美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2069


21#
發表於 23-7-26 20:36 |只看該作者
AmandaMem 發表於 23-7-26 17:04
v beam 同excel v 兩者應該點簡好?

有人話vbeam打得深啲痛啲,退紅腫要成個星期,excel v就2-3日


洋房

積分: 35


22#
發表於 23-7-26 23:28 |只看該作者
zuccabb 發表於 23-7-11 13:22
有冇jm做過去微絲血管嘅美容機,a記定le好?

去微絲血管的話,我係一間觀塘小店做開,做m22整體感覺好好。改善到我微絲血管同玫瑰痤瘡。本身成日敏感到成面好紅。叫ClassyFaXeBeaXXX,有興趣可以搵下佢地IG望望,希望幫到你


大宅

積分: 2069


23#
發表於 23-7-27 20:34 |只看該作者
大貓咪B 發表於 23-7-26 23:28
去微絲血管的話,我係一間觀塘小店做開,做m22整體感覺好好。改善到我微絲血管同玫瑰痤瘡。本身成日敏感到 ...

謝謝你


禁止訪問

積分: 424


24#
發表於 23-7-28 08:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 35


25#
發表於 23-7-28 21:26 |只看該作者
AmandaMem 發表於 23-7-28 08:34
唔敢去小店

當然小店質素會有參差,但我覺得如果搵到間高質既其實仲好過大集團,佢地會跟貼個別客人情況。大集團佢地成間公司咁多客,始終好難做到咁照顧個別客人。


別墅

積分: 770


26#
發表於 23-7-31 23:26 |只看該作者
回覆 貝媽 的帖子

我v beam係皮膚專科醫生打所以可能會唔同


男爵府

積分: 5690


27#
發表於 23-8-3 17:48 |只看該作者
louisegwen 發表於 23-7-31 23:26
回覆 貝媽 的帖子

我v beam係皮膚專科醫生打所以可能會唔同

我唔可以pm我邊個醫生有得打v beam


別墅

積分: 858


28#
發表於 23-8-3 19:49 |只看該作者
vbeam 勁痛, excelv 都有D feel 但我覺得還好
後尾我係打excel v + , 我個人都最中意呢部機


大宅

積分: 2069


29#
發表於 23-8-3 20:07 |只看該作者
LKAAUI 發表於 23-8-3 19:49
vbeam 勁痛, excelv 都有D feel 但我覺得還好
後尾我係打excel v + , 我個人都最中意呢部機 ...

請問邊間打?


禁止訪問

積分: 1275


30#
發表於 23-8-4 00:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2069


31#
發表於 23-8-4 09:06 |只看該作者
LOJessica_!! 發表於 23-8-4 00:22
幾年前已經有搵醫生打過VBEAM, 面紅情況好早已改善,唔洗再打

原來可以斷尾架,我聽人講話要keep住打


禁止訪問

積分: 1275


32#
發表於 23-8-4 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1350


33#
發表於 23-8-5 23:01 |只看該作者
我系Le 打excel v + , 打左幾次效果已經好明顯


大宅

積分: 2069


34#
發表於 23-8-5 23:24 |只看該作者
kayancc 發表於 23-8-5 23:01
我系Le 打excel v + , 打左幾次效果已經好明顯

hard sell嗎?你係咪買package,大概幾錢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo