立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12225
大斗夫人 發表於 23-11-20 01:46 想請問有冇打斑醫生介紹? 之前係A記入左5萬,差唔多打完又話我面血管會令斑生長,同埋要打m22,甘又入多5萬 ...
男爵府
積分: 7594
issactmaria 發表於 23-12-18 09:04 你打咗幾耐? 我keep住有打斑,其他店美容師表面睇都覺得我無嘜斑,但我當然知一照機就現形喇! ...
複式洋房
積分: 390
Babyt_ 發表於 23-11-28 13:16 我都係搵醫生打 佢會幫你睇左皮膚情況 同你分析埋先做 會話你聽大槪需要做幾次
侯爵府
積分: 21272
別墅
積分: 920
baby_CH 發表於 23-12-25 19:03 有朋友係浸會咗1次就KO, 不過就貴D
GCC 發表於 24-1-1 22:14 請問浸會打幾錢?Thx
禁止訪問
積分: 424
AmandaMem 發表於 24-1-24 18:05 好貴 我搵醫生打都係2千幾
積分: 387
伯爵府
積分: 19075
baby_CH 發表於 24-1-25 06:29 你醫生打幾多次清晒?我2個朋都打1-2次搞掂
積分: 579
333s 發表於 23-12-17 09:52 不妨上 youtube 看不同醫生的分享。 自己多了解, 防當水魚。 3-5次不行,試用其它方法。
大宅
積分: 1073
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy