自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42122


21#
發表於 24-3-21 21:18 |只看該作者
正常當然兩個都會傷心,但女人仲有荷爾蒙上變化,而且佗咗喺身體,同胎兒個聯繫感情會深啲,情緒係會強烈啲。


大宅

積分: 2472


22#
發表於 24-3-21 22:04 |只看該作者
Ononluk 發表於 24-3-21 21:18
正常當然兩個都會傷心,但女人仲有荷爾蒙上變化,而且佗咗喺身體,同胎兒個聯繫感情會深啲,情緒係會強烈啲 ...

始終都真係骨肉相連過, 係難免既, 但男人其實都背負左唔少野


珍珠宮

積分: 42990


23#
發表於 24-3-21 23:12 |只看該作者
我睇到好亂,唔係冇給婚?幾時生?唔係分開左?


大宅

積分: 2472


24#
發表於 24-3-22 08:05 |只看該作者
iamiam 發表於 24-3-21 23:12
我睇到好亂,唔係冇給婚?幾時生?唔係分開左?

有結,但好似冇講幾時生,宜家又想分開但davey 出左事就未分


侯爵府

積分: 23082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章


25#
發表於 24-3-22 08:30 |只看該作者
Da____ 發表於 24-3-21 22:04
始終都真係骨肉相連過, 係難免既, 但男人其實都背負左唔少野

事實媽媽感覺會強烈啲,明明係個肚,出黎又無左,沖涼瞓覺或靜下黎都會摸下個肚,流眼淚
要時間平復心情
爸爸應該都傷心嘅,但感覺應該無咁強。或如樓主所講要背負其他嘢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo