懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 63


21#
發表於 24-8-21 15:30 |只看該作者
我明,我到15週喇,人人都話3-4個月會好返,我仲堅持緊,希望有一日訓醒會好舒服!
我自己就每隔2-2.5小時要有野落肚,唔好個胃反酸得咁勁,因為餓係嘔胃液。試過好多野,最work都係梳打餅,發現食得最舒服係奶鹽味。其次係燕麥餅,包,包裝蛋糕仔,主要都係澱粉,我一食肉就反胃
我三個月以黎都係飲唔到水的,一飲就嘔返出嚟。我公司同屋企都會放蜜糖,理得啲人話乜乜糖尿,水都冇滴點維生?當然我唔會落好多,主要係飲到有味既水就唔會嘔。其次係會飲低卡寶礦力,煲薑水,檸檬水,煲蘋果黑豆水(因為我仲有便秘問題添…唉)
加油啊!我知道唔容易!唔覺唔覺一日一日好快過!我都仲捱緊!你都得!


複式洋房

積分: 210


22#
發表於 24-8-21 22:03 |只看該作者
7e9e839250c075 發表於 24-5-21 22:30
而家12週幾 由6週左右開始已經作嘔 一開始不定時 慢慢變咗日日到差唔多放工就好想嘔 好多時都唔係好食到晚 ...

加油呀 同路人
不過我捱過左啦
唔好俾自己餓一起身就食啲餅
食乾既野唔好食流質
好快捱過(emoji)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo