自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 7807


21#
發表於 26-6-17 07:43 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 06:47
放喺Sim 2 卡槽? 我就唔敢咁做,朋友試過Reset 部機,唔小心開咗自己張卡,覆咗幾個WhatsApp 後發現,返 ...

響外地唔小心reset 部機,所以無用到sim2張咭?除非佢會拎走sim1主咭,
唔係嘅話,於外地插同香港插都無分別吧


水晶宮

積分: 52075

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 26-6-17 08:21 |只看該作者
飛機上换


侯爵府

積分: 24543


23#
發表於 26-6-17 09:03 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 06:38
咁你拎唔拎走自己張卡?
我會拎走自己張卡,所以一定唔會預先換

電話有雙卡槽,唔用嗰張關閉就得


侯爵府

積分: 24543


24#
發表於 26-6-17 09:09 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-17 06:47
放喺Sim 2 卡槽? 我就唔敢咁做,朋友試過Reset 部機,唔小心開咗自己張卡,覆咗幾個WhatsApp 後發現,返 ...

如果唔熟悉電話操作就唔好啦,就算唔小心開咗張卡,都會知道用緊边張卡的


伯爵府

積分: 17901

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 26-6-17 09:18 |只看該作者
登機前
Be Happy


珍珠宮

積分: 44474


26#
發表於 26-6-17 09:20 |只看該作者
飛機上搞


珍珠宮

積分: 34343

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 26-6-17 09:21 |只看該作者
飛機上換


瑪瑙宮

積分: 146102

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 26-6-17 09:29 |只看該作者
有時屋企換定。

有時等飛機降落後,等行李時換。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


公爵府

積分: 28826

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


29#
發表於 26-6-17 09:38 |只看該作者
雙卡槽,無需再插,轉卡用即可
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6654


30#
發表於 26-6-17 10:49 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

在飛機上換


珍珠宮

積分: 32473


31#
發表於 26-6-17 10:52 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-17 06:02
千祈唔好, 試過唔小心連埋個卡槽彈咗落地, 仲要係自己原本嗰張, 真係晴天霹靂, 因為飛機太多機關同雜物, ...


試過同你差唔多經歷,
坐經濟張枱又細又斜,
突然一個氣流唔知彈咗去邊,
望地下carpet 又看不到,
好彩當時不用扣安全帶,
差不多扒在地上地gin 式搜索才找到。


珊瑚宮

積分: 102071

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


32#
發表於 26-6-17 10:54 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

落地先插


珍珠宮

積分: 32473


33#
發表於 26-6-17 10:57 |只看該作者
另外提外話,
飛機上都唔好就咁放電話在枱上,
見過降落時,
有人電話放旁邊扶手位( 商務)
電話”sir” 咗落前面椅的椅底(一條lar 咁窄)
應該有排都攞唔番


男爵府

積分: 7078


34#
發表於 26-6-17 11:06 |只看該作者

回覆樓主:

返大陸而家用中移動儲值卡要先係香港開通,唔可以返到去先開


珍珠宮

積分: 39175

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


35#
發表於 26-6-17 11:07 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

飛穖上


翡翠宮

積分: 84288


36#
發表於 26-6-17 11:12 |只看該作者
我都唔記得左幾多年冇用過sim卡


珍珠宮

積分: 37860

睛靈勳章


37#
發表於 26-6-17 11:13 |只看該作者
Skytree1000 發表於 26-6-17 10:52
試過同你差唔多經歷,
坐經濟張枱又細又斜,
突然一個氣流唔知彈咗去邊,

我都係地毯邊邊搵返, 比我仔鬧C

點評

Skytree1000    發表於 26-6-17 17:42


珍珠宮

積分: 42390

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


38#
發表於 26-6-17 11:28 |只看該作者
yedipuch 發表於 26-6-17 11:06
返大陸而家用中移動儲值卡要先係香港開通,唔可以返到去先開

是否要在香港實名,定係只需在香港插入SIM卡?



象牙宮

積分: 235848


39#
發表於 26-6-17 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

臨上機係閘口前搞,有時飛機上面,睇坐幾耐時間


侯爵府

積分: 22190


40#
發表於 26-6-17 11:38 |只看該作者
買幾日漫遊plan算,最方便也不太貴

點評

goldpiglet    發表於 26-6-17 18:59

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo