懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 800


21#
發表於 23-10-2 00:03 |只看該作者
媽媽懷孕初期孕吐係好辛苦,但依d都係好小嘅事。有時嘔到生無可戀嘅時候,你就轉個方面諗孕吐都係因為身體荷爾蒙高所引起嘅問題,HCG會高證明Bb健康成長,所以我地應該感到安慰。如果真係好辛苦,就盡量少多餐,訓多啲同可以同婦產科醫生講下自嘅情況,睇吓可唔可以開d孕婦食得嘅胃藥同止嘔藥等自己舒服d。我都係過來人,各位準媽媽加油👏

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo