自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 4311

減齡達人勳章


1#
發表於 26-5-29 13:28 |只看該作者
純粹好奇,見到億x家有呢款可移動冷氣機,話係1匹,請問有冇用家用緊,好唔好用?


翡翠宮

積分: 86411


2#
發表於 26-5-29 14:32 |只看該作者

回覆樓主:

一定嘈,瞓覺用一定唔掂。佢有條尾排熱風,要考慮排去邊。


水晶宮

積分: 61020


3#
發表於 26-5-29 14:35 |只看該作者
lyh80115 發表於 26-5-29 14:32
一定嘈,瞓覺用一定唔掂。佢有條尾排熱風,要考慮排去邊。


我媽而家一個人住,又係想買憶世家個部,
好似暖風機個SIZE, 唔見有喉博.
2千蚊.

我都想知O 唔OK
因為我阿媽唔想開部冷氣


翡翠宮

積分: 86411


4#
發表於 26-5-29 14:42 |只看該作者
李露眉 發表於 26-5-29 14:35
我媽而家一個人住,又係想買憶世家個部,
好似暖風機個SIZE, 唔見有喉博.
2千蚊.

呢部?有條好粗嘅排風管,佢都係一部冷氣,一樣咁耗電,仲要嘈。一般窗口機安裝係伸出外面,而家等於將佢放入室內,嘈好多……
attach0/tmp/php2c91pJ


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 26-5-29 14:45 |只看該作者
早幾年,
屋苑大維修要拆晒冷氣機先有人買呢D機.
否則,
咁大部, 又貴.
買部新既冷氣機好過啦.


男爵府

積分: 6047

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 26-5-29 14:49 |只看該作者
其實都幾好用架, 但係要有位放囉。
我嗰部係前面出冷氣, 機背要駁條排氣喉出熱風。好處係可以放D衫晌出排氣位附近吹乾D衫, 遇著回南天/落雨天時就最明顯
我大B叫做卓恆呀~2月11日出世,3.65kg
我小B叫做卓邦呀~11月7日出世,3.32kg


大宅

積分: 1292


7#
發表於 26-5-29 15:01 |只看該作者

回覆樓主:

好奇,運作時機體係咪會發熱?咁啲熱氣點樣走出嚟?


珍珠宮

積分: 30864

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


8#
發表於 26-5-29 15:03 |只看該作者
之前買過3M, 真係唔夠涼, 用左10次都無放左係度.


水晶宮

積分: 61020


9#
發表於 26-5-29 15:04 |只看該作者
lyh80115 發表於 26-5-29 14:42
呢部?有條好粗嘅排風管,佢都係一部冷氣,一樣咁耗電,仲要嘈。一般窗口機安裝係伸出外面,而家等於將佢 ...


咁細部都有喉, 條喉駁邊/
我媽諗住用係房


伯爵府

積分: 16771

最關心BB問題熱投勳章


10#
發表於 26-5-29 15:09 |只看該作者
四少奶 發表於 26-5-29 14:49
其實都幾好用架, 但係要有位放囉。
我嗰部係前面出冷氣, 機背要駁條排氣喉出熱風。好處係可以放D衫晌出排氣 ...

熱風吹返入屋內,咁樣真係降到溫嗎?


男爵府

積分: 6047

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 26-5-29 15:26 |只看該作者
alicewtw 發表於 26-5-29 15:09
熱風吹返入屋內,咁樣真係降到溫嗎?

部主體機放入房/對住床位,後面加布門簾做分隔。另外條排氣喉伸長d, 引導d 熱風去其他地方。
我大B叫做卓恆呀~2月11日出世,3.65kg
我小B叫做卓邦呀~11月7日出世,3.32kg


伯爵府

積分: 17637


12#
發表於 26-5-29 15:37 |只看該作者
很難做到密封和排氣


會浪費電力,又唔夠凍


瑪瑙宮

積分: 146002

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 26-5-29 15:39 |只看該作者
行過一田,見到部好似過萬,佢話普通移動冷氣,會令屋裡好潮濕,但佢嗰部唔會,好似無外喉。

我無細心留意,只係好奇啫。

但無久留聽,因為我覺得部野幾貴下。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


珍珠宮

積分: 35233


14#
發表於 26-5-29 15:43 |只看該作者
AprLam_FB 發表於 26-5-29 13:28
純粹好奇,見到億x家有呢款可移動冷氣機,話係1匹,請問有冇用家用緊,好唔好用?
...

通常係租屋d人先買


侯爵府

積分: 22166


15#
發表於 26-5-29 15:45 |只看該作者
任何聲稱「無需駁喉排氣」的「移動冷氣」都是伏 !!!
my005 發表於 26-5-29 15:39
行過一田,見到部好似過萬,佢話普通移動冷氣,會令屋裡好潮濕,但佢嗰部唔會,好似無外喉。

我無細心留意 ...


珍珠宮

積分: 38723

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


16#
發表於 26-5-29 15:46 |只看該作者

回覆樓主:

夠凍。

好嘈,要駁氣喉同排水喉。條喉浪響窗外,要封窗。
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


大宅

積分: 2683


17#
發表於 26-5-29 18:31 |只看該作者
網上評價麻麻地,真係要諗清楚


子爵府

積分: 10769

2024年龍年勳章


18#
發表於 26-5-29 18:43 |只看該作者
唔明移動冷氣條排氣喉可以放係邊?
關埋度房門,啲熱氣排番喺房入邊?
定係要打開少少房門,攝條排氣喉喺出邊? 咁啲冷氣咪走晒!


珍珠宮

積分: 35233


19#
發表於 26-5-29 18:46 |只看該作者
本帖最後由 lilysun123 於 26-5-29 18:48 編輯
lo895121 發表於 26-5-29 18:43
唔明移動冷氣條排氣喉可以放係邊?
關埋度房門,啲熱氣排番喺房入邊?
定係要打開少少房門,攝條排氣喉喺出 ...

打開窗,放條喉出去,再封窗其餘d位,通常用紙,網上好多圖,外國好多人用,因為屋太舊裝吾到
attach0/tmp/phpN3Y4si


別墅

積分: 661


20#
發表於 26-5-29 18:54 |只看該作者

回覆樓主:

我想放廚房,想知有無人咁做,涼唔涼?

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo