自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 51697


21#
發表於 5 天前 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-22 18:31
幾個朋友買過連天台,一定漏水,賣

咁買普通單位一樣會漏水,無得保證。


水晶宮

積分: 51697


22#
發表於 5 天前 |只看該作者
Nbs 發表於 26-6-22 18:39
住過十幾年頂樓連天台,漏水就無,不過好熱

好熱都住咗十幾年,有咩其他好處扺銷返?


水晶宮

積分: 65587


23#
發表於 5 天前 |只看該作者
本帖最後由 Nbs 於 26-6-22 21:36 編輯
greentea000 發表於 26-6-22 21:32
好熱都住咗十幾年,有咩其他好處扺銷返?

夠大(千幾呎)
我爸鍾意種花,可以喺天台種嘢
後來賣嘅時間都算嗰段時間嘅高價,上咗報紙,所以都有其他人鍾意


珍珠宮

積分: 33378


24#
發表於 5 天前 |只看該作者
qpalzm 發表於 26-6-22 21:26
有次睇樓AA無啦啦帶左我去睇個成億的頂層大單位相連, 我心諗你咁睇得起我
...

我都試過,AA帶我去維港匯獨立(emoji)嗰啲單位
當開下眼界都好



公爵府

積分: 28874


25#
發表於 5 天前 |只看該作者
Nbs 發表於 26-6-22 18:39
住過十幾年頂樓連天台,漏水就無,不過好熱

係呀好熱,開晒冷氣都熱,租住過一次,之後買樓就避開頂樓連天台⋯⋯


珍珠宮

積分: 45045

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 5 天前 |只看該作者
好朋友住地下連花園,幾層的洋房屋苑,他們在那裡住了十多年了,可以晾曬衣物,還能種些番茄和木瓜,生活非常愜意。


侯爵府

積分: 21904


27#
發表於 5 天前 |只看該作者
上次睇頂樓,業主自&sale話天台如漏水可搵管理處,因為係大廈包,唔說好似其他單位,要尋求上層業住處理,其實仲好!大家點睇?平台就太可怕,又怕飛垃圾、飛煙頭,飛咩都有,飛人就最可怕!同埋話爆屎渠,一定你爆一樓果層,唯一優點係平D!


珍珠宮

積分: 30065


28#
發表於 5 天前 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-22 18:31
幾個朋友買過連天台,一定漏水,賣

如果漏水邊個負責?


珍珠宮

積分: 38554

牛年勳章


29#
發表於 4 天前 |只看該作者
Nbs 發表於 26-6-22 21:35
夠大(千幾呎)
我爸鍾意種花,可以喺天台種嘢
後來賣嘅時間都算嗰段時間嘅高價,上咗報紙,所以都 ...

其實我鍾意頂樓連天台,可以種花曬衫,冇人丟垃圾煙頭;不過又係怕左天台漏水同熱
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


水晶宮

積分: 56065

畀面勳章


30#
發表於 4 天前 |只看該作者
住咗十年,唔係頂層連天台,係頂層連空中花園,我好鍾意,熱?又唔覺特別熱,仲要向西,但冬天就好凍,要開暖氣。


伯爵府

積分: 18148


31#
發表於 4 天前 |只看該作者
連花園/平台,俾樓上丟垃圾,最怕係空中飛人,要經過你個單位出去收
連天台,冬天特別凍夏天特別熱,好大機會漏水
呢啲單位仲要貴啲,搵黎搞


子爵府

積分: 10088


32#
發表於 4 天前 |只看該作者
細個唔識嘢,第一間買嘅樓就係頂層連天台!
真係會漏水,天花有裂縫!

好彩最後賺咗至少$2M賣左~
加埋10幾年租,真係算好彩!


珍珠宮

積分: 41360


33#
發表於 4 天前 |只看該作者
esmehouse 發表於 26-6-22 19:18
我覺得特色單位都好伏

特不特色,也是看人。


侯爵府

積分: 22558

牛年勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


34#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

住過1,2囉…住落其實真係搵自己笨
感覺唔掂


珍珠宮

積分: 41360


35#
發表於 4 天前 |只看該作者
jrforsure 發表於 26-6-23 05:01
連花園/平台,俾樓上丟垃圾,最怕係空中飛人,要經過你個單位出去收
連天台,冬天特別凍夏天特別熱,好大機 ...

特色單位的估價,是否另一個標準呢?


水晶宮

積分: 51697


36#
發表於 4 天前 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-23 07:22
特色單位的估價,是否另一個標準呢?

【特色戶值幾錢?】不可不知的特色天台 / 平台定價法
https://852.house/zh/articles/626

估算特色戶
https://www.centalinesurveyors.com.hk/%E4%BC%B0%E7%AE%97%E7%89%B9%E8%89%B2%E6%88%B6


水晶宮

積分: 51697


37#
發表於 4 天前 |只看該作者
charlieXD 發表於 26-6-23 07:21
住過1,2囉…住落其實真係搵自己笨
感覺唔掂

當初無了解1、2樓問題,定係問題程度超出預期太多,或者發現其他新問題?


水晶宮

積分: 51697


38#
發表於 4 天前 |只看該作者
BO_NG 發表於 26-6-23 06:53
細個唔識嘢,第一間買嘅樓就係頂層連天台!
真係會漏水,天花有裂縫!

即係你無自住過,一直出租,到天花漏水有裂縫整唔好/唔想整再賣樓走人?


水晶宮

積分: 51697


39#
發表於 4 天前 |只看該作者
tanping 發表於 26-6-23 01:17
住咗十年,唔係頂層連天台,係頂層連空中花園,我好鍾意,熱?又唔覺特別熱,仲要向西,但冬天就好凍,要開 ...

頂層連空中花園,呢個更加特別,又唔使自己打理!

一文睇清屋苑『花園』 平台花園、空中花園、天台花園大解構!
https://hk.centanet.com/info/property-news/%E7%BD%AE%E6%A5%ADQA/%E5%AE%B6%E5%B1%85%E7%94%9F%E6%B4%BB/%E4%B8%80%E6%96%87%E7%9D%87%E6%B8%85%E5%B1%8B%E8%8B%91-%E8%8A%B1%E5%9C%92-%E5%B9%B3%E5%8F%B0%E8%8A%B1%E5%9C%92-%E7%A9%BA%E4%B8%AD%E8%8A%B1%E5%9C%92-%E5%A4%A9%E5%8F%B0%E8%8A%B1%E5%9C%92%E5%A4%A7%E8%A7%A3%E6%A7%8B/176347


水晶宮

積分: 51697


40#
發表於 4 天前 |只看該作者
Nbs 發表於 26-6-22 21:35
夠大(千幾呎)
我爸鍾意種花,可以喺天台種嘢
後來賣嘅時間都算嗰段時間嘅高價,上咗報紙,所以都 ...

八卦一下,經紀佣金有無折扣?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo