自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


公爵府

積分: 25844


21#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

即係交左俾邊個


公爵府

積分: 27153


22#
發表於 5 天前 |只看該作者
幸福花 發表於 26-6-18 13:15
回覆 JoanC 的帖子

是否行得走得就可以出來!買下嘢!食下嘢?

可能睇吓監護人簽啲乜嘢。之前識得有位獨居婆婆,被安排咗去老人院。佢原本都可以慢慢行得。但係可能監護人要求要佢成日捆住喺張床上。度日如年。越住越水腫又唔知咩事最後器官水竭走咗。未入去之前反而還好。
啲職員都會怕麻煩或者承擔責任,唔敢俾老人家落地行。


翡翠宮

積分: 94358

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


23#
發表於 5 天前 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 26-6-18 13:15
老咗真係好多嘢都被控制,就算佢幾唔願意。知識,能力好多嘢亦都敵不過。可能又怕得罪人冇人理…..。天下間 ...


見D老人家講野好似好清楚以為好精靈,但原來好多時思想運亂,例如好多老人家可以好清楚同你講工人偷野,好多時都係幻想出黎,如果去到呢D狀況,只要得到佢信任要呃其實唔難,所以就算呢一刻我好理智話錢留係自己身邊,但到有一刻會唔知點解俾晒人,仲要係一D無關係既人

點評

geoml    發表於 5 天前


大宅

積分: 3864


24#
發表於 5 天前 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 26-6-18 13:23
可能睇吓監護人簽啲乜嘢。之前識得有位獨居婆婆,被安排咗去老人院。佢原本都可以慢慢行得。但係可能監護 ...

慢慢行得,同有能力自理同照顧自己,其實真係兩回事,好多時都係無奈。


公爵府

積分: 27153


25#
發表於 5 天前 |只看該作者
本帖最後由 LoveCorgi2 於 26-6-18 13:43 編輯
Mcc906 發表於 26-6-18 13:34
慢慢行得,同有能力自理同照顧自己,其實真係兩回事,好多時都係無奈。
...

但係起碼如果自己行到路即使碎步都希望可以喺老人院室內行吓,有番啲自主。而唔係除咗食飯可以鬆綁之外,其他時間就喺張床度綑住包括如廁都只可用片等人換

點評

goldpiglet    發表於 5 天前


大宅

積分: 3864


26#
發表於 5 天前 |只看該作者
LoveCorgi2 發表於 26-6-18 13:37
但係起碼如果自己行到路即使碎步都希望可以喺室內行吓,有番啲自主。而唔係除咗食飯可以鬆綁之外,其他時 ...

現實係要考慮一日三餐、買餸煮飯、清潔屋企、複診等等,老人家搞唔搞得掂。
好既老人院唔係無,睇吓有冇能力,或者捱到排到政府,都係睇運數,自求多福。


水晶宮

積分: 52367


27#
發表於 5 天前 |只看該作者
賣婆婆間屋果個人會比天收


侯爵府

積分: 20896


28#
發表於 5 天前 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-18 11:36
唔知交比邊個?


點評

goldpiglet    發表於 5 天前


水晶宮

積分: 68942

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 5 天前 |只看該作者
JoanC 發表於 26-6-18 13:11
唔係喎,只要係心智正常,無行動不便,係可以自由出入。只係入院時,監護人要求先會唔俾佢出入。我亞爸都 ...

我係指呢啲成90歲既,我姑87都唔比自己出去,果D行得走得梗係可以自由出入啦。


象牙宮

積分: 235662


30#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

外人?如果親戚只怪黑仔信錯人!所以錢都係跟自己,死左先益後人啦


伯爵府

積分: 19392


31#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bubu7 於 26-6-18 14:16 編輯

d人成日話tbb 膠劇,邊會咁衰咁賤咁誇張呀?其實我想講,現實中大把更誇更賤。

例如:阿哥同老婆呃個妹一生積蓄,移民走人。
例如:屋企偏心一個,連過身長者間屋,本身係俾另一個嘅,父母都俾咗偏心果個。
例如:有人連生5 個仔,曾誇口說大把仔,幾叻呀?生親都係仔。點知一個一個走咗,後期剩返一個時唔敢再講。


珍珠宮

積分: 32630


32#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

諗起有套美劇「完美監護人」
呃老人家錢又控制佢哋自由
睇到好嬲~


公爵府

積分: 25877

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 5 天前 |只看該作者
ARabbit 發表於 26-6-18 14:38
諗起有套美劇「完美監護人」
呃老人家錢又控制佢哋自由
睇到好嬲~

我都有睇呀
真係好離譜.
好彩結局大快人心.

所以香港應該多D教育長者去為自己做最後既安排




翡翠宮

積分: 86102


34#
發表於 5 天前 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-18 13:07
臨老被人賣物業,真係好慘

青春又冇,老咗又冇錢冇健康,真係會想死


珍珠宮

積分: 33866


35#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 shobi 於 26-6-18 14:56 編輯

東張之前都有唔少呢啲case,親人外人都一樣,虎視眈眈老人家啲錢!


大宅

積分: 2208


36#
發表於 5 天前 |只看該作者
Kanyin 發表於 26-6-18 13:45

太信人


水晶宮

積分: 70008


37#
發表於 5 天前 |只看該作者
shobi 發表於 26-6-18 14:54
東張之前都有唔少呢啲case,親人外人都一樣,虎視眈眈老人家啲錢!



男爵府

積分: 6104


38#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

其實你地有冇諗過,佢家人賣左佢層樓先有錢比佢住老人院,否則何來錢呀?
一個95歲老人,要佢自己住,秒秒鈡都危險,幾多獨居老人死左在家無人知?
老人院唔係監獄,邊個話無得出街?只要有人陪同就可,我媽個間一個月還可去親友家中住不超過7日。
老人院都要保障老人安全,自出自入,咁有啲失智既老人,出左去走失邊個負責?
我媽個間係ngo, 真心覺得好,乾淨,職員也好,亦有好多活動比老人參加。


水晶宮

積分: 64539

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 5 天前 |只看該作者
bubu7 發表於 26-6-18 14:09
d人成日話tbb 膠劇,邊會咁衰咁賤咁誇張呀?其實我想講,現實中大把更誇更賤。

例如:阿哥同老婆呃個妹一 ...

網絡世界玩人設,幻想,有啲人鍾意同好命人一齊玩,我覺得隱惡揚善啫,唔好個啲唔講



子爵府

積分: 14725


40#
發表於 5 天前 |只看該作者
littlecar 發表於 26-6-18 11:41
睇東張多真係好多人打老人家主意,老咗思想唔係咁靈活,只要有心人不停重覆要求,老人家一意志力弱就聽話, ...
所以做晒年金和逆按揭,冇人郁到d錢

點評

goldpiglet    發表於 5 天前

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo