自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32299


21#
發表於 26-6-16 13:20 |只看該作者
回覆 sharebuy 的帖子

你果區點我唔知, 我返工果到落左大半日. 每一區天氣都有機會唔同既


伯爵府

積分: 18373


22#
發表於 26-6-16 13:21 |只看該作者
唔想落雨囉


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 26-6-16 14:38 |只看該作者
忌廉寶寶 發表於 26-6-16 12:56
想請教呢個雷達圖喺邊度可以睇到?
我上過天文台個網,剩係見到過去一小時同24小時既降雨量,但見唔到預測 ...

喺本港天氣,拉到最下就有了
attach1/tmp/phprCRff6


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 26-6-16 14:40 |只看該作者
ysy87 發表於 26-6-16 00:24
?

沙田琴晚都依家都落緊呀, 你區冇唔等如全港冇架


公爵府

積分: 27093


25#
發表於 26-6-16 14:40 |只看該作者
紫翹 發表於 26-6-16 13:20
回覆 sharebuy 的帖子

你果區點我唔知, 我返工果到落左大半日. 每一區天氣都有機會唔同既 ...

你係咪覆錯人呀


大宅

積分: 1170


26#
發表於 26-6-16 15:37 |只看該作者
落雨大細,區區都有唔同,最緊要係平安


侯爵府

積分: 24896


27#
發表於 26-6-16 16:30 |只看該作者
bu-b 發表於 26-6-16 14:38
喺本港天氣,拉到最下就有了

謝謝你

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo