自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 39499


21#
發表於 23-9-6 09:43 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 23-9-6 09:49 編輯
luckyQ 發表於 23-9-6 08:12
你有心理準備越嚟越夜,冇可能嗎溫習功課做唔曬冇可能欠交, 喺香港讀書唔係鬥叻,鬥身體健康撐唔撐得住情 ...

讀書,其實係鬥自律

時間管理好緊要,自然成績好,身體好,學校、家庭生活好


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 23-9-6 09:54 |只看該作者
我仔中五 返學期間準時11點一定上床
就算考試都一樣。佢話有同學溫書溫到4-5點 瞓2個鐘又返學

佢自己話唔會咁做 情願放學留學校圖書館溫到7點先返 佢仲話屋企佢係唔會做功課 因為屋企係放鬆休息既地方


若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


珍珠宮

積分: 30065


23#
發表於 23-9-6 10:04 |只看該作者

回覆樓主:

我仔中二已經係咁、尤其暑假


大宅

積分: 1358


24#
發表於 23-9-6 10:07 |只看該作者
如果佢瞓咁少都唔眼瞓係冇問題,朝早又眼瞓就唔好


珍珠宮

積分: 32683


25#
發表於 23-9-6 10:09 |只看該作者
AirLoretta 發表於 23-9-6 10:07
如果佢瞓咁少都唔眼瞓係冇問題,朝早又眼瞓就唔好

佢好多功課小測,咁我都有問佢上堂有冇恰眼瞓佢又話冇, 現今學生放完學返嚟如果真係可以早到瞓我都好羨慕


珍珠宮

積分: 30065


26#
發表於 23-9-6 10:17 |只看該作者
家家公主 發表於 23-9-6 09:54
我仔中五 返學期間準時11點一定上床
就算考試都一樣。佢話有同學溫書溫到4-5點 瞓2個鐘又返學

好識計劃喎


翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 23-9-6 10:20 |只看該作者
gilgilgilgil 發表於 23-9-6 10:17
好識計劃喎

所以呢幾年中學 成日見佢晌屋企都無點溫書
無做功課 我就會問佢考試做咩唔溫書,今日冇功課做咩,佢次次都話溫咗做完,跟住我就話既然有咁多時間點解唔再溫下,佢直頭都唔睬我走去碌電話,見佢成績又OK所以我都冇再問
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


水晶宮

積分: 55693

虎到金來勳章


28#
發表於 23-9-6 10:36 |只看該作者

回覆樓主:

而家中二10:30瞓,so far好少晚餐後仲要做功課同溫書


禁止訪問

積分: 1254


29#
發表於 23-9-6 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo