自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


21#
發表於 24-6-28 11:28 |只看該作者
唔係良心發現,係部機瓜柴,樓主先有運行


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


22#
發表於 24-6-28 11:38 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 24-6-28 11:41 編輯
siu05 發表於 24-6-28 11:28
唔係良心發現,係部機瓜柴,樓主先有運行

佢再滴水我就鬧上去,滴一次就鬧一次,反正都冇成本嘅,睇下佢頂得幾耐,最好全個屋苑都知佢部冷氣滴水唔理,自私到死


珍珠宮

積分: 38359

馬年勳章 2024年龍年勳章


23#
發表於 24-6-28 13:06 |只看該作者

回覆樓主:

你買埋樓上個單位


伯爵府

積分: 18245


24#
發表於 24-6-28 13:20 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 11:38
佢再滴水我就鬧上去,滴一次就鬧一次,反正都冇成本嘅,睇下佢頂得幾耐,最好全個屋苑都知佢部冷氣滴水唔 ...

我樓上一開冷氣就會滴水
我哋管理處都係唔理
其實有冇其他途徑投訴?
因為我落晾衫全部俾佢滴濕晒


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


25#
發表於 24-6-28 14:17 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 24-6-28 14:18 編輯
天使之心02 發表於 24-6-28 13:20
我樓上一開冷氣就會滴水
我哋管理處都係唔理
其實有冇其他途徑投訴?

用1823app投訴,佢滴一次就投訴一次,投訴到食環都怕左你先有用
管理處是廢的,但都要投訴,因為要有 record, 食環會問管理處
又或者大聲鬧返上去,xx室你部冷氣滴水
覺得後者比較有效


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


26#
發表於 24-6-28 14:18 |只看該作者
siu05 發表於 24-6-28 11:28
唔係良心發現,係部機瓜柴,樓主先有運行

我日日鬧爆佢都仲得呀


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


27#
發表於 24-6-28 16:34 |只看該作者
平平無奇2 發表於 24-6-28 13:06
你買埋樓上個單位
樓上個樓上又滴, 又買?(假設問題, 樓主唔好嬲)


伯爵府

積分: 18245


28#
發表於 24-6-28 17:24 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 14:17
用1823app投訴,佢滴一次就投訴一次,投訴到食環都怕左你先有用
管理處是廢的,但都要投訴,因為要有 reco ...

收到,thx


公爵府

積分: 26709

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 24-8-15 18:32 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 14:17
用1823app投訴,佢滴一次就投訴一次,投訴到食環都怕左你先有用
管理處是廢的,但都要投訴,因為要有 reco ...

日日滴係咪日日係apps投訴一次?


子爵府

積分: 11264


30#
發表於 24-8-15 18:35 |只看該作者
三國1 發表於 24-6-27 23:19
我朋友換咗冷氣都係滴,已經叫師傅上去睇過無數次,最終決定唔開廳冷氣
...

用去去渠粉倒入去個水兜度
即刻冇晒事


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


31#
發表於 24-8-15 19:24 |只看該作者
IamDirector 發表於 24-8-15 18:32
日日滴係咪日日係apps投訴一次?



男爵府

積分: 9576

牛年勳章


32#
發表於 24-8-15 20:47 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜樓主,我冇你咁幸運,樓上多家滴水,投訴完管理處都冇用,每晚好似交響樂咁嘈過不停,我又醒瞓,基本上瞓唔到。


珍珠宮

積分: 33606


33#
發表於 24-8-15 21:33 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 11:38
佢再滴水我就鬧上去,滴一次就鬧一次,反正都冇成本嘅,睇下佢頂得幾耐,最好全個屋苑都知佢部冷氣滴水唔 ...

我都試過經歷左成個月,日日打去管理處咁滯。
樓樓主又真係好癲,部冷氣系年中無休。
直至佢收到食環封信,佢先很整


伯爵府

積分: 16843


34#
發表於 24-8-15 21:38 |只看該作者
C Fu 話兇手係塵,塵埃累積,濕了便会塞住喉管入口,引致水難於經喉管排走,致滴水


珍珠宮

積分: 43618

2024年龍年勳章


35#
發表於 24-8-15 21:45 |只看該作者
babycei 發表於 24-8-15 20:47
恭喜樓主,我冇你咁幸運,樓上多家滴水,投訴完管理處都冇用,每晚好似交響樂咁嘈過不停,我又醒瞓,基本上 ...


冷氣頂加塊類似3M地毯。(雜唛都得)


大宅

積分: 1363


36#
發表於 24-8-15 21:45 |只看該作者
如果晾濕衫褲呢?我樓上都滴水 ,唔知道係幾樓,比較難搵出來,但係又好奇怪,次次都係滴同一個位置,但係嗰個位置又無理由係冷氣機滴水


公爵府

積分: 26709

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 24-8-16 00:51 |只看該作者
Cinken 發表於 24-8-15 21:38
C Fu 話兇手係塵,塵埃累積,濕了便会塞住喉管入口,引致水難於經喉管排走,致滴水 ...

咁佢有冇咩建議?


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


38#
發表於 24-8-16 08:04 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 24-8-16 08:13 編輯
babycei 發表於 24-8-15 20:47
恭喜樓主,我冇你咁幸運,樓上多家滴水,投訴完管理處都冇用,每晚好似交響樂咁嘈過不停,我又醒瞓,基本上 ...

其實投訴管理處真係冇用,但都要投訴,因為要有record
你未日日都用1823投訴囉,投訴到食環怕左你,佢地就會做野
記住必須用1823app投訴,滴一次就投訴一次


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


39#
發表於 24-8-16 08:06 |只看該作者
brother4 發表於 24-6-28 09:23
自己投訴樓上,樓上又話佢樓上漏落佢到,食環話结果不關樓上事,cases 完成,自己買多塊防音在冷氣顶上 :laugh2 ...

繼續投訴,投訴到食環要揾到源頭為止,一句揾唔到就唔駛做,咁點解納稅人仲要請佢呢


琥珀宮

積分: 191390

馬年勳章


40#
發表於 24-8-16 08:12 |只看該作者
CJ1r1s 發表於 24-8-15 21:45
如果晾濕衫褲呢?我樓上都滴水 ,唔知道係幾樓,比較難搵出來,但係又好奇怪,次次都係滴同一個位置,但係 ...

同管理處投訴,每次都要投訴
再同步用1823投訴,一定要用1823,之後食環會揾你比個直線你,叫你唔使經1823投訴,因為你長期經1823投訴,佢地仲驚因為顯示到佢地未同做野,總之滴一次就同1823投訴一次,如果佢同你講唔使次次都投訴,你就鬧返佢點解佢可以日日滴水我唔可以日日投訴,佢唔滴水我未唔投訴囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo