自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 46669

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


21#
發表於 26-6-17 22:47 |只看該作者
laplap2 發表於 26-6-17 19:45
去淘寶網買個乾鞋神器,好好用

除咗乾鞋,請問仲會唔會除臭味?因為d鞋濕咗之後乾返好鬼臭!


侯爵府

積分: 23770

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


22#
發表於 26-6-17 23:11 |只看該作者
laplap2 發表於 26-6-17 19:45
去淘寶網買個乾鞋神器,好好用

真心正


珍珠宮

積分: 30043


23#
發表於 26-6-17 23:48 |只看該作者
KUDOS 發表於 26-6-17 22:47
除咗乾鞋,請問仲會唔會除臭味?因為d鞋濕咗之後乾返好鬼臭!
如果乾得快唔就會臭.所以我用風筒吹.

上星期又買定2對乾鞋神器.


珍珠宮

積分: 46669

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


24#
發表於 7 天前 |只看該作者
海之風 發表於 26-6-17 23:48
如果乾得快唔就會臭.所以我用風筒吹.

上星期又買定2對乾鞋神器.

明白! 想問吓萬一乾唔切,已經臭咗有陣味,係咪再洗一次整乾佢都冇用呢? 因為上次落大雨之後,晾乾佢(我懶,冇用風筒),就有陣臭味,之後先搵份報紙塞入去等幾日,都係仲有少少味,唔知係咪已經除唔到味,定係買部神器可以救得返~


珍珠宮

積分: 44975

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 7 天前 |只看該作者
JSC9 發表於 26-6-17 20:59
塞報紙,開抽濕機


x 2


子爵府

積分: 10557

睛靈勳章


26#
發表於 7 天前 |只看該作者
忌廉寶寶 發表於 26-6-17 21:46
我部三菱機前面有個風口,較嗰個位出風會吹向地下,跟住就放對鞋喺出風位對正狂吹
尋日亞仔放 ...

我都係三菱,下次set timer 1-2 hours, 我仔對波鞋濕晒,吹完乾哂,冇味


侯爵府

積分: 24872


27#
發表於 7 天前 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-18 00:24
我都係三菱,下次set timer 1-2 hours, 我仔對波鞋濕晒,吹完乾哂,冇味

...

1-2hr 咁快


子爵府

積分: 14172


28#
發表於 7 天前 |只看該作者
ansonbbb 發表於 26-6-17 19:33
用風筒吹?謝謝

塞抹手紙或鞋用吸濕炭


男爵府

積分: 6039


29#
發表於 7 天前 |只看該作者
回覆 ansonbbb 的帖子

係呀,真係好好用,我屋企同公司都各放一部喺到,鞋濕方便攞嚟吹乾


子爵府

積分: 12914

2024年龍年勳章 熱血金章


30#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

塞報紙,要有咁密塞咁密,第二日乾勁多。


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 7 天前 |只看該作者
KUDOS 發表於 26-6-18 00:14
明白! 想問吓萬一乾唔切,已經臭咗有陣味,係咪再洗一次整乾佢都冇用呢? 因為上次落大 ...

我會用滴露消毒水浸洗一次再用乾鞋機吹乾就無臭味


水晶宮

積分: 57272


32#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

吽乾


伯爵府

積分: 18206


33#
發表於 7 天前 |只看該作者
抽濕機抽


大宅

積分: 2599


34#
發表於 7 天前 |只看該作者
ansonbbb 發表於 26-6-17 19:33
用風筒吹?謝謝

塞多張抹手纸入內


珍珠宮

積分: 35554

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


35#
發表於 7 天前 |只看該作者
laplap2 發表於 26-6-17 19:45
去淘寶網買個乾鞋神器,好好用

香港雨季,呢個真係唔少得,尤其家中有學生,通常只得一對返學皮鞋,有佢就唔怕對鞋乾唔切了


伯爵府

積分: 17063


36#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

放D報紙或抹紙去吸水. 覺乾左好多再放去曬或風筒吹乾


珍珠宮

積分: 46669

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


37#
發表於 7 天前 |只看該作者
Wing03yan18 發表於 26-6-18 02:59
我會用滴露消毒水浸洗一次再用乾鞋機吹乾就無臭味

Wow~ 等我試吓先!Thank you~


珍珠宮

積分: 30043


38#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 海之風 於 26-6-18 09:11 編輯
KUDOS 發表於 26-6-18 00:14
明白! 想問吓萬一乾唔切,已經臭咗有陣味,係咪再洗一次整乾佢都冇用呢? 因為上次落大 ...

有咗臭味就一定要洗.洗完要盡快吹乾先冇味


珍珠宮

積分: 35237


39#
發表於 7 天前 |只看該作者
ansonbbb 發表於 26-6-17 20:24
請問係咪呢個?thanks

係呀,好好用的


子爵府

積分: 10938


40#
發表於 7 天前 |只看該作者
laplap2 發表於 26-6-17 19:45
去淘寶網買個乾鞋神器,好好用

原來有呢樣野

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo