美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1275


21#
發表於 23-10-3 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3280


22#
發表於 23-10-3 21:04 |只看該作者
baby_CH 發表於 23-9-29 10:45
膠原針吧!生到嘅係自己的,透明質酸不斷補會變膠面

R1 算唔算係透明質酸?會唔會膠面?


大宅

積分: 1342


23#
發表於 23-10-4 10:18 |只看該作者
LOJessica_!! 發表於 23-10-3 16:54
如果後生就已經開始keep就會好好多
係呀,要趁早開始keep先有效,太遲開始做不如直接打針


象牙宮

積分: 239754


24#
發表於 23-10-4 11:10 |只看該作者
ccmanching 發表於 23-9-28 11:15
打之前都係問清楚醫生先得,我做過唔少美容機都覺得做唔到理想效果,買落都唔少package,如果打針效果最明 ...

打針效果最明顯, 那針劑?


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 1342


25#
發表於 23-10-5 10:48 |只看該作者
333s 發表於 23-10-4 11:10
打針效果最明顯, 那針劑?
Radiesse幾好


禁止訪問

積分: 924


26#
發表於 23-10-6 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 966


27#
發表於 23-10-10 11:42 |只看該作者
CjinhCjy 發表於 23-9-25 16:26
如果打sculptra個啲唔按就會起粒粒

點解會起粒粒既?


別墅

積分: 966


28#
發表於 23-10-10 11:43 |只看該作者
kl337 發表於 23-10-3 21:04
R1 算唔算係透明質酸?會唔會膠面?

R1即係邊支?


複式洋房

積分: 291


29#
發表於 23-10-10 13:02 |只看該作者
以長久嚟講一定會簡生膠原嘅針多過透明質酸,童顏針同少女針效果都唔錯


大宅

積分: 3280


30#
發表於 23-10-10 20:39 |只看該作者
haysonkung 發表於 23-10-10 11:43
R1即係邊支?

Redensity 1


伯爵府

積分: 16863


31#
發表於 23-10-11 08:27 |只看該作者
其實係唔係一定生到膠原?


大宅

積分: 1342


32#
發表於 23-10-11 10:45 |只看該作者
haysonkung 發表於 23-10-10 11:42
點解會起粒粒既?
粉劑溶唔開就會起粒粒,所以要每日都按摩


複式洋房

積分: 443


33#
發表於 23-10-11 12:53 |只看該作者
回覆 梁太老公 的帖子

你真係要搵個醫生研究下,因為個個人情況都唔一樣!


大宅

積分: 1195


34#
發表於 23-12-12 13:35 |只看該作者
我都會搵醫生打針,係透明質酸填充
填充川字眉位,法令絞和眼底凹陷

我塊面係冇肉,喺流失骨膠原和皮膚下垂,好顯老真係頂唔順。

如果塊面多肉,就要先打燒脂針。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo