自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 18042


21#
發表於 昨天 14:03 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-22 13:48
叫政府搞掂班agent 先啦

外勞又係agent

呢條係產業鏈,唔會去搞,隻眼開隻眼閉,一年捉到幾單假證書就當交貨,仲要轉頭無罪放生


子爵府

積分: 13563


22#
發表於 昨天 14:03 |只看該作者
高達紅色 發表於 26-6-22 13:09
咁大學城開分校囉!QS 無北大淸华咩?

北大清華排得後過港大就有點水份囉


水晶宮

積分: 61008


23#
發表於 昨天 14:06 |只看該作者
歌莉亞 發表於 26-6-22 12:39
點會呀!唔好睇少人哋!大陸嘅學生讀書比香港嘅叻好多!
好多有資源嘅都喜歡落嚟香港
我覺得係一條財路

政府早兩年講左, 當一門產業
特別碩士, 每個收費, 幾和味


水晶宮

積分: 61008


24#
發表於 昨天 14:07 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-22 13:46
有一部分係。

自從近年好多agent 幫佢地搞入大學,就已經唔係啦,班大陸人自己都話自己讀緊水碩

佢地學歷澎漲, 學士都唔夠,
一定要讀碩士先死心,
最佩服佢地都係屋K 人俾錢,
黎香港一年都要50萬連生活費



伯爵府

積分: 18042


25#
發表於 昨天 14:10 |只看該作者
歌莉亞 發表於 26-6-22 12:39
點會呀!唔好睇少人哋!大陸嘅學生讀書比香港嘅叻好多!
好多有資源嘅都喜歡落嚟香港
我覺得係一條財路

「我覺得係一條財路」

咁你點睇政府倒貼緊每個非本地生?
大學賺錢、政府貼錢,點財路法?


子爵府

積分: 10768


26#
發表於 昨天 14:22 |只看該作者
RoseRosa 發表於 26-6-22 12:14
點解你會擔心做唔到?
鄰國指邊個?

星 , 日 之類


琥珀宮

積分: 182676

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


27#
發表於 昨天 15:13 |只看該作者
李露眉 發表於 26-6-22 14:07
佢地學歷澎漲, 學士都唔夠,
一定要讀碩士先死心,
最佩服佢地都係屋K 人俾錢,

唔係呀,佢地嚟讀書只係為張香港身份證咋


侯爵府

積分: 24157

育兒性格勳章 畀面勳章


28#
發表於 昨天 15:29 |只看該作者
乜城都好,但一定要做好:
1)保護本地生學位
2) 回收學位成本,唔好用納稅人錢
3) 保護本地福利,唔好亂送身份證
4) 嚴查假學歷,想做大學城最後變成假學歷洗底城,僱主見到香港學位即foul


彩鑽殿

積分: 609722

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


29#
發表於 昨天 15:42 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-22 13:48
叫政府搞掂班agent 先啦

外勞又係agent

油水最多既係嗰班agent


大宅

積分: 1604


30#
發表於 昨天 15:46 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-22 13:48
叫政府搞掂班agent 先啦

外勞又係agent

同意
一係好似攪回鄉証咁
全部只能經一個「中央」機構,起碼有監管

否則學其他jm話齋,過得十年八載,連香港嘅大學聲譽都拖累埋(太多假嘢)


大宅

積分: 4101


31#
發表於 昨天 15:48 |只看該作者
都唔知,好多時都係未知數


男爵府

積分: 8010


32#
發表於 昨天 16:01 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-22 13:48
叫政府搞掂班agent 先啦

外勞又係agent

香港定位米就係超級聯絡人囉


侯爵府

積分: 20337


33#
發表於 昨天 17:49 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-22 13:48
叫政府搞掂班agent 先啦

外勞又係agent

垃圾政策益晒agent, 教育外勞專才地產保險


侯爵府

積分: 20337


34#
發表於 昨天 17:51 |只看該作者
titytang 發表於 26-6-22 16:01
香港定位米就係超級聯絡人囉

其實超級聯絡人同咩國際仲裁調解,點樣賺到錢呢?以前定位做藝術文化中心我都很奇怪是怎麼賺錢


侯爵府

積分: 20337


35#
發表於 昨天 18:09 |只看該作者
pomanlife 發表於 26-6-22 13:38
仲有假學歷問題,第日我哋小朋友畢業(大學),在國際認受性可能會降低
...

而家英澳都規定留學生必須要在自己國家考ielts, 就是因為好多內地生係比錢搵人去落後國家代考,香港的大學唔知有無跟。最近澳洲兩間大學都有內地生用先進科技作弊,再post上斗音小紅書被當地生發現,全部人要重考同埋查出犯人


珍珠宮

積分: 48670

好媽媽勳章


36#
發表於 昨天 18:52 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-22 18:09
而家英澳都規定留學生必須要在自己國家考ielts, 就是因為好多內地生係比錢搵人去落後國家代考,香港的大學 ...

我都有留意這單作弊案--悉尼大學和墨爾本大學有大陸學生利用微型攝錄機,考試時偷拍試卷並即時放上抖音,涉及十個課程,數千考生受到影響......


侯爵府

積分: 20337


37#
發表於 昨天 19:04 |只看該作者
李露眉 發表於 26-6-22 14:07
佢地學歷澎漲, 學士都唔夠,
一定要讀碩士先死心,
最佩服佢地都係屋K 人俾錢,

讀埋先夠七年, 之後再就出國再讀


侯爵府

積分: 20337


38#
發表於 昨天 19:06 |只看該作者
jaycee_mami 發表於 26-6-22 18:52
我都有留意這單作弊案--悉尼大學和墨爾本大學有大陸學生利用微型攝錄機,考試時偷拍試卷並即時放上抖音, ...

香港竟然無報道,內地生出晒名


大宅

積分: 1604


39#
發表於 昨天 19:06 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-22 19:06
香港竟然無報道,內地生出晒名

點會無,我都睇過


男爵府

積分: 5007


40#
發表於 昨天 19:07 |只看該作者
kt2007 發表於 26-6-22 13:53
所以好為我們本地下一輩擔憂。不過有些人就會說自己沒能力沒有競爭力冇辦法。但話不能這樣說,不是應該保 ...
平常心看待,唔怕外來人競爭,有競爭先有進步,只怕响做假情况下得不到公平競爭機會。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo