自由講場

跳至

首頁

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 38763

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


21#
發表於 昨天 00:24 |只看該作者
對我黎講唔得.

全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


22#
發表於 昨天 00:51 |只看該作者
AprLam_FB 發表於 26-6-23 10:36
請問有冇人實行緊168?有冇成效?你地幾點後唔食野,幾點食野?

我食早餐,午餐。午餐後唔食野,日飲2L水,我平時都唔飲汽水,唔食零食,零運動,無食代餐,無食減肥藥,單靠減食量,大約九個月左右,減左40磅。

點評

edhepp    發表於 昨天 11:34


別墅

積分: 532


23#
發表於 昨天 00:53 |只看該作者
本帖最後由 不生小孩 於 26-6-24 00:54 編輯

搞到生膽石要割咗個膽 食唔到肥膩嘢就會瘦


子爵府

積分: 11811

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 昨天 00:57 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 00:51
我食早餐,午餐。午餐後唔食野,日飲2L水,我平時都唔飲汽水,唔食零食,零運動,無食代餐,無食減肥藥, ...

午餐後唔食野?
咁即係幾點食完午餐餐飯?
之後就齋飲水?
勁呀
分享下食嗰兩餐食咩可以嗎?
謝謝


子爵府

積分: 10455


25#
發表於 昨天 01:14 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Sadness 於 26-6-24 01:16 編輯

我覺得有用,同埋八小時進食時間,飲食上都要注意唔好大吃大喝,最好晚上九點前食最後一餐,效果更佳,行168會發現零食自動會cut左唔食


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


26#
發表於 昨天 01:18 |只看該作者
nicole1981 發表於 26-6-24 00:57
午餐後唔食野?
咁即係幾點食完午餐餐飯?
之後就齋飲水?

午餐後即係2:00pm後就唔食。早餐,我食大家樂/大快活,火腿,太陽蛋,多士(有牛油),午餐有時帶飯,有時大家樂/大快活,gym餐。其實個兩餐,我咩都會食。我老公好鍾意自助餐,打邊爐,放題,我都會照去食,但係減量,同埋食原型澱粉,唔飲凍飲,廢水,主要飲水。減肥真係要堅持同管好把口。

我由75.5kg左右,減到依家57左右,所以真係要堅持。


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 昨天 03:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kiko_mami 於 26-6-24 03:39 編輯

以前冇用因為冇戒口仲係勁食甜野,由細到大都唔食早餐,近期有用,但係嚴格戒糖,所以有糖既野飲唔飲,蛋糕面包pizza 精制澱粉唔食,粥更加唔食得,飯一星期食一次,只食薯仔粟米淮山蓮藕呢d原形澱粉。零食全戒,減左13kg。好多時1日1餐,仲係會食自助餐,放題,邊爐,燒肉 識揀野食就keep住唔肥返,食野係夠就停,唔洗食到好飽


珍珠宮

積分: 37854

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 昨天 06:51 |只看該作者
AprLam_FB 發表於 26-6-23 10:36
請問有冇人實行緊168?有冇成效?你地幾點後唔食野,幾點食野?

可以減左10kg, 但平台期太長。結果一食返早餐馬上反彈。而家又要諗辦法再減過


子爵府

積分: 10579


29#
發表於 昨天 07:00 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 01:18
午餐後即係2:00pm後就唔食。早餐,我食大家樂/大快活,火腿,太陽蛋,多士(有牛油),午餐有時帶飯,有 ...

一字記之曰:「叻」
請問2pm後再唔食野,由2pm至瞓咁長時間你不會口痕或者肚餓嗎?怎樣打發呢?等分享謝謝


子爵府

積分: 10579


30#
發表於 昨天 07:02 |只看該作者
kiko_mami 發表於 26-6-24 03:36
以前冇用因為冇戒口仲係勁食甜野,由細到大都唔食早餐,近期有用,但係嚴格戒糖,所以有糖既野飲唔飲,蛋糕 ...

佩服
分享吓昨天的食程好嗎?


子爵府

積分: 10579


31#
發表於 昨天 07:05 |只看該作者
k_wong7 發表於 26-6-24 00:51
我食早餐,午餐。午餐後唔食野,日飲2L水,我平時都唔飲汽水,唔食零食,零運動,無食代餐,無食減肥藥, ...

咁之前點解會肥呢?就是晚餐之誤嗎?等分享,謝謝


子爵府

積分: 10579


32#
發表於 昨天 07:07 |只看該作者
Gorgor0612 發表於 26-6-24 00:14
我得,幾年前減到15磅! 但都要刻意食少D,宜家進化到一日一餐,只keep 到唔肥但不掉秤
...

一日一餐真心覺得「好勁」,分享吓怎樣處理physically & mentally 的呼喚,謝謝你


珍珠宮

積分: 46683

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


33#
發表於 昨天 07:11 |只看該作者
fatchu@home 發表於 26-6-23 10:57
幾年前試過,就係skip早餐,跟住輕左8-9磅,之後幾年一樣冇食早餐但重返晒.
早排睇營養師 ...

有興趣,可唔可以私底下話俾我知價錢同營養師資料吖?Thank you~


珍珠宮

積分: 46683

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


34#
發表於 昨天 07:21 |只看該作者
kitbebe 發表於 26-6-23 12:26
早餐好緊要, 寧願唔食午餐, 或且食少啲.

我同意,但係行168唔同三餐skip一餐,係要響8個鐘內完成3餐,16個鐘唔好為食,所以好多人會揀接近中午先至開始第一餐,1100-1900 or 1200-2000食嘢,好似食brunch咁,早+午係一餐,咁先比較容易捱到去晚餐,仲要晚餐唔好食得多,都係幾辛苦~


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


35#
發表於 昨天 07:29 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 07:00
一字記之曰:「叻」
請問2pm後再唔食野,由2pm至瞓咁長時間你不會口痕或者肚餓嗎?怎樣打發呢?等分享:goo ...

最初係唔慣,口痕就唔會,因為我平時都唔食零食,肚餓感就一定有,但要堅持。


大宅

積分: 2638


36#
發表於 昨天 07:33 |只看該作者
好難168減肥,以加都係雞胸減肥
同埋會出去做運動


珍珠宮

積分: 36628

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 昨天 07:40 |只看該作者
kiko_mami 發表於 26-6-24 03:36
以前冇用因為冇戒口仲係勁食甜野,由細到大都唔食早餐,近期有用,但係嚴格戒糖,所以有糖既野飲唔飲,蛋糕 ...

請問河粉,金邊粉, 米粉等會唔會食呢?


伯爵府

積分: 18063

虎到金來勳章


38#
發表於 昨天 07:49 |只看該作者
CCY22 發表於 26-6-24 07:05
咁之前點解會肥呢?就是晚餐之誤嗎?等分享,謝謝

因為疫情個時,無出街,咁係屋企唔係食,就訓,我又無運動,又鍾意食飯,又鍾意撈汁,全部都係致肥野,所以米肥到成個波咁。

其實,減肥期間,我係咩野都有食,澱粉,食原型澱粉,唔食精緻澱粉。脂肪,牛油我都有食,糖,甜品我都有食,但盡量少。。。我自己既體會就係,其實人係每樣野都需要先可以配合身體運行,而且缺一不可,所以量可以少,但唔可以全無。就如便便,唔係淨食菜就得,要飲夠水,要有脂肪既配合先可以,所以有d人只食菜都唔暢通就係咁解。

補充:減肥方法因人而異,我得唔等如其他人得,而且要好多野配合。我就無食代餐,無食減肥藥,要健康減。


水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 昨天 08:18 |只看該作者
KUDOS 發表於 26-6-24 07:21
我同意,但係行168唔同三餐skip一餐,係要響8個鐘內完成3餐,16個鐘唔好為食,所以好多人會揀接近中午先至 ...

辛苦就容易打回原形


珊瑚宮

積分: 117745


40#
發表於 昨天 09:11 |只看該作者
唔係一種方法,個個人都得 你要去試

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo