自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 51137


21#
發表於 24-6-9 18:17 |只看該作者

回覆樓主:

有咩慘唔慘。。。個老公本身善唔善理財?有咩生活習慣?點解老婆會管起9成人工?
兩個人有咩經歷,而形成今日嘅局面?
至於開支大唔大,一家四口平時食開咩,用開咩,開支都好大分別ga....
如果老公覺得唔合理,咪攞出來傾下lo ~


侯爵府

積分: 22744

馬年勳章


22#
發表於 24-6-9 18:18 |只看該作者
esmehouse 發表於 24-6-9 17:37
我覺得個老公好慘

x2 一個月自己可能袋$5000,慘過個工人


子爵府

積分: 12822

馬年勳章 2023年兔年勳章


23#
發表於 24-6-9 18:18 |只看該作者
好心啦,有個咁嘅老公仲唔知足?唔好咁大使,啲錢一定夠用。


公爵府

積分: 27003


24#
發表於 24-6-9 18:20 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

依家邊個唔夠洗?老婆定老公?
比9成人工老婆5萬,佢有兼職有收入。


男爵府

積分: 8308


25#
發表於 24-6-9 18:24 |只看該作者
小朋友已經長大,可以唔使工人,每月慳至小5千


寶石宮

積分: 407011

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 24-6-9 18:28 |只看該作者
Hansma 發表於 24-6-9 18:18
x2 一個月自己可能袋$5000,慘過個工人
如果調返轉個老公要攞老婆九成人工就會俾人鬧到爆,老婆攞老公就天經地義,做男人真係好慘
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


27#
發表於 24-6-9 19:02 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:23
都係一般燈油火蠟,冇補習,最大份係工人人工

List條數出來睇下。


水晶宮

積分: 73570

BK Milk勳章


28#
發表於 24-6-9 19:40 |只看該作者
老公10000
工人8000包保險等等
仔女 2个加埋7000
家庭儲10000
家庭買送外食支出保險等10000
余下既自己
唔夠自己番工儲私己

咁樣安排比較好

無理由个男人得幾千用下嘛
實在過份



水晶宮

積分: 72294

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


29#
發表於 24-6-9 20:08 |只看該作者
個男人又肯先奇


珍珠宮

積分: 36622

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 24-6-9 20:12 |只看該作者
esmehouse 發表於 24-6-9 18:28
如果調返轉個老公要攞老婆九成人工就會俾人鬧到爆,老婆攞老公就天經地義,做男人真係好慘
...

男女不公平


禁止訪問

積分: 945


31#
發表於 24-6-9 20:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14104


32#
發表於 24-6-9 20:14 |只看該作者

回覆樓主:

自己做兼職,又請工人,仲要攞4,5萬家用,真係男人之苦


珍珠宮

積分: 38703

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


33#
發表於 24-6-9 20:23 |只看該作者

回覆樓主:

d錢好唔好駛自己會知...
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


大宅

積分: 4206


34#
發表於 24-6-9 21:08 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...


開心消費,帶動經濟


公爵府

積分: 28228


35#
發表於 24-6-9 21:09 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

勉強


珍珠宮

積分: 44836


36#
發表於 24-6-9 21:14 |只看該作者

回覆樓主:

我都係拎老公8成人工
但入面包哂去旅行 供樓 佢既衫褲鞋襪
佢既保險 仔女所有開支
其他我會儲起for家庭需要同退休


子爵府

積分: 10215


37#
發表於 24-6-9 21:21 |只看該作者
jollyma 發表於 24-6-9 17:04
如果唔駛供樓,仔女讀津貼高中/大專,老婆返兼職,揾到既自己使,再問老公攞4.5-5萬一個月使費(佔9成人工) ...

我老公每個月都係留返五千蚊畀自己不過佢每個月卡數, 八達通自動增值 全部係我找.

另外聯名戶口攞錢,我沒過問


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


38#
發表於 24-6-9 21:29 |只看該作者
廷廷媽 發表於 24-6-9 20:08
個男人又肯先奇

係BK見過有D比返1千個男人用


珍珠宮

積分: 39766


39#
發表於 24-6-9 23:41 |只看該作者

回覆樓主:

我唔明點解個老公出嚟做嘢要畀九成家用個老婆 男人點可以冇錢


珍珠宮

積分: 44346


40#
發表於 24-6-10 00:06 |只看該作者
攞9成咁狠? 老公交稅老婆負責?
個老公搵得嗰5萬零留得$5000比佢平日生活? 老婆負責屋企所有開銷?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo