自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   9


伯爵府

積分: 16664

2018復活節勳章 畀面勳章


21#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 catcat@cat 於 26-6-25 17:56 編輯
lauchuiwa 發表於 25-12-3 12:07
琴日照到膽生瘜肉0.7Cm,醫生話未到1Cm可以半年照一次觀察住,依家覺得好灰,7個月大左好多,之前報告只係 ...

樓主,你最近點?有冇 keep 住再照?

我同你有啲似,七、八年前照到個膽底部厚咗,但未有膽石/瘜肉,睇過兩個外科,一個就話叫我趁後生早啲割咗去一了百了,個膽已經有病變,遲早生膽石,到啲膽石卡住咗膽管發炎就要做醫急手術,分分鐘仲複雜,而另一個講得仲誇張, 佢話超聲波睇得唔清楚,唔可以肯定係唔係cancer,就算依家唔係可能十年八年後會變 cancer,話一定要割咗個膽出嚟化驗先知係咪 cancer......

但我最後都冇做到手術, 搵個普通科醫生每年寫轉介信我去照膽超聲波,照咗幾年一路都冇乜點改變,所以繼續觀察......

但今年照完,幫我照嗰個醫生話膽囊底厚咗同埋有粒嘢,唔知係瘜肉定膽石.....依家等佢出報告再返去醫生度睇,好擔心,可能冇得再拖喇,要割喇


大宅

積分: 2040


22#
發表於 前天 00:30 |只看該作者
本帖最後由 lauchuiwa 於 26-6-26 00:30 編輯
catcat@cat 發表於 26-6-25 17:54
樓主,你最近點?有冇 keep 住再照?

我同你有啲似,七、八年前照到個膽底部厚咗,但未有膽石/瘜肉,睇過 ...

我係舊年發現底部厚左,年尾再照已經生左瘜肉,個教授話唔洗割住話多數良性叫我觀察住先,依家半年照一次,今年4月再照佢都係之前個size,教授話如果Keep住唔大可以一年一次,我都希望佢唔好大,我唔想無膽,割左好多副作用,我之前已經割左子宮肌瘤佢又生返,依家有生膽瘜肉,覺得好煩,希望你照出來唔嚴重唔洗割


伯爵府

積分: 16664

2018復活節勳章 畀面勳章


23#
發表於 前天 12:02 |只看該作者
lauchuiwa 發表於 26-6-26 00:30
我係舊年發現底部厚左,年尾再照已經生左瘜肉,個教授話唔洗割住話多數良性叫我觀察住先,依家半年照一次 ...
請問你去邊度搵教授睇? 佢係咩科? 我之前搵親外科都叫我割


侯爵府

積分: 24542


24#
發表於 前天 12:16 |只看該作者
節食 識正能量的朋友

氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


子爵府

積分: 14716


25#
發表於 前天 12:28 |只看該作者
lauchuiwa 發表於 26-6-26 00:30
我係舊年發現底部厚左,年尾再照已經生左瘜肉,個教授話唔洗割住話多數良性叫我觀察住先,依家半年照一次 ...

樓主點發現?因為肚痛?謝謝你


大宅

積分: 2040


26#
發表於 前天 12:39 |只看該作者
本帖最後由 lauchuiwa 於 26-6-26 12:41 編輯
catcat@cat 發表於 26-6-26 12:02
請問你去邊度搵教授睇? 佢係咩科? 我之前搵親外科都叫我割

我睇腸胃肝臟專科,外科一定叫你割因為要搵錢,我睇開仁安副院長陳力元教授,我住港島所以去佢分科診所尖沙咀美麗華個邊複診,仁安醫院好似都有診症嘅,你預診金1800左右,佢人好Nice嘅,當你朋友咁好好笑容,我每次見完佢都笑住離開診所,我之前都係上網搵好多資料先搵到呢個醫生,佢以前係係瑪麗醫院跟開沈祖堯教授,你應該聽過呢個人,或者你試下囉,聽下意見,我覺得佢唔會叫你割,佢上次話超過1Cm唔洗割可以觀察,除非佢大得好快,佢都難約嘅


大宅

積分: 2040


27#
發表於 前天 12:43 |只看該作者
Crystalivy 發表於 26-6-26 12:28
樓主點發現?因為肚痛?謝謝你

我肝有事睇開公立醫院,之前自己發現份報告寫膽底部增厚,但公立醫生無講,好PK,本身都有私家複診開,就比埋報告醫生睇,追蹤緊,但舊年私家個度就發現生左粒瘜肉


伯爵府

積分: 16074


28#
發表於 前天 13:00 |只看該作者
wyl 發表於 25-12-4 16:26
我幾年前因為有膽石同一粒0.5cm瘜肉, keep住每年一照, 但今年照話瘜肉冇咗.

你如何改善身體?


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 前天 13:09 |只看該作者
V_VPONG 發表於 26-6-26 13:00
你如何改善身體?
請看 #19


公爵府

積分: 25864


30#
發表於 前天 13:17 |只看該作者
回覆 lauchuiwa 的帖子

唔使怕我早10年前膽瘜肉成個膽割了, 但對身體無乜影響, 係好小事咋


大宅

積分: 2040


31#
發表於 前天 14:04 |只看該作者
donald63 發表於 26-6-26 13:17
回覆 lauchuiwa 的帖子

唔使怕我早10年前膽瘜肉成個膽割了, 但對身體無乜影響, 係好小事咋 ...

係呀,我見上網睇有人會痾,又話長期無膽汁分泌會對胃唔好,想問你做完手術後冇左膽食嘢後有冇肚痾?


伯爵府

積分: 16074


32#
發表於 前天 16:31 |只看該作者
wyl 發表於 26-6-26 13:09
請看 #19

好的,謝謝分享


伯爵府

積分: 16664

2018復活節勳章 畀面勳章


33#
發表於 昨天 14:39 |只看該作者
本帖最後由 catcat@cat 於 26-6-27 16:09 編輯
lauchuiwa 發表於 26-6-26 12:39
我睇腸胃肝臟專科,外科一定叫你割因為要搵錢,我睇開仁安副院長陳力元教授,我住港島所以去佢分科診所尖 ...

嘩果然係教授級,1800蚊診金
我今日問咗我家庭醫生,佢嘅意見都係話割咗去啦,以後唔使再年年要mon住, 個膽冇乜用,係用嚟儲住啲膽汁, 一食嘢就會收縮唧啲膽汁出嚟流落啲腸嗰度幫助消化肥膩嘢,割咗啲膽汁就長期慢慢流落去,冇食嘢都流,咁變相係浪費咗啫,咁到食肥膩嘢嘅時候就唔夠膽汁,消化肥膩嘢冇咁好,咁咪當減肥囉,係會容易咗肚屙啫,拮三個窿,係好簡單嘅手術…… 佢講到好輕描淡寫

其實我都mon住咗七、八年喇,仲諗住七、八年都冇變係咪可以唔使mon得咁密添,點知今年就變咗,諗諗下都係割咗佢一了百了,每年去照都有啲心理壓力㗎,割咗以後唔使煩個計時炸彈幾時爆


大宅

積分: 2040


34#
發表於 昨天 14:41 |只看該作者
本帖最後由 lauchuiwa 於 26-6-27 14:46 編輯
catcat@cat 發表於 26-6-27 14:39
嘩果然係教授級,1800蚊診金
我今日問咗我家庭醫生,佢嘅意見都係話割咗去啦,以為唔使再年年 ...

但見上網話有其他後遺症,話長期咁流膽汁係會對腸唔好,我比較傳統,如果唔需要係唔會割走身體嘅器官,anyway 祝你手術後健健康康


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo