自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 39487


21#
發表於 23-9-19 14:04 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 23-9-19 14:08 編輯
kiss 發表於 23-9-19 13:14
呢個係2018年嘅

其實前幾年流感都爆得勁,甲、乙一齊,當年阿囡小五、小六,唔少同學中咗.

我記得嗰2年,2017,2018爆得勁,

哋學生、大人那段時間,無戴口罩啊!


珍珠宮

積分: 39487


22#
發表於 23-9-19 14:07 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 23-9-19 14:09 編輯
cara.mak 發表於 23-9-19 13:16
咦,咪就係2018年呢年爆得好犀利而教育局要求停學!
不過點解佢要搵返出黎
...

反而大家戴口罩嗰2年,少爆流感



珍珠宮

積分: 42588


23#
發表於 23-9-19 14:16 |只看該作者
bbc2018 發表於 23-9-19 14:07
反而大家戴口罩嗰2年,少爆流感

專家會話你知,中多幾次增強免疫力


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 23-9-19 14:28 |只看該作者
芒果米池 發表於 23-9-19 14:16
專家會話你知,中多幾次增強免疫力

C6病,傳俾我,亞仔病又傳俾我,返工有人病都傳俾我。我點計?


珍珠宮

積分: 39126

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 23-9-19 14:28 |只看該作者
bbc2018 發表於 23-9-19 14:07
反而大家戴口罩嗰2年,少爆流感

人地嘅自稱所謂嘅狗罩係堅有用


珍珠宮

積分: 42588


26#
發表於 23-9-19 14:34 |只看該作者
sukkiu 發表於 23-9-19 14:28
C6病,傳俾我,亞仔病又傳俾我,返工有人病都傳俾我。我點計?

聽專家講,唔會有錯


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 23-9-19 14:40 |只看該作者
本帖最後由 sukkiu 於 23-9-19 14:42 編輯
芒果米池 發表於 23-9-19 14:34
聽專家講,唔會有錯

搞到我又要戴口罩,同事流感攞左5日病假。c6同仔d咳都未清。而家煲魚腥草飲。


珍珠宮

積分: 42588


28#
發表於 23-9-19 14:43 |只看該作者
本帖最後由 芒果米池 於 23-9-19 14:44 編輯
sukkiu 發表於 23-9-19 14:40
搞到我又要戴口罩,同事流感攞左5日病假。c6同仔d咳都未清。而家煲魚腥草飲。
...

講真,我都唔想載,但搭車多人或者商場迫都會載,老公就大安指意,就算普通傷風感冒,食堆藥,都累到死,唔想囉,我都係好返會咳好耐果種


珍珠宮

積分: 42588


29#
發表於 23-9-19 14:49 |只看該作者
sukkiu 發表於 23-9-19 14:40
搞到我又要戴口罩,同事流感攞左5日病假。c6同仔d咳都未清。而家煲魚腥草飲。
...

咳好辛苦,祝快啲好返


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 23-9-19 14:51 |只看該作者
芒果米池 發表於 23-9-19 14:49
咳好辛苦,祝快啲好返

仔早兩個星期病,到而家都係咳得好勁,希望飲左有效。


珍珠宮

積分: 41556


31#
發表於 23-9-19 14:56 |只看該作者
bongbongpatty 發表於 23-9-19 13:55
無你咁開心
有人唔做做狗

人帶口罩, 狗帶狗罩


珍珠宮

積分: 39487


32#
發表於 23-9-19 14:59 |只看該作者
sukkiu 發表於 23-9-19 14:51
仔早兩個星期病,到而家都係咳得好勁,希望飲左有效。

前日阿囡返來,話有個同學發燒照返學,無早退


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 23-9-19 15:00 |只看該作者
bbc2018 發表於 23-9-19 14:59
前日阿囡返來,話有個同學發燒照返學,無早退

發燒都返,其他同學就慘。


水晶宮

積分: 50707

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 23-9-19 15:44 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 24-3-15 02:36 編輯

.


水晶宮

積分: 59989

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 23-9-19 15:50 |只看該作者
shinajln 發表於 23-9-19 13:07
快快手叫仔女除低個罩吸下新鮮空氣好過戴狗罩啦"家長"
唔通戴一世咩,不過唔聽就算數,反正個仔 ...

人戴口罩,狗戴狗罩,兩種罩都有,你講得咁大聲,係人都知你戴咗幾年狗罩 ,你都好變態,唔戴口罩戴狗罩 !!


珍珠宮

積分: 32293


36#
發表於 23-9-19 15:52 |只看該作者
回覆 shinajln 的帖子

果個叫口罩, 唔係狗罩. 講野咁難聽.


禁止訪問

積分: 68


37#
發表於 23-9-19 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41556


38#
發表於 23-9-19 16:20 |只看該作者
kittylam 發表於 23-9-19 15:50
人戴口罩,狗戴狗罩,兩種罩都有,你講得咁大聲,係人都知你戴咗幾年狗罩 ,你都好變態 ...



水晶宮

積分: 58492


39#
發表於 23-9-19 16:25 |只看該作者
ocarebear 發表於 23-9-19 13:11
咁都唔使話係狗罩



水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


40#
發表於 23-9-19 16:28 |只看該作者
kittylam 發表於 23-9-19 15:50
人戴口罩,狗戴狗罩,兩種罩都有,你講得咁大聲,係人都知你戴咗幾年狗罩 ,你都好變態 ...



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo