自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 12833


21#
發表於 23-11-29 14:47 |只看該作者

回覆樓主:

仲覺得搭飛機 上網好危險。 你嘅資訊太落後啦
attach0/tmp/phppRTVCB

點評

panda361    發表於 23-11-29 22:45


別墅

積分: 691


22#
發表於 23-11-29 16:52 |只看該作者
littlesister 發表於 23-11-29 12:02
可能買左 in flight wifi?
飛行途中應該係上唔到網
佢係換完卡試下開IG睇下


別墅

積分: 691


23#
發表於 23-11-29 16:53 |只看該作者
ming1120 發表於 23-11-29 14:47
仲覺得搭飛機 上網好危險。 你嘅資訊太落後啦
我唔覺得好落後
因為機械安全大家都唔係專家



大宅

積分: 2424


24#
發表於 23-11-29 19:34 |只看該作者
ming1120 發表於 23-11-29 14:47
仲覺得搭飛機 上網好危險。 你嘅資訊太落後啦

你唔好話人哋資訊落後, 你嘅資訊唔準喎.

飛美國/歐洲/亞洲航班,幾個地方情況都唔同。

例如有啲地方嘅航班,5G上網OK,4G上網會令到飛機師同控制塔嘅聯繫有沙沙聲,即係等於你將個電話擺近喇叭,電話響嗰陣時喇叭會沙沙聲執晒,你想查吓飛機師同控制塔聯絡因為咁樣聽唔清楚,後果係乜?

詳情可以睇: https://www.cntraveler.com/story/can-flight-attendants-tell-if-you-dont-put-your-phone-into-airplane-mode


大宅

積分: 2138


25#
發表於 23-11-29 20:14 |只看該作者
我覺得佢買咗Wi-Fi服務機會大啲,上到去空中根本收唔到的,一係佢download定啲嘢上機睇你以為佢上緊網


伯爵府

積分: 17554


26#
發表於 23-11-29 20:19 |只看該作者
poodlema 發表於 23-11-29 14:37
睇過一啲研究, 話其實開唔開飛行模式對現今新型啲飛機其實無乜影響。(利申: 我自己有開) ...


我記得之前我睇過報紙係咁講過.


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


27#
發表於 23-11-29 22:31 |只看該作者
momovvv2 發表於 23-11-29 16:52
飛行途中應該係上唔到網
佢係換完卡試下開IG睇下



別墅

積分: 830


28#
發表於 23-11-29 22:37 |只看該作者
momovvv2 發表於 23-11-29 10:46
你會唔會出聲同佢講?
朋友話佢今次飛既冒時候,隔離個女仔一直到起飛都係到睇小紅書同睇IG, 中途換卡時才開 ...

我應該唔理


公爵府

積分: 29427

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 23-11-29 22:56 |只看該作者

回覆樓主:

你有機會提佢: Roaming 好貴㗎


翡翠宮

積分: 86763


30#
發表於 23-11-29 23:55 |只看該作者

回覆樓主:

可能人哋買咗wifi呢
朋友見到,即係已經過咗
而家先諗會唔會太遲


禁止訪問

積分: 1313


31#
發表於 23-11-30 07:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24527


32#
發表於 23-11-30 07:59 |只看該作者
poodlema 發表於 23-11-29 14:37
睇過一啲研究, 話其實開唔開飛行模式對現今新型啲飛機其實無乜影響。(利申: 我自己有開) ...

係,如果有影響,相信機組人員緊張過啲乘客


水晶宮

積分: 63939

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 23-11-30 08:03 |只看該作者
本帖最後由 BKFinder 於 23-11-30 08:06 編輯

用緊 wifi多


水晶宮

積分: 55677

虎到金來勳章


34#
發表於 23-11-30 08:03 |只看該作者
幸福花海 發表於 23-11-30 07:59
係,如果有影響,相信機組人員緊張過啲乘客

如果會好大件事,恐襲咪好易進行? 不過我都會跟指示既


珍珠宮

積分: 34112


35#
發表於 23-11-30 08:06 |只看該作者
我見我個台既漫遊日費卡係 support in flight roaming.. 但實際係點我就無用過..
係咪即係係機入面可以漫遊?


男爵府

積分: 6299


36#
發表於 23-11-30 08:20 |只看該作者
teresayan07 發表於 23-11-30 08:06
我見我個台既漫遊日費卡係 support in flight roaming.. 但實際係點我就無用過..
係咪即係係機入面可以漫遊 ...
要架機support先得,例如國泰A350係support既,唔算好多airlines有。你電訊商in-flight roaming係用AeroMobile?你可以去睇返佢既既partner airlines。


子爵府

積分: 14803

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 23-11-30 08:25 |只看該作者

回覆樓主:

算啦 !除非佢食煙或可能持有攻擊性武器。


水晶宮

積分: 63939

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 23-11-30 08:35 |只看該作者
CSL 有in flight data roaming

https://www.hkcsl.com/tc/aircraftroaming/


伯爵府

積分: 17104

畀面勳章


39#
發表於 23-11-30 09:03 |只看該作者
ctmctmctm 發表於 23-11-29 20:14
我覺得佢買咗Wi-Fi服務機會大啲,上到去空中根本收唔到的,一係佢download定啲嘢上機睇你以為佢上緊網
...

係呀 ,上個月去泰國 我老公都叫我download定d片 到時上機睇或聽歌架。。


侯爵府

積分: 24587


40#
發表於 23-11-30 09:26 |只看該作者
teresayan07 發表於 23-11-30 08:06
我見我個台既漫遊日費卡係 support in flight roaming.. 但實際係點我就無用過..
係咪即係係機入面可以漫遊 ...

咁大個information center走黎走去,點解唔直接問空姐?反正唔一定用, 問下就知多樣野啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo