自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


公爵府

積分: 29932


21#
發表於 23-8-26 11:52 |只看該作者
wlea 發表於 23-8-26 10:52
其實點心係咪同香港差唔多價錢


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


22#
發表於 23-8-26 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


23#
發表於 23-8-26 12:21 |只看該作者
aaaiqc 發表於 23-8-26 11:50
香港價

好味,任坐


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


24#
發表於 23-8-26 12:30 |只看該作者
BBsnoopy 發表於 23-8-26 11:46
好早呀!

怕晏咗會多人


男爵府

積分: 5997


25#
發表於 23-8-26 12:30 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 10:46
8.15出門
9.00已過了關
第一站飲茶

早兩個星期有去過佢蛇口海上世界站分店飲早茶,好正好扺食,人均唔駛70人仔,飽到連午飯都慳埋,4:00至再食下一餐!


男爵府

積分: 6335


26#
發表於 23-8-26 12:33 |只看該作者

回覆樓主:

之前食過唔錯。有無咩飲茶好地方推介。


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


27#
發表於 23-8-26 12:33 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 11:33
你都未夠資格坐$2車,小妹細你好多。



珍珠宮

積分: 45815


28#
發表於 23-8-26 13:00 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 12:30
怕晏咗會多人

多人排隊嗎?
你地今日要等幾耐?


珍珠宮

積分: 45815


29#
發表於 23-8-26 13:03 |只看該作者
sochui 發表於 23-8-26 11:35
大陸吳興加一

有個別high end 餐廳都有10% service charge。

不過受得呢個charge,人地內地餐廳真係有提供好好service。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


30#
發表於 23-8-26 13:48 |只看該作者
平平常常 發表於 23-8-26 13:00
多人排隊嗎?
你地今日要等幾耐?

直入。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


31#
發表於 23-8-26 13:57 |只看該作者
雪雪媽 發表於 23-8-26 12:30
早兩個星期有去過佢蛇口海上世界站分店飲早茶,好正好扺食,人均唔駛70人仔,飽到連午飯都慳埋,4:00至再 ...

你應該嗌咗好多嘢食喎


子爵府

積分: 11521


32#
發表於 23-8-26 14:04 |只看該作者
D其 實 想 平 d 也 可 去 入 少 少 如 惠 東 的度 假 區 富 力 灣 或 十 里 銀 灘 。花 一 二 百 租 间 民 宿 ( 公 寓 ) ,已 有 兩 張 大 雙 人 床 ,裝 修 清 雅 整 潔 ,那 兒 海 景 景 色 非 常 美 ,去 附 近 小 店 花 五 十 元 二 人 已 吃 飽 ,豪 d 去 附 近 海 鮮 店 ,三 百 多 元已 有 蝦 有 蟹 有 肉 有 菜 ,四 五 人 吃 已 吃 飽 飽 。
想 短 短 度 過 兩 曰 一 夜 周 末假 期 ,也 是 不 錯 之 選 。


琥珀宮

積分: 169761


33#
發表於 23-8-26 14:10 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 10:46
8.15出門
9.00已過了關
第一站飲茶

暑假最後一個週末,冇勇氣北上。聽有人剛過星期三由落馬州過關福田,雖然還算暢順但好多人,咪搞。


大宅

積分: 1477


34#
發表於 23-8-26 14:15 |只看該作者
Fishqqma 發表於 23-8-26 10:46
8.15出門
9.00已過了關
第一站飲茶
第二站去邊


男爵府

積分: 8923


35#
發表於 23-8-26 14:50 |只看該作者

回覆樓主:

開關後我都去大陸不下10次,去得多其實冇乜意思,來來去去都係差不多的商埸,有D悶了,除非長途有D興趣。


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


36#
發表於 23-8-26 15:00 |只看該作者
Goldfat 發表於 23-8-26 12:33
之前食過唔錯。有無咩飲茶好地方推介。

都係呢度jm介紹我呢一間 ,我少上來玩。


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


37#
發表於 23-8-26 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11521


38#
發表於 23-8-26 15:18 |只看該作者
elderberry 發表於 23-8-26 14:50
開關後我都去大陸不下10次,去得多其實冇乜意思,來來去去都係差不多的商埸,有D悶了,除非長途有D興趣。
...
就是去來去去都是去商場有些厭,所以有空去海濱平平地度過短假充充電。

夏天小朋友可去水世界玩下,青年玩下獨木舟,秋冬可在海濱玩下沙燒烤-下,一家大細都啱玩,黃昏在海濱步行木道散下步观賞日落,拍拖又可浪漫一下,寧寧靜靜,不匆不忙,淨係在露台望住過美麗海景已經在這兒難求了。

最緊要不貴又安全,平過去其他東南亞地方,人又不算太多,隨時想去拎個包便可。


大宅

積分: 1180


39#
發表於 23-8-26 15:22 |只看該作者
wlea 發表於 23-8-26 10:52
其實點心係咪同香港差唔多價錢

疫情前萬象城有間食點心係好食過香港,地方又大,而家就唔知


子爵府

積分: 12098


40#
發表於 23-8-26 15:23 |只看該作者
可能有啲係香港價錢,但質素可以同唐閣媲美,都係抵到爛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo