自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 439


21#
發表於 26-6-20 18:30 |只看該作者
popocat 發表於 26-6-20 18:28
公屋?定居屋呀?
樓價幾多?

公屋,250


大宅

積分: 3877

HiPP勳章(2)


22#
發表於 26-6-20 18:35 |只看該作者

回覆樓主:

佢既生活圈,係咪個度?


複式洋房

積分: 439


23#
發表於 26-6-20 18:37 |只看該作者
chanpo18 發表於 26-6-20 18:35
佢既生活圈,係咪個度?

有朋友


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


24#
發表於 26-6-20 18:39 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 18:29
300萬,做多10年退休,冇兒冇女冇老公,將來依賴間屋做按老逆堨

買能按的,


複式洋房

積分: 439


25#
發表於 26-6-20 18:40 |只看該作者
RAY媽 發表於 26-6-20 18:39
買能按的,

Full Pay


水晶宮

積分: 63470

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


26#
發表於 26-6-20 18:48 |只看該作者
我唔會full pay 成副身家買公屋
或者睇吓荃灣葵青區公屋?


大宅

積分: 1645


27#
發表於 26-6-20 18:48 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 18:26
舊樓要行三四级先可踏電梯,舊樓超過50年,將來做吾到安老逆按揭,但公屋新D可以做
...

年紀唔細,仲頂得住行樓梯幾耐?
要記住買嘢拎嘢,全部都要行


複式洋房

積分: 439


28#
發表於 26-6-20 18:56 |只看該作者
popocat 發表於 26-6-20 18:48
我唔會full pay 成副身家買公屋
或者睇吓荃灣葵青區公屋?

睇過全部未補地價


珍珠宮

積分: 43023

育兒性格勳章 睛靈勳章


29#
發表於 26-6-20 19:05 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

青衣、葵興、葵芳啲居屋唔係好過呢兩個選擇咩?


侯爵府

積分: 21990

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


30#
發表於 26-6-20 19:24 |只看該作者
smileyrabbit 發表於 26-6-20 17:42
54年舊樓,失驚無神又話要夾錢維修
5位數算你好彩,郁吓就6位數,賣腎都攪唔掂
...
邊有5位數㗎,最低消費6位數。


侯爵府

積分: 21990

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


31#
發表於 26-6-20 19:26 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 18:29
300萬,做多10年退休,冇兒冇女冇老公,將來依賴間屋做按老逆堨
咁不如申請公屋,反正都已經50歲,留啲錢直接養老,喺咪入息、資產超額?


大宅

積分: 4836


32#
發表於 26-6-20 19:27 |只看該作者
TinyTomato 發表於 26-6-20 17:25
置業之類的重大決定,還是交返比你朋友自己決定吧 ......



x2


象牙宮

積分: 239734


33#
發表於 26-6-20 19:36 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區




今年55歲, 不知能否工作至退休? 65岁。

安老按揭計劃是專為55歲或以上人士設計的貸款安排。


須預一筆退休用。
單身有物業 留給誰? 益家人? 兄弟姐妹?









想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


複式洋房

積分: 439


34#
發表於 26-6-20 19:39 |只看該作者
978212 發表於 26-6-20 19:26
咁不如申請公屋,反正都已經50歲,留啲錢直接養老,喺咪入息、資產超額?
...

申請吾到,之前申請過居屋


伯爵府

積分: 15035

虎到金來勳章


35#
發表於 26-6-20 20:35 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 18:40
Full Pay

2個選擇都一般。
1) 54年,不是電梯直到。老左要坐輪椅時點算?單支/屋苑?舊樓要睇大廈保養成回,管理費有無錢多做將來維修。55歲,做多10年退休,依家full paid 買樓,到時要夾錢維修,比管理費,差餉...有冇積蓄比?

2)自置公屋,混合業權,維修費自理。

佢可以做到按揭?買間新d貴d既,到時做逆按揭。

未補地價,業主可以申請補地價。


伯爵府

積分: 15127


36#
發表於 26-6-20 20:39 |只看該作者

回覆樓主:

兩間都麻麻,如果唔急住,可以再睇下,會唔會考慮抽居屋


伯爵府

積分: 17684


37#
發表於 26-6-20 20:41 |只看該作者
回覆 十一貝勒 的帖子

居屋還好
公屋質素又差一級
鄰居唔洗交管理費,又有人維修
佢就要交管理費,自己找人維修
香港維修多係天價


複式洋房

積分: 439


38#
發表於 26-6-20 20:49 |只看該作者
kamkong 發表於 26-6-20 20:39
兩間都麻麻,如果唔急住,可以再睇下,會唔會考慮抽居屋

之前有過居屋


複式洋房

積分: 439


39#
發表於 26-6-20 20:54 |只看該作者
princessgw 發表於 26-6-20 20:35
2個選擇都一般。
1) 54年,不是電梯直到。老左要坐輪椅時點算?單支/屋苑?舊樓要睇大廈保養成回,管理費 ...

你同我意見差不多舊樓環境好差2樓有間老人院,而且冇煤氣入屋,屯門公屋環境可以樓下有商場公園,將來退休有地方行行,不過返工遠D


珍珠宮

積分: 48630


40#
發表於 26-6-20 21:08 |只看該作者

回覆樓主:

要睇埋兩間屋環境喎

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo