NoMoreDeLay 發表於 24-11-17 20:43 
集思廣益,大家覺得以下邊個名較好聽?
證橋、啟昇、梓謙、梓睿、順賢、奕臻
聽就梓謙梓x好聽,雖然普通但勝在順口,可以係兄妹名。
寫就全部都麻地。太多筆劃,有d 唔識打個字,有d 唔明用字背後意思。
呢個世代多人用呢d字,但每個年代都有常用起名既字,用舊字又老土,用新字又太偏冇人識,有d字又話條命受唔起,名係同人溝通既第一步,個名要大家識讀,唔太老土,難改到花名就ok啦。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo