自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17824


21#
發表於 昨天 06:20 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-24 17:50
高層主要職責係管理,唔係話唔會解決問題,但下屬下下都推個波比上司,上司不如換個醒目啲獨立啲既員工都 ...

要睇吓咩上司,有啲鍾意事事過問,有啲有膊頭,有啲就咩都唔理,細嘅頂。有啲無定向。

如果話高層負責管理,睇吓你講嘅高層係管幾多人同埋(emoji)權責。喺香港,條team大到幾百,幾十人,私人機構好多時阿頭都要落手落腳開會同做埋一份。有時係高層先有某啲權限。



水晶宮

積分: 74839


22#
發表於 昨天 06:41 |只看該作者

回覆樓主:

可能有年質,人工高,揾人開刀等


珍珠宮

積分: 35334

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


23#
發表於 昨天 06:43 |只看該作者
廷廷媽 發表於 26-6-24 10:25
自己梗係睇唔到自己有咩問題, 睇到就唔會咁做, 所以不知不覺係好正常, 吞pop求其冇責任心都唔覺自己有問題 ...

無錯,嚟緊呢兩日我都要處理呢類人!
幫手清理門戶。


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


24#
發表於 昨天 07:14 |只看該作者
小馮 發表於 26-6-24 10:24
咁有事唔係高層去解決咩? 佢哋攞咁高人工,做就下面做,佢哋唔應該解決問題咩?

...

應該係條友自己唔盡好力做好自己本份, 唔知急唔肯趕, 唔肯按高層指示盡力處理, 左手交右手, 有得它鑊便掉給上層, 鑊咗先出聲, 確實係有這些人.

唔係上司處理不到, 但如果身為上司的你, 喜歡這樣的下屬?




男爵府

積分: 5533

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 昨天 07:18 |只看該作者

回覆樓主:

被唔中意吧


男爵府

積分: 6044


26#
發表於 昨天 07:20 |只看該作者
真真假假只要相信它,反正都係要走,咩原因有咩所謂


翡翠宮

積分: 93707


27#
發表於 昨天 08:24 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:14
首先老細不鐘意你囉。
人夾人緣。

咁已經無得做落去!


珍珠宮

積分: 44440


28#
發表於 昨天 08:33 |只看該作者
小馮 發表於 26-6-24 10:24
咁有事唔係高層去解決咩? 佢哋攞咁高人工,做就下面做,佢哋唔應該解決問題咩?

...

公司招聘高層唔係睇中佢哋對手,係相中佢哋個腦同心+經驗+眼光+擔責能力
道理就如大部份在職媽媽唔係唔識煮飯、做家務,但請個姐姐返嚟呢啲就係姐姐嘅工作,啲媽咪就可以返工用佢哋嘅能力做更重要嘅工作、賺取更高嘅回報

點評

sjnl43    發表於 昨天 08:56


珍珠宮

積分: 44440


29#
發表於 昨天 08:45 |只看該作者
唔清楚咩公司規模,唔敢妄下判斷
但正常情況,公司HR係唔容許一個上級冇任何失責原因下、純粹以個人喜好嚟開除員工。好多人以為老闆唔喜歡所以炒,呢個只係表象,但並非核心原因。
當時請得返嚟就肯定唔係接受唔到,但搞到要justify炒人,需要一個過程覺得忍無可忍先會切割。樓主朋友可能唔想講原因而已,任誰都愛面子。若果佢真係完全冇概念又唔問、唔去求證,呢個係對自己不負責任嘅行為,咁就抵炒而且情況會不停重複(因為佢拒絕成長),好大機會年過40就被社會提早退休。


珍珠宮

積分: 44458


30#
發表於 昨天 08:49 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:13
佢哋話自己又未遲過到,又無做錯野。
但我就知咩事。
咁你有無收到風佢做錯咩?


珍珠宮

積分: 44458


31#
發表於 昨天 08:55 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:13
佢哋話自己又未遲過到,又無做錯野。
但我就知咩事。
我以前做野個NGO

位文員師奶, 過晒界, 去駡client學員, 自己acting 指揮同級
指揮唔係佢管既清潔工。

星期六帶埋女返工, 到左先經理呀, 我今日無人睇女,佢好乖.....先斬后湊

學校老師打黎Office hour 傾個幾鐘!

係無遲到, 無做錯野呀over 晒囉

幾多太太, 係唔知公司, 唔係你老公開

放低屋企, 霸氣指揮角色吧


珍珠宮

積分: 38520

牛年勳章


32#
發表於 昨天 08:59 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-25 07:20
真真假假只要相信它,反正都係要走,咩原因有咩所謂

除非行頭好窄,影響之後搵工,否則應該冇咩興趣知個原因。
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 38520

牛年勳章


33#
發表於 昨天 09:01 |只看該作者
sjnl43 發表於 26-6-25 08:49
咁你有無收到風佢做錯咩?

樓主就係特登開舖黎爆料,#5樓講左。
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


侯爵府

積分: 22756

馬年勳章


34#
發表於 昨天 09:03 |只看該作者
littlecar 發表於 26-6-24 10:30
職場既野真係講命水,
有D同事無樣好但有人睇,有
D人盡心盡力但俾人知無份工唔得就俾人洽 ...

係,職場真實寫照⋯⋯


珍珠宮

積分: 44440


35#
發表於 昨天 09:16 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:18
點解不喜歡你?
因為你太按章辦事,太自保。
結果咪拖慢進度。

你買把菜刀,用途係切菜切肉。
但菜刀質地有問題,用了幾個月就鈍到咩都切唔到,磨極都唔利,咁除了放棄買過把,相信冇人會花錢鑲起把刀掛大廳啩


侯爵府

積分: 24808


36#
發表於 昨天 10:08 |只看該作者
Reema 發表於 26-6-24 10:19
唔需要理衰咩
好多時...討好唔到老闆都是錯~~
我都係咁架,不過....未炒到我.....我要等:nau ...

好彩我也唔介意冇得做躺平,佢最好炒我

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo