自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 27222


21#
發表於 前天 17:05 |只看該作者
太多啫, 我那邊一條短短的街開咗三間, 點做呀, 肯定有兩間要執, 如果執咗新聞又大大隻字經濟好差呀, 兩餸飯都生存唔到 其實係執咗的生存唔到, 唔係兩餸飯生存唔到。


伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


22#
發表於 前天 17:08 |只看該作者

回覆樓主:

有些兩餸飯經營超過20年仍有生存之道


伯爵府

積分: 18214


23#
發表於 前天 17:10 |只看該作者
lily-of-valley 發表於 26-6-21 13:46
有D得個平字,但完全唔掂。

對!太cheap嘅反而我唔會買!
有啲2餸飯真係好好質素同埋好新鮮的, 有啲你見到都唔會想食!
利申: 多數自己煮或者出去酒樓或北上食
兩餸飯只係間唔中試吓


水晶宮

積分: 74761


24#
發表於 前天 17:12 |只看該作者
歌莉亞 發表於 26-6-21 17:10
對!太cheap嘅反而我唔會買!
有啲2餸飯真係好好質素同埋好新鮮的, 有啲你見到都唔會想食!
利申: 多數自 ...

北上两餸飯說不


公爵府

積分: 28802

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


25#
發表於 前天 17:19 |只看該作者
30年前已有兩送飯,一向不喜歡,唔鍾意一pat pat不落隻碟,覺得似監倉飯。
近年食過一次,好多味精,唔鍾意


水晶宮

積分: 74761


26#
發表於 前天 17:25 |只看該作者
Rainy 發表於 26-6-21 17:19
30年前已有兩送飯,一向不喜歡,唔鍾意一pat pat不落隻碟,覺得似監倉飯。
近年食過一次,好多味精,唔鍾意 ...

監倉飯 講起看大學/軍隊劇差不多


公爵府

積分: 28802

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


27#
發表於 前天 17:32 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 17:25
監倉飯 講起看大學/軍隊劇差不多

因為以前睇監獄風雲果d戲係排隊拎飯食,有個膠碟,一pat pat 不落隻碟
然後有個橙


水晶宮

積分: 57272


28#
發表於 前天 17:37 |只看該作者

回覆樓主:

好少食兩餸飯


伯爵府

積分: 18214


29#
發表於 前天 18:12 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 17:12
北上两餸飯說不

北上當然食好嘢, 點會食兩餸飯呀!Hahaha! (emoji)


寶石宮

積分: 262427

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


30#
發表於 前天 18:13 |只看該作者
歌莉亞 發表於 26-6-21 17:10
對!太cheap嘅反而我唔會買!
有啲2餸飯真係好好質素同埋好新鮮的, 有啲你見到都唔會想食!
利申: 多數自 ...
係呀,最普通粟米鱼柳,舊鱼柳好薄,加蛋再加厚粉變成正常size, 排骨又係,偷工減料,又煮得難食。炒米炒麵,飯,又鞋,呢D自己攞來架。


伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


31#
發表於 前天 18:15 |只看該作者
Rainy 發表於 26-6-21 17:19
30年前已有兩送飯,一向不喜歡,唔鍾意一pat pat不落隻碟,覺得似監倉飯。
近年食過一次,好多味精,唔鍾意 ...

飲食有要求


伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


32#
發表於 前天 18:16 |只看該作者
iamlazy 發表於 26-6-21 17:37
好少食兩餸飯

幸福 ,窮人恩物


珍珠宮

積分: 38230

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 前天 18:21 |只看該作者
VenusTang_FB 發表於 26-6-21 16:48
食過一次權記 ,係好食嘅, 但啲油多到呢嚇死人, 從此唔再食任何兩餸飯

付近酒樓頂唔住,專登劃分一半樓面做兩餸飯,起初都幾好食,但過一排水準就開始下滑,例如炸咕嚕肉有油益味,好難食,冇幫襯。
大家樂更加唔洗講,越嚟越難食,冇幫襯好耐。


水晶宮

積分: 50670

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 前天 18:34 |只看該作者
Rainy 發表於 26-6-21 17:32
因為以前睇監獄風雲果d戲係排隊拎飯食,有個膠碟,一pat pat 不落隻碟
然後有個橙
...

有個橙


水晶宮

積分: 57272


35#
發表於 前天 22:13 |只看該作者
883 發表於 26-6-21 18:16
幸福 ,窮人恩物

主要唔好食,各有所好,寧食麥當當


翡翠宮

積分: 86731


36#
發表於 前天 23:03 |只看該作者

回覆樓主:

汰弱留強
唔會全部兩餸飯盈警囉


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


37#
發表於 昨天 04:59 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 26-6-22 07:26 編輯
VenusTang_FB 發表於 26-6-21 16:48
食過一次權記 ,係好食嘅, 但啲油多到呢嚇死人, 從此唔再食任何兩餸飯

權發係似洒樓炒,但太太太多油~,


伯爵府

積分: 18237

2025中秋節勳章


38#
發表於 5 小時前 |只看該作者
主要佢好難食又吾乾淨,我公司附近個兩間成日食到我肚痛,有次個雞比明顯比人咬左一下自始我食杯面都吾食佢


大宅

積分: 1128


39#
發表於 5 小時前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 16:55
權記常食,有次尖東買,去星光大道食


我間中都鐘意幫親權記, 唯一覺得佢地唔方便的係..

要先俾錢,再令飛去排隊同呀姐嗌邊款送...
係幾唔方便, 有時排隊時先睇真D..想叫D咩送.


男爵府

積分: 5567


40#
發表於 5 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

如果同區太多兩餸,又或者質量太差,始終都會被淘汰

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo