自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 32763


21#
發表於 前天 17:00 |只看該作者
ic310 發表於 26-3-6 20:28
最後去左沐圳大學總醫院口腔科核實,照完片話唔洗治療,慳返

咁麥芽唔多老實喎!


侯爵府

積分: 21400


22#
發表於 前天 17:05 |只看該作者
Kittymummy 發表於 26-3-3 22:01
前者,我朋友係佢度剝牙,之後發炎,原來舊綿花係傷口內。

原來舊綿花係傷口內維港口腔麥牙口腔?


翡翠宮

積分: 77066


23#
發表於 前天 17:06 |只看該作者
restahaus 發表於 26-6-24 17:05
原來舊綿花係傷口內是維港口腔或麥牙口腔?

係博愛曙光


侯爵府

積分: 21400


24#
發表於 前天 17:10 |只看該作者
ic310 發表於 26-3-4 18:03
其實隻牙冇痛,不過幾年之前補過.最先係麥牙口腔照CT話要杜牙,我都唔係好識,應該都唔會老點我呱.如果去埋維 ...

麥牙口腔, 維港口腔同博愛曙光 提供免費檢查?


子爵府

積分: 14707


25#
發表於 前天 21:30 |只看該作者
restahaus 發表於 26-6-24 17:10
麥牙口腔, 維港口腔同博愛曙光 提供免費檢查?
如果有預約應該係免費,不過我唔會以佢地評估為准,因為之前以為要杜牙點知再去深圳大學總醫院發現原來係唔洗.佢地都有營利壓力,唔排除會sell你.做重大決定之前最好都係會先去公院確認

點評

restahaus    發表於 前天 23:51

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo