立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 117753
happywwong 發表於 23-12-18 00:19 暫時我覺得唱得最好幾位:顏米高, 劉可, 同古淖文,次選:譚輝智。 最吾鍾意:林若盈, 王玥, 次選:陳 ...
大宅
積分: 4856
翡翠宮
積分: 91060
男爵府
積分: 5503
積分: 6680
chitchatmommy 發表於 23-12-17 22:19 佢開頭和結尾嘅笑聲超正,好夾首歌。 諗返起上集某位唱餓狼,扮狼叫,聽到我打冷震
積分: 6713
公爵府
積分: 28929
Png 發表於 23-12-17 22:33 我估中埋學琳添呀 因為佢太平庸
侯爵府
積分: 20794
Silver1127 發表於 23-12-18 14:40 我覺得米粉背後有一班人幫 如果唔係唔會咁專業
伯爵府
積分: 15508
sababy 發表於 23-12-17 23:30 咁下次係哪一個被foul???
積分: 18973
積分: 5208
複式洋房
積分: 472
尼加拉瓜 發表於 23-12-18 17:32 唔like所有女人 不過除左安雅希
子爵府
積分: 10415
fionstone 發表於 23-12-18 15:04 睇過報道米以前成日同側田一齊jam 歌,唱到側田d歌
積分: 8803
mercurycc 發表於 23-12-17 22:24 以為睇住唔唱k 唱歌。
寶石宮
積分: 459238
積分: 28354
水晶宮
積分: 56993
syne403 發表於 23-12-17 22:08 佢唱得好好,高分過劉可
積分: 24800
Tobbyy 發表於 23-12-17 22:35 我反而覺得佢似黎耀祥
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy