗎。
唔一定要買基金,唔一定要keep現金,

強積金揀保本都要俾手續費


子爵府

積分: 13591


33#
發表於 23-7-10 19:29 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 23-7-10 19:31 編輯
邱悠月 發表於 23-7-10 18:18
6位數字,俾我定期開心啲,又唔會蝕

唔係個個好似你咁好彩,打公仔邊嚟咁多時間留意環球股市呢,一吓唔好彩靠聽埋agent或九流分析員嘅山埃分析咁就蝕到眼癱癱
不過既然強制供款我就覺得唔應該要被迫承受投資風險,賺當然大家happy,但始終係焗住供,非自願供款咁係咪應該幫打公仔承擔返個風險呢?我覺得應該着手考慮點可以保證退休本金唔會蝕
始終覺得要人焗住供,焗住蝕講不過去嘛!


公爵府

積分: 28824

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


34#
發表於 23-7-10 20:18 |只看該作者
我都係大中華!無開來睇好耐


公爵府

積分: 25894


35#
發表於 23-7-10 20:59 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 23-7-10 19:29
唔係個個好似你咁好彩,打公仔邊嚟咁多時間留意環球股市呢,一吓唔好彩靠聽埋agent或九流分析員嘅山埃分析咁 ...

我好彩咩,我話筆強積金拎嚟定期仲好呀


伯爵府

積分: 15187


36#
發表於 23-7-10 21:08 |只看該作者
我MPF放美股都有升有跌
最後都係睇長遠拎嗰年市況點
好市嗰年拎就著數


子爵府

積分: 13591


37#
發表於 23-7-10 22:03 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 23-7-10 22:05 編輯
邱悠月 發表於 23-7-10 20:59
我好彩咩,我話筆強積金拎嚟定期仲好呀

睇錯咗以為你MPF賺咗六位數字


珍珠宮

積分: 36409


38#
發表於 23-7-10 22:06 |只看該作者

回覆樓主:

我揀自動導航,每次收到sms都話我自開戶以來盈餘幾多,冇蝕過,唔知係咪真
(早幾天話我盈餘8萬幾)


男爵府

積分: 7807


39#
發表於 23-7-10 22:12 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 23-7-10 16:42
仲想有得選擇真係食矇咗你,遲吓隨時65歲之後轉做年金,大家就唔可以好似現在咁一筆過攞
...

點解係 食矇咗我??
或者我出年就60歲可以拎走啲錢呢


子爵府

積分: 13591


40#
發表於 23-7-10 22:19 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 23-7-10 22:19 編輯
CYT0408 發表於 23-7-10 22:12
點解係 食矇咗我??
或者我出年就60歲可以拎走啲錢呢

你09年做媽咪,段估出年唔會60呱

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo