自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 3884


21#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-19 14:47
marathon

門市有冇得買?
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


公爵府

積分: 25953


22#
發表於 7 天前 |只看該作者
Salomon
地下濕,有時會滑


珍珠宮

積分: 35245


23#
發表於 7 天前 |只看該作者
amycoco 發表於 26-6-19 16:08
門市有冇得買?

我係門市買


大宅

積分: 3884


24#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-19 17:37
我係門市買

Ok. 是否任何一間馬拉松有得買?謝謝

[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


25#
發表於 7 天前 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-19 15:17
我果對addidas, 睇小紅書D人話爬山鞋只可晴天去山地行 佢地話行濕路就打滑
...


Adidas嘅行山鞋我未買過,如果咁危險,你落雨天千祈唔好著了
希望每天開心渡過 ;-)


珍珠宮

積分: 35245


26#
發表於 7 天前 |只看該作者
amycoco 發表於 26-6-19 18:02
Ok. 是否任何一間馬拉松有得買?謝謝

應該係,我腳肥要買大一個碼,我係荷里活廣場買


侯爵府

積分: 20467


27#
發表於 7 天前 |只看該作者
Jessy 發表於 26-6-19 18:18
Adidas嘅行山鞋我未買過,如果咁危險,你落雨天千祈唔好著了

THX,弄巧成拙了


男爵府

積分: 5079


28#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

我著norda呢個牌子, 鞋身唔重! 暫時著佢都唔跣腳!


水晶宮

積分: 62350

父親節2025勳章 母親節2025勳章


29#
發表於 7 天前 |只看該作者
我之前着過 TNF行山鞋,輕身又唔跣,不過,我唔肯定係咪集隻隻款都唔跣,你可以去睇下


珍珠宮

積分: 38520

牛年勳章


30#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-19 14:47
marathon

幾靚喎!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


大宅

積分: 3884


31#
發表於 7 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-19 18:26
應該係,我腳肥要買大一個碼,我係荷里活廣場買

好的,謝謝!
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


水晶宮

積分: 56512

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


32#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

我著Hoka 或On cloud running shoe行山,好舒服


子爵府

積分: 14172


33#
發表於 6 天前 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-19 12:33
以為防滑,下雨天著去商場雲石地好似蹓緊冰!係咪只可以晴天著??

Keen、Teva


子爵府

積分: 14172


34#
發表於 6 天前 |只看該作者
mimi222shi 發表於 26-6-19 16:44
Salomon
地下濕,有時會滑

我中過伏,嚇到心離


子爵府

積分: 11379


35#
發表於 6 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-19 14:47
marathon

唔好意思,請問有無實體店?


珍珠宮

積分: 35245


36#
發表於 6 天前 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-20 10:40
唔好意思,請問有無實體店?

我係實體店買


珍珠宮

積分: 45011

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


37#
發表於 6 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-19 13:11
我買左columbia防水行山鞋,行地磚都吾滑和,呢幾日有着,見呢到jm介紹係marathon買左,$560元
...

我都有對Columbia防水行山鞋,行山唔冼腳


珍珠宮

積分: 35245


38#
發表於 6 天前 |只看該作者
登陸火星 發表於 26-6-20 11:23
我都有對Columbia防水行山鞋,行山唔冼腳

其實我吾行山,係想買對落雨吾冼的鞋,水鞋太焗,我都係着左二次,著多幾個月再分享下


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 6 天前 |只看該作者
行山鞋好重, 唔好著.


侯爵府

積分: 20467


40#
發表於 6 天前 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-20 11:41
其實我吾行山,係想買對落雨吾冼的鞋,水鞋太焗,我都係着左二次,著多幾個月再分享下
...

等你呀!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo