自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   5


琥珀宮

積分: 182774

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


21#
發表於 前天 15:02 |只看該作者
wong_wai 發表於 26-6-23 14:09
財爺話d錢黎緊


幫緊你幫緊你


水晶宮

積分: 69050

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 前天 15:19 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-23 14:29
大家都要打定輸數,只能講係痴線,預日日跌啦,就算有得彈都係為跌而彈,個市資金流入去左第二度,真係有可能還 ...

好多股已經衰過萬8點果時。


水晶宮

積分: 69050

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 前天 15:22 |只看該作者
國際金融中心真係好快成為過去式,衰過台灣。


水晶宮

積分: 54047


24#
發表於 前天 15:24 |只看該作者
本帖最後由 sochui 於 26-6-23 15:25 編輯
yuyueng 發表於 26-6-23 15:22
國際金融中心真係好快成為過去式,衰過台灣。

香港可能是全世界第一,從末起計。


侯爵府

積分: 24678


25#
發表於 前天 15:28 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 26-6-23 15:31 編輯

美股好玩過港股好多,外匯基金都研究加碼
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23844218&extra=page%3D2

其實港股都有升得唔少嘅,不過你係都要買 2800 就無法子啦。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


26#
發表於 前天 15:29 |只看該作者
資金流向日韓美股市, 斯人獨憔悴! 寧錯過勿買錯, 我地老散唔係可以落7749注! 跌5-10%又要執行止蝕
◕順其自然啦~♥ ◕


水晶宮

積分: 74419


27#
發表於 前天 15:32 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-23 14:15
無眼睇

X 2


別墅

積分: 889


28#
發表於 前天 15:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bobbb 於 26-6-23 15:35 編輯

大型提款機,只買個股


珍珠宮

積分: 32449


29#
發表於 前天 15:41 |只看該作者
wong_wai 發表於 26-6-23 14:09
財爺話d錢黎緊

見到佢成日眼濕濕,
就知道不是好兆頭



珍珠宮

積分: 38448


30#
發表於 前天 15:45 |只看該作者
本帖最後由 kikiboy 於 26-6-23 15:45 編輯
yuyueng 發表於 26-6-23 15:22
國際金融中心真係好快成為過去式,衰過台灣。

今舖真係笑大台灣人個口喇,佢哋成日話香港係國際金融中心遺址


珊瑚宮

積分: 105922

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 前天 15:46 |只看該作者
枉為國際金融中心


侯爵府

積分: 20922


32#
發表於 前天 15:47 |只看該作者
唔望個股票app


別墅

積分: 918


33#
發表於 前天 15:49 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-23 14:20
阿爺係收水,下一波是樓市,保險業.....

財爺講野一定要信,哈哈


瑪瑙宮

積分: 138542

馬年勳章


34#
發表於 前天 15:49 |只看該作者

回覆樓主:

同事個客, 呢半年內, 賺左2百萬
話今日再入貨
股市有人賺錢, 但唔係我囉

點評

pansy888hk    發表於 前天 22:39


別墅

積分: 918


35#
發表於 前天 15:49 |只看該作者
Skytree1000 發表於 26-6-23 15:41
見到佢成日眼濕濕,
就知道不是好兆頭

佢做財爺已經係香港人福氣

點評

Skytree1000    發表於 前天 15:58


珍珠宮

積分: 32449


36#
發表於 前天 15:55 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-23 15:22
國際金融中心真係好快成為過去式,衰過台灣。

台灣唔衰,近排直情正到爆,
又有台積電,又有黃仁勛,
全城熱旺


珍珠宮

積分: 32449


37#
發表於 前天 15:57 |只看該作者
kikiboy 發表於 26-6-23 15:45
佢哋成日話香港係國際金融中心遺址

好似係小紅書國內人講先




水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 前天 16:00 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 26-6-23 16:33 編輯
Skytree1000 發表於 26-6-23 15:55
台灣唔衰,近排直情正到爆,
又有台積電,又有黃仁勛,
全城熱旺

47000點


子爵府

積分: 10933


39#
發表於 前天 16:11 |只看該作者
沈大師應該都要收聲囉,死都話係牛市,死都話有大反彈浪,而家個市唔洗再睇惜日圖表,阿婆都識買....................跌


侯爵府

積分: 20449


40#
發表於 前天 16:17 |只看該作者
fatchu@home 發表於 26-6-23 14:36
印象中......港股除左06,07年係咁爆升外,幾時有係KEEP住升?

所以聽到個財演話港服股有周期就笑死

首頁
12345...9

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo