自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


男爵府

積分: 9687


21#
發表於 24-10-31 15:54 |只看該作者
minisheep 發表於 24-10-31 13:53
回覆 Kate111 的帖子

請問你用邊隻油性 cream?

Giorgio Armani neocream


瑪瑙宮

積分: 138586

馬年勳章


22#
發表於 24-10-31 16:15 |只看該作者
Tobbyy 發表於 24-10-31 14:11
都係飲水/敷mask/飲雪梨茶/蜜糖嗰啲, 我好懶, 最緊要快。眼乾先最難搞,滴眼藥水都好乾。 ...

試吓呢個牌子眼藥水, 貴但好
我自己呢期用緊純露洗眼, very good, 眼澀無晒,但無用開就唔介紹了。
attach0/tmp/phps2cDg9


水晶宮

積分: 74365

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


23#
發表於 24-10-31 16:16 |只看該作者
cbeyond 發表於 24-10-31 16:15
試吓呢個牌子眼藥水, 貴但好
我自己呢期用緊純露洗眼, very good, 眼澀無晒,但無用開就唔介紹了。

我都係用呢款,好用。


禁止訪問

積分: 572


24#
發表於 24-10-31 19:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


25#
發表於 24-10-31 19:46 |只看該作者
Kate111 發表於 24-10-31 15:54
Giorgio Armani neocream

我用 GA crema nera Supreme Reviving Cream


男爵府

積分: 9687


26#
發表於 24-10-31 19:50 |只看該作者
mymarigold 發表於 24-10-31 19:46
我用 GA crema nera Supreme Reviving Cream

呢款平時夜晚會用,冬天再加neocream 打底


子爵府

積分: 13443

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 24-10-31 20:05 |只看該作者
放濕機、潤膚膏

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo