懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 588


21#
發表於 23-7-17 16:41 |只看該作者
回覆 09142023 的帖子

你血壓係幾多? 我成日都係keep 住下壓得60 幾,醫生都話我吾理想。 建議我飲多啲水同埋每次坐低之後都要慢慢起身,吾可以急

樓主血壓係咪都正常?


別墅

積分: 605


22#
發表於 23-7-17 17:25 |只看該作者
回覆 ahyan. 的帖子

健康院有冇叫你自己去屯醫交𨍭介信?因為我都係健康院𨍭介,within 1-2日 登入HA GO就見到個期啦⋯⋯
你有冇嘗試打去問下係咪溜左?


大宅

積分: 1543


23#
發表於 23-7-17 18:43 |只看該作者
回覆 cakes_hey 的帖子

暈暈下個一排自己屋企量上壓90-109,下壓60-70


男爵府

積分: 6137

2024年龍年勳章


24#
發表於 23-7-17 19:04 |只看該作者
我晚晚都會做15-30分鐘瑜伽(在床上做, 懶得舖席), 咁樣D筋骨會無咁容易攰。

1. 先郁郁頸, 左右耳仔近膊頭20下, 再前後20下。
2. 膊頭打圈(前+後), 各20下。
3. 手掌係背脊合十, 大約1分鐘。
4. 伸直腳, 手掂腳趾約10秒, 左右各做兩次之後, 再左右做20秒
5. 坐低, 之後兩隻腳板底相貼, 蝶式, 約1分鐘
6. 之後拉大腿筋, 單腿鴿式

其實人愈攰, 愈要做下運動先無咁攰的。當然期間我都會有特別攰既時候, 但休息幾日, 又再運動下, 個人真係比較有精神的。我本身由WEEK 0 開始已經有做運動. 同事都話我孕晚期都仲好精神。遲D個肚愈重, 個人會更加攰, 所以加油呀! 我覺得你太緊張了, 放鬆下心情, 想訓就訓, 想郁先郁啦. 唔好俾自己太大壓力。


別墅

積分: 737


25#
發表於 23-7-17 19:35 |只看該作者
攰就休息啦 日頭放假有精神去公園曬一陣太陽,冇事都係瞓
碗叫老公洗,地冇拖好耐了 都係雞毛掃撩下掃下個地下就算
搞到自己太攰會食乜都嘔返曬出嚟


複式洋房

積分: 130


26#
發表於 23-7-17 20:02 |只看該作者
ahyan. 發表於 23-7-17 11:54
抑鬱藥都係呢幾日覆診後食番咋,食番藥之前情況已經係咁了!而且醫生開番藥比我,就係因為話隻藥可以提高精 ...

可以考慮請鐘點做家務,唔好因為做唔好清潔怪自己。最用力嘅家務例如吸塵拖地,我都留返比鐘點做,二來又可以保護條腰!


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


27#
發表於 23-7-17 21:40 |只看該作者
我21wk 都好辛苦⋯⋯
做唔到野


大宅

積分: 1558


28#
發表於 23-7-17 22:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 yuenbaby12 於 23-7-18 00:22 編輯

我21週,第2胎,周身酸痛,但做家務還可以,要慢慢同埋停一停比自己休息,番工攰就請假,盡量自己分配,唔好太辛苦加油,BB出左世咩都值得
另外我8週先去健康院登記,跟住佢就俾埋屯門醫院Check唐氏個期我,而家21週我只係去過屯門醫院一次.另外兩次都係去健康院,量血壓度高磅重聽胎心,照超聲波+結構都係去私家!健康院大概一個月半比一次期,上星期已經俾埋8月產檢同10月驗B鏈個期我了!你最好打去問下


大宅

積分: 1862


29#
發表於 23-7-17 22:56 |只看該作者
我果陣20週都成日好攰好眼瞓,去到6個月先好d。

盡量訓得到就訓,休息多d,點樣舒服點樣來,家務可以留返比老公做,唔好比咁大壓力自己。

另外經HA go 醫院2日就有電話打來比期,係咪健康院漏咗,最好打去醫院問下好d。

有咩唔舒服感冒都可以去急症室,會幫你check埋bb健唔健康或掉你上日間產房。我果陣12週都去左急症,因為私家唔敢開藥。


別墅

積分: 707


30#
發表於 23-7-17 22:59 |只看該作者
ahyan. 發表於 23-7-16 23:11
我31歲咋我有食足補充品,一日一粒輪流食!
仲特登買埋鐵水黎飲!睇下有沒改善!
我就係發現自己好唔 ...

乜一定要夠期先去私家做產檢?
其實以你既狀況我認為你要即刻去…

你選擇得做媽媽要有強大既心臟
我明白你有抑鬱但你既問題某程度都要靠你自己你先生一齊解決

仲有你d寵物
你將會出世既BB…

問呢度既人又唔了解你既狀況


大宅

積分: 2395


31#
發表於 23-7-18 14:51 |只看該作者
ahyan. 發表於 23-7-16 23:11
我31歲咋我有食足補充品,一日一粒輪流食!
仲特登買埋鐵水黎飲!睇下有沒改善!
我就係發現自己好唔 ...

政府醫院唔係等一阵會俾期你,唔會幾个星期都俾唔到哦


子爵府

積分: 14765


32#
發表於 23-7-18 14:56 |只看該作者
回覆 ahyan. 的帖子

你有無check過你甲狀線水平?

我唔知你的情況,我自己一懷孕就有甲減,我會覺得自己係無力,唔想郁,郁親就一身汗,唔夠氣


大宅

積分: 1618


33#
發表於 23-7-18 17:48 |只看該作者
回覆 ahyan. 的帖子

你要自己去屯門醫院約期嫁bo,你有冇去?


別墅

積分: 708


34#
發表於 23-7-20 04:13 |只看該作者
加油呀!過多幾個月就有個可愛嘅bb見妳啦
葉酸,補鐵劑,鈣片每日都食。
你可以每日食1-2隻蛋添。
食完嘢廿分鐘就在家中來回踱步,幫助消化又增加肌力。加油


大宅

積分: 2472


35#
發表於 23-7-20 14:43 |只看該作者
20週各樣反應都會愈黎愈明顯, 不過到BB踢你個陣心情就會好好, 當然有時佢踢少左又會驚一餐, 做人老母真係好矛盾, 我覺得如果可以就抖多D啦, 唔想食野就唔好逼自己, 但supplement 就唔好唔食, 我自己係食美贊臣enfamom, 然後都可以飲下滴雞精, 再搵D食完會令自己開心既野食下囉


複式洋房

積分: 252


36#
發表於 23-7-20 17:25 |只看該作者
會唔會同飲食/supplement有關?

因為我發現我食親 高鐵/高鈣嘅食物/supplement都會反胃想嘔,e.g. 惠x多種維他命、佳x鈣片、牛奶、紅棗水、花生醬、美祿、木耳、酸嘅食物等,都係會超級唔舒服,所以會諗係咪d鐵水令你咁唔舒服

我依家都唔敢食呢d,如果想補鐵,淨係揀d對胃好d嘅"富馬鐵",鈣就食醫生開嘅"乳酸鈣"鈣片,個人就無咁唔舒服

另外我有時食太飽、食米粉都會有嗜睡情況出現,唯有盡量少食多餐。有d人話飯後血糖太高/太低都容易出現嗜睡,可以試下喺呢個方向搵多d資料


別墅

積分: 792


37#
發表於 23-7-21 10:52 |只看該作者
加油


大宅

積分: 1278


38#
發表於 23-7-21 11:07 |只看該作者
驗下tsh

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo