自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 前天 06:12 |只看該作者
SandyKL 發表於 26-6-24 00:20
8、9月係曼谷雨季高峰期,我以前總避開,除了怕雨,亦怕熱與人多,原來又唔係噃,企係BTS月台等車,竟然有 ...

試過幾次七八月去曼谷,我好彩未試過落大雨。8月去唔算熱,肯定清爽過香港,試過4月去就真係好熱。人多係指過關?未試過等太耐,尤其而家用自助通道,直行直過。


公爵府

積分: 25623


22#
發表於 前天 07:01 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-24 06:12
試過幾次七八月去曼谷,我好彩未試過落大雨。8月去唔算熱,肯定清爽過香港,試過4月去就真係好熱。人多係 ...

可唔可以畀啲旅遊建議去邊度玩呀?如果一家三口


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 前天 07:13 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-24 07:01
可唔可以畀啲旅遊建議去邊度玩呀?如果一家三口

唔知你哋鍾意玩乜,亦都唔知道小朋友幾大, 我未試過帶小朋友去。 不過,曼谷可以去 Jurassic, 水族館,747 cafe, 又或者跟團坐美功鐵路。 芭堤雅就可以玩下水


珊瑚宮

積分: 117763


24#
發表於 前天 07:15 |只看該作者
上個禮拜我個女同朋友去咗八日曼谷 不知幾開心


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 前天 07:21 |只看該作者
tutik 發表於 26-6-24 07:01
可唔可以畀啲旅遊建議去邊度玩呀?如果一家三口

如果係鐵路迷,除咗美功鐵路, 我覺得死亡鐵路都好值得去, 我坐過一段,經驗都好特別。

靚Cafe,可考慮Bubble in the Forest , 我覺得幾靚,值得去打卡影靚相


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 前天 07:22 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-24 07:23 編輯
chuiyeebird 發表於 26-6-24 07:15
上個禮拜我個女同朋友去咗八日曼谷 不知幾開心

我鍾意按摩,曼谷真係按摩天堂, 就算去比較高級嘅按摩店,價錢都唔貴。 再加埋美食購物 ,真係好開心


水晶宮

積分: 50727

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 前天 08:16 |只看該作者
ekbbyl 發表於 26-6-23 19:00
治安方面,去歐洲我比去泰國擔心得多.泰國去得多,冇乜擔心過.

去多幾次歐洲,就會冇咁擔心


琥珀宮

積分: 169761


28#
發表於 前天 09:19 |只看該作者
本帖最後由 SandyKL 於 26-6-24 09:20 編輯
MissMaMa 發表於 26-6-24 06:12
試過幾次七八月去曼谷,我好彩未試過落大雨。8月去唔算熱,肯定清爽過香港,試過4月去就真係好熱。人多係 ...

人多指暑假,邊度都多人,過關都係個考慮,不過不是最主要擔憂點。依家泰國物價貴哂,返得大陸多,性價比高,泰國的吸引力,對我嚟講低哂囉。

旅途愉快!


珍珠宮

積分: 33006

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


29#
發表於 前天 12:51 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-24 07:21
如果係鐵路迷,除咗美功鐵路, 我覺得死亡鐵路都好值得去, 我坐過一段,經驗都好特別。

靚Cafe,可考慮B ...

死亡鐵路喺北碧府嗎?

有機會去泰國旅行時,join Klook團去~


翡翠宮

積分: 84288


30#
發表於 前天 14:30 |只看該作者
回覆 MissMaMa 的帖子

我有朋友成日話,7,8月黎講,日本仲熱過泰國


侯爵府

積分: 20367


31#
發表於 前天 15:02 |只看該作者
本帖最後由 hugub 於 26-6-24 15:04 編輯

一陣去今日9點飛,我哋有屋响bangkok一年飛3-4次,感覺治安ok既
大把朋友响Bangkok,佢哋班香港人每星期會去阿一鮑魚飲茶聚下


男爵府

積分: 8769


32#
發表於 前天 16:29 |只看該作者
本帖最後由 ekbbyl 於 26-6-24 16:29 編輯
ernbe 發表於 26-6-24 08:16
去多幾次歐洲,就會冇咁擔心

同道理,去多幾次曼谷,就會冇過多擔心


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 前天 18:49 |只看該作者
fatchu@home 發表於 26-6-24 14:30
回覆 MissMaMa 的帖子

我有朋友成日話,7,8月黎講,日本仲熱過泰國

絕對係, 試過七八月去福岡,38度, 真係好攞命


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 前天 18:50 |只看該作者
一隻鴨鴨 發表於 26-6-24 12:51
死亡鐵路喺北碧府嗎?

有機會去泰國旅行時,join Klook團去~

對,喺北碧府,會去埋靚 Cafe,我覺得行程幾好


水晶宮

積分: 59218

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 前天 18:51 |只看該作者
SandyKL 發表於 26-6-24 09:19
人多指暑假,邊度都多人,過關都係個考慮,不過不是最主要擔憂點。依家泰國物價貴哂,返得大陸多,性價比 ...

咁我又唔會覺得太多人,正正常常咁


大宅

積分: 2702


36#
發表於 前天 19:17 |只看該作者
去旅行去邊度都好,都要萬事小心


琥珀宮

積分: 169761


37#
發表於 前天 21:08 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-24 18:51
咁我又唔會覺得太多人,正正常常咁

係,同我所想不同,算正常咁多人。


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 前天 21:40 |只看該作者

回覆樓主:

呢幾年年年都有去曼谷, 基本身冇問題

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo