自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8855


21#
發表於 昨天 17:21 |只看該作者
angiehouse 發表於 26-6-22 15:00
第一次聽人咁樣問,系未攪笑加

仲要唔係新會員, 唔通個acc 賣咗俾人

如果1000度+近視都可以當殘障, 咁500度,係咪申請半津
#曲線要說明

近視都有殘津咪淘空庫房

點評

333s    發表於 7 小時前


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 昨天 17:48 |只看該作者

回覆樓主:

如果可以既, 相信好快可以破產


象牙宮

積分: 235719


23#
發表於 昨天 17:52 |只看該作者

回覆樓主:

我諗呢個世界無地方深近視可以有呢D津貼囉


公爵府

積分: 25367


24#
發表於 昨天 18:28 |只看該作者
夕張蜜瓜 發表於 26-6-22 17:21
仲要唔係新會員, 唔通個acc 賣咗俾人

如果1000度+近視都可以當殘障, 咁500度,係咪申請半津 : ...

咁好多人都有


侯爵府

積分: 20293


25#
發表於 7 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

攞得政府既傷殘津貼都唔係好野,為左個少少錢


翡翠宮

積分: 91769

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 7 小時前 |只看該作者
jrforsure 發表於 26-6-22 14:13
係架,單眼失明即仲睇到野
耳聾都係要計雙

緊係唔係啦, 單眼,單手等等都有, 當普通殘疾津貼


翡翠宮

積分: 86104


27#
發表於 7 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 20162016 於 26-6-23 09:34 編輯

納稅人已經透不過氣啦,老人津貼、傷殘(自閉....)、精神病、綜援..............乜都係納稅人嘅錢,納稅人嘅錢唔係天跌落嚟俾佢哋㗎,係要付出有血有汗有精神.....換翻嚟㗎,真係有啲需要嘅人又唔去申請,冇需要嘅人就千方百計去呃嚟申請


寶石宮

積分: 459095

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


28#
發表於 7 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

諗得太多了


珍珠宮

積分: 30191


29#
發表於 7 小時前 |只看該作者
20162016 發表於 26-6-23 09:33
納稅人已經透不過氣啦,老人津貼、傷殘(自閉....)、精神病、綜援..............乜都係納稅人嘅錢,納稅人 ...

做矯視或戴眼鏡已經可以解決深近視問題,唔明點解問得出攞津貼嘅問題除非慣咗係伸手黨。


侯爵府

積分: 24384


30#
發表於 7 小時前 |只看該作者
唔帶眼鏡 咩古靈精怪嘢都睇唔到
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


瑪瑙宮

積分: 138506

馬年勳章


31#
發表於 7 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

樓你個account賣出去?
所以問埋d咁白痴問題?


象牙宮

積分: 239560


32#
發表於 7 小時前 |只看該作者
donald63 發表於 26-6-22 13:27
如題, 超過1千度+以上?

2000 /月?
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


公爵府

積分: 27025


33#
發表於 6 小時前 |只看該作者
Carol999 發表於 26-6-22 14:10
雙眼?即係單眼都唔得

單眼應該拎低額果個,雙眼係高額


公爵府

積分: 26647

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


34#
發表於 6 小時前 |只看該作者
sasatt 發表於 26-6-22 15:44
我識人單眼失明係攞到
50%
南無地藏菩薩


水晶宮

積分: 74149

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


35#
發表於 6 小時前 |只看該作者
我以前都900幾近視,做矯視吧


子爵府

積分: 14838


36#
發表於 6 小時前 |只看該作者
我9x歲全聾+獨居, 政府醫生都唔肯寫證明, 最後申請長生津算


珍珠宮

積分: 30365

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


37#
發表於 6 小時前 |只看該作者
donald63 發表於 26-6-22 13:27
如題, 超過1千度+以上?

不好話近視,我爸兩隻眼敏完大手術,一隻眼視力得1成,一隻得3成,中風後半邊行動不便,說不到野,都申請不到普通的傷津,醫生叫佢去申請綜緩


公爵府

積分: 28238


38#
發表於 4 小時前 |只看該作者
donald63 發表於 26-6-22 13:27
如題, 超過1千度+以上?

痴線 我每隻千三 加弱視 加四百散光 乜都無津貼啦


男爵府

積分: 8107

2024年龍年勳章


39#
發表於 4 小時前 |只看該作者
1分...


男爵府

積分: 5472


40#
發表於 3 小時前 |只看該作者
可能要睇唔到野先有

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo