自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21414


21#
發表於 24-5-18 15:26 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-18 06:58
不如上午做晒想做嘅,下午至夜晚用黎返工仲好

我都鐘意,因為夜晚返工無咁趕


伯爵府

積分: 18509


22#
發表於 24-5-18 20:49 |只看該作者
本帖最後由 白糖糕 於 24-5-18 20:52 編輯
mandy952 發表於 24-5-18 06:58
不如上午做晒想做嘅,下午至夜晚用黎返工仲好

我最唔鍾意返早,早班7-3,捱咗一個月頂唔順,係好早收工,但係返到屋企乜都唔願做,結果係瞓着覺乜都冇做過所以而家通常返中更或者通宵更


伯爵府

積分: 18509


23#
發表於 24-5-18 20:51 |只看該作者
Astra00 發表於 24-5-18 14:35
我ok.我接受到如果返早6-7:00返工都得,但要3-4:00下午收到工。

如夜更,我接受到最夜9:00要收工。

我份工中班都24:00先收工


已刪除用户

積分: 46481


24#
發表於 24-5-18 21:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59911

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


25#
發表於 24-5-18 21:32 |只看該作者
mandy952 發表於 24-5-18 06:58
不如上午做晒想做嘅,下午至夜晚用黎返工仲好

試過返四點放十二點
早上又唔會早起身
反而啲時間唔見洗


水晶宮

積分: 59911

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


26#
發表於 24-5-18 21:33 |只看該作者
Astra00 發表於 24-5-18 11:24
有種早更係返7放3;如果係準時走到,呢隻當然好啦。最好可近家,交通都慳埋。
...

試過返六點半放兩點半
唔鍾意太早起身


男爵府

積分: 5109


27#
發表於 24-5-18 21:45 |只看該作者
每個人既背景都唔同,最緊要係搵到自己想要既,但返下午既工種,應該比較窄d


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


28#
發表於 24-5-18 22:31 |只看該作者
liverpool2023 發表於 24-5-18 15:09
你唔係返文職咩?都咁攰?
仔放學你已經返到?你唔係話返下午嗎?

酸返shift, 其實都ok, 最夜10點放,嗰日老公早d返去

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo