自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


子爵府

積分: 10773

2024年龍年勳章


21#
發表於 26-5-29 19:00 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-5-29 18:46
打開窗,放條喉出去,再封窗其餘d位,通常用紙,網上好多圖,外國好多人用,因為屋太舊裝吾到

...

條喉咁粗,又要用紙封窗,封得唔密又怕走冷氣,用起上嚟好似好麻煩



伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


22#
發表於 26-5-29 19:03 |只看該作者

回覆樓主:

最想知有無得試用?


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


23#
發表於 26-5-29 19:04 |只看該作者
dotdotdotdot 發表於 26-5-29 18:54
我想放廚房,想知有無人咁做,涼唔涼?

應該會涼,但要諗條喉點樣駁出街,而隻窗又會漏氣~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 35233


24#
發表於 26-5-29 20:36 |只看該作者
lo895121 發表於 26-5-29 19:00
條喉咁粗,又要用紙封窗,封得唔密又怕走冷氣,用起上嚟好似好麻煩

係外國好過無


大宅

積分: 1286


25#
發表於 26-5-29 21:05 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-5-29 18:46
打開窗,放條喉出去,再封窗其餘d位,通常用紙,網上好多圖,外國好多人用,因為屋太舊裝吾到

...

我地之前個部,佢條粗喉全條都發熱。
只用了3日,掉了


伯爵府

積分: 16771

最關心BB問題熱投勳章


26#
發表於 26-5-29 21:13 |只看該作者
我之前住西斜樓有諗過買,但去睇既時候sales都有提過吹移動冷氣會好濕,對身體唔好;而且要搵窗口駁條喉出去太麻煩,所以最後冇買。


珍珠宮

積分: 39074

好媽媽勳章


27#
發表於 26-5-29 21:37 |只看該作者
四少奶 發表於 26-5-29 14:49
其實都幾好用架, 但係要有位放囉。
我嗰部係前面出冷氣, 機背要駁條排氣喉出熱風。好處係可以放D衫晌出排氣 ...

但系果d系廢氣...


伯爵府

積分: 18716


28#
發表於 26-5-29 21:46 |只看該作者
好嘈,好嘈,好嘈。


珍珠宮

積分: 44899

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


29#
發表於 26-5-29 22:36 |只看該作者
我有一台移動式空調,不常用,有排氣喉及排水喉,排氣喉可以將熱空氣排出窗外,有點噪音,冷氣效果還可以,但耗電量比固定式空調高


水晶宮

積分: 74161

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


30#
發表於 26-5-29 23:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cecelc 於 26-5-29 23:04 編輯

咁不如直接裝冷氣


侯爵府

積分: 21439

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


31#
發表於 26-5-29 23:04 |只看該作者
TinyTomato 發表於 26-5-29 15:45
任何聲稱「無需駁喉排氣」的「移動冷氣」都是伏 !!!

絕對認同
上年先中左伏,買左部$6888嗰部,話係「無管排氣可移動冷氣」,拍晒心口話一啲熱氣都無,我現場體驗都係無熱氣, 返到屋企一開,間房升左幾度,機又嘈(水箱啲聲,好似落大雨咁聲),打去cs,佢叫我開冷氣咁部機會無咁熱,又話溫度升少少正常,真係嬲到震,仲諗住支持吓啲細公司,支持吓啲新科技,點知全部都係吹水搵笨!

最後我要退貨叫佢退錢,周旋一輪好彩都成功,不過要蝕百幾蚊運輸費俾佢,收咗貨又唔通知千色退款(佢喺千色擺roadshow),好彩千色好helpful,幫我跟,確認佢收咗貨就俾我沿路退錢。



子爵府

積分: 10773

2024年龍年勳章


32#
發表於 26-5-29 23:25 |只看該作者
ksviola 發表於 26-5-29 23:04
絕對認同
上年先中左伏,買左部$6888嗰部,話係「無管排氣可移動冷氣」,拍晒心口話一啲熱氣都無, ...

$6888 咁貴?
請問部機有幾多匹呢?



侯爵府

積分: 21439

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


33#
發表於 26-5-29 23:59 |只看該作者
lo895121 發表於 26-5-29 23:25
$6888 咁貴?
請問部機有幾多匹呢?

就係見佢特別貴,以為會好啲,以為真係高科技…

啱啱上網搵返,大約0.35匹
諗住放入房仔夠用啦,點知淨係吹到嗰個位凍,其他位係聞到散熱位嗰陣味,我閂埋門二十分鐘係會覺得焗


子爵府

積分: 10773

2024年龍年勳章


34#
發表於 26-5-30 00:17 |只看該作者
ksviola 發表於 26-5-29 23:59
就係見佢特別貴,以為會好啲,以為真係高科技…

啱啱上網搵返,大約0.35匹

咁貴都係得 0.35 匹咁少,擺喺房入面應該唔夠用,好彩你退得番錢

我近排都諗緊買唔買部移動冷氣,咁貴又咁多負評,真係買番普通冷氣機好過。



珍珠宮

積分: 38723

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


35#
發表於 26-5-30 01:02 |只看該作者
李露眉 發表於 26-5-29 15:04
咁細部都有喉, 條喉駁邊/
我媽諗住用係房


勸佢開冷氣.

因為set 個移動冷氣既實際情況比以上所講既野多, touchwood 老人家唔小心整親仲大獲.

全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


翡翠宮

積分: 94638

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 26-5-30 08:15 |只看該作者
嘈到拆天,你頂得順先好買


男爵府

積分: 7692


37#
發表於 26-5-30 10:25 |只看該作者
豐擇牌3/4匹變頻機連安裝都系三千幾,唔系西曬一定夠用。


水晶宮

積分: 52899


38#
發表於 26-5-30 15:30 |只看該作者

回覆樓主:

嘥電又唔涼,試過咪搞啦

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo