自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


複式洋房

積分: 313


21#
發表於 25-4-3 15:23 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 25-4-3 11:46
大學畢業唔會aim做飲食零售(前線)掛….

咪就係


瑪瑙宮

積分: 146024

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 25-4-3 15:27 |只看該作者
我覺得世上無水泡科既,只有自己能力唔夠既人啫。自己係叻既,讀咩科出黎, 都會揾到好工做既。

若果醒啲既, 第一個degree揾唔到好工既,咪讀個碩士黎轉囉。

我朋友啲仔女,個個都識轉讀個碩士,就轉到好有"錢"途既工。 一個轉做護士,一個轉做言語治療師。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


翡翠宮

積分: 77034


23#
發表於 25-4-3 15:30 |只看該作者
本帖最後由 Kittymummy 於 25-4-3 15:33 編輯

我女都係水泡科畢業, OK 呀, 至少搵到食, 供得起樓, 自給自足...
BTW, Sci 只係jupas 收生時year 1一個大統稱, 大多year 2 要分科架.....
Sci 範圍好大, 好phy, chem , bio, maths, CS, DS.....etc. 每個dept 有佢唔同專長.
真係呢.......無知真係好可怕....


公爵府

積分: 27173


24#
發表於 25-4-3 15:38 |只看該作者
本帖最後由 LoveCorgi2 於 25-4-3 15:39 編輯
anna59 發表於 25-4-3 14:38
香港咁嘅環境, 無一科讀出來有發展, 讀水泡科都好過無讀大學

係,而家除咗醫護之外,好似好多科都讀完難搵工,難入行又僧多粥少。難怪生得好樣嗰啲就去參加選美/入娛樂圈/做youtuber,博吓個機會



珍珠宮

積分: 49821


25#
發表於 25-4-3 15:45 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 25-4-3 15:38
係,而家除咗醫護之外,好似好多科都讀完難搵工,難入行又僧多粥少。難怪生得好樣嗰啲就去參加選美/入娛樂 ...
岩, 醫護相對比較穩定, 但吾系個個人可以做到, 始終糸厭惡性行業, 流失率高
你睇10A 已經系啦!始終吾捨得娛樂圈


伯爵府

積分: 17018


26#
發表於 25-4-3 15:54 |只看該作者
brother4 發表於 25-4-3 11:45
餐飲業和零售業都差,那有什麼好工?

考警察


男爵府

積分: 8229


27#
發表於 25-4-3 15:59 |只看該作者
可做運輸,建築。人工不低但辛苦。
風繼續吹,不忍遠離...


子爵府

積分: 10682


28#
發表於 25-4-3 16:00 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 25-4-3 15:38
係,而家除咗醫護之外,好似好多科都讀完難搵工,難入行又僧多粥少。難怪生得好樣嗰啲就去參加選美/入娛樂 ...

係呀,好似淨係得醫護好景唔夠人,其他的好似好難揾工,所以我都擔心阿仔前途㗎


男爵府

積分: 7959


29#
發表於 25-4-3 16:06 |只看該作者
October. 發表於 25-4-3 11:52
考政府工。
有無政府短期工?
邊度可以搵到政府請人?


伯爵府

積分: 19152


30#
發表於 25-4-3 16:08 |只看該作者
annie133 發表於 25-4-3 14:32
話人水泡科好唔尊重
如果父母都咁稔
仔女自信和發展都不會好

最慘咁小朋友自己都咁諗


子爵府

積分: 14956


31#
發表於 25-4-3 16:14 |只看該作者
活出彩虹 發表於 25-4-3 16:00
係呀,好似淨係得醫護好景唔夠人,其他的好似好難揾工,所以我都擔心阿仔前途㗎
...

話唔擔心係假, 搵工唔係學業, 唔係浄係睇成績.
我覺得由入大一就要開始準備了...


男爵府

積分: 9068


32#
發表於 25-4-3 16:22 |只看該作者
世界之大 無奇不有 真係識人讀完大學 做餐廳前線 仲做得好開心添!

我家有BB豬小豬肉,豬爸爸大豬肉和靚靚豬媽媽  :cheeze:  :cheeze:  :cheeze:


公爵府

積分: 26791


33#
發表於 25-4-3 16:30 |只看該作者
本帖最後由 annie133 於 25-4-3 16:31 編輯
BB豬Mommy 發表於 25-4-3 16:22
世界之大 無奇不有 真係識人讀完大學 做餐廳前線 仲做得好開心添!

前排都有個後生仔英國回流,在豬肉檔做自己生意做得好開心,
我又遇過一個修甲姐姐,係喺法國讀完藝術學院回來。
幾好呀,no judgement, 旁人不用評頭品足。


伯爵府

積分: 16784


34#
發表於 25-4-3 16:34 |只看該作者
睇留言,家庭主婦嗰啲睇到就真係嚇親,fresh Graduates嘅唔一定難搵工,下下只去大型企業嘅當然多人同你爭啦!小公司唔一定人工低。

我朋友請咗個今年畢業嘅做兼職文員,$9000蚊一個月,時間就夾佢嘅返學時間,個個星期都返嘅,時間唔達418標準,講明佢做得嚟正式畢業後可以轉長工,人工$18000返五日,佢不知幾開心。


子爵府

積分: 12530


35#
發表於 25-4-3 16:38 |只看該作者
回覆 lucky2kidsmum 的帖子

https://www.csb.gov.hk/tc_chi/index.html


子爵府

積分: 10682


36#
發表於 25-4-3 16:57 |只看該作者
RoseRosa 發表於 25-4-3 16:14
話唔擔心係假, 搵工唔係學業, 唔係浄係睇成績.
我覺得由入大一就要開始準備了...
...

你講得啱,宜家個個大一就已經開始準備了……


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


37#
發表於 25-4-3 17:04 |只看該作者
Kittymummy 發表於 25-4-3 15:30
我女都係水泡科畢業, OK 呀, 至少搵到食, 供得起樓, 自給自足...
BTW, Sci 只係jupas 收生時year 1一 ...

又唔可以話無知嘅,因為要讀過大學先知道入讀後點揀科、轉科,唔係人人讀過大學,不算是common sense.

考完DSE 揀大學就係common sense.


翡翠宮

積分: 77034


38#
發表於 25-4-3 17:08 |只看該作者
野原美冴 發表於 25-4-3 17:04
又唔可以話無知嘅,因為要讀過大學先知道入讀後點揀科、轉科,唔係人人讀過大學,不算是common sense.

...

你岩,你岩


水晶宮

積分: 61742

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 25-4-3 17:18 |只看該作者
本帖最後由 YuYuMother 於 25-4-3 17:59 編輯
Charlotte_mom 發表於 25-4-3 11:46
大學畢業唔會aim做飲食零售(前線)掛….

你咁認真答樓主


男爵府

積分: 7268


40#
發表於 25-4-3 17:21 |只看該作者
其实睇收生分数,就知边啲係市场上受專重及揾到舒服钱的好学位

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo