自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 87403


21#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

未睇過呢套劇,當新戲睇


水晶宮

積分: 58494


22#
發表於 7 天前 |只看該作者
Anpanmama 發表於 26-6-17 17:53
我覺得當時女主角中最醜嘅,應該係商天鵝同埋鄭裕玲喎
...

依家睇以前Do姐原來都幾靚,係把聲唔好聽
商天娥都真係完全唔靚


公爵府

積分: 25582


23#
發表於 7 天前 |只看該作者
howmuch 發表於 26-6-17 17:50
呢套戲,最鍾意睇 劉兆銘,好戲之人,劉德華/陳敏儀,當時太新….
劉兆銘係超好戲,可惜無記後期越嚟越廢,只係集中養一班垃圾行政人員,記得劉講過比個導演話佢講嘢啲音吾掂,演得吾好,我真好想知係邊個垃圾新進導演講呢翻話


水晶宮

積分: 56930


24#
發表於 7 天前 |只看該作者
小manman 發表於 26-6-18 07:08
未睇過呢套劇,當新戲睇

證明你太後生


翡翠宮

積分: 87403


25#
發表於 7 天前 |只看該作者
howmuch 發表於 26-6-18 09:40
證明你太後生

都唔後生喇!!

不過,當年首播我得2歲

琴晚睇,敏兒勁後生

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo