立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 138528
無話可說 發表於 26-6-24 14:06 house就係,apartment 應該好D!都唔係第一年話熱浪架啦!
水晶宮
積分: 69012
TingTing 發表於 26-6-24 13:05 屋企有無冷氣㗎,法國
yuyueng 發表於 26-6-24 14:17 法國唔知,但英國大部份屋企冇冷氣,正如香港大部份屋企冇暖氣一樣。
tkinwong 發表於 26-6-24 13:31 相信大部份都係冇嘅。我諗學校亦都唔會好似香港咁樣按冷氣。
cbeyond 發表於 26-6-24 14:18 話英國只有5%家庭係有冷氣
積分: 74413
yuyueng 發表於 26-6-24 14:19 莫講話冷氣,好多學校、屋企連風扇都冇呀,就算私立寄宿中學都冇冷氣,風扇都冇把,以前最高都係20幾度。 ...
子爵府
積分: 10278
伯爵府
積分: 17250
Napier 發表於 26-6-24 13:53 可以買室內冷氣機,要500歐羅, 要搭條喉去室外.
大宅
積分: 4368
星洲炒米 發表於 26-6-24 12:53 歐洲遭熱浪侵襲,英國、意大利、瑞士和西班牙極端炎熱,部分地區錄得破紀錄高溫,影響學校上課和交通服務。 ...
積分: 56985
無話可說 發表於 26-6-24 13:00 40度,但應該日頭乾熱,無香港咁焗咁辛苦
積分: 18425
cy101 發表於 26-6-24 12:57 條河唔係泳池,又污糟,一時貪爽!
積分: 65741
男爵府
積分: 5026
星洲炒米 發表於 26-6-24 15:04 但應該都唔係間間屋都可以裝
象牙宮
積分: 235774
cbeyond 發表於 26-6-24 14:16 咁要睇apartment樓齡幾有大了 相信有10年樓齡以上, 都未必有預留冷氣位
angiehouse 發表於 26-6-24 15:23 但系佢地大部份室內都無冷氣,都好難頂
寶石宮
積分: 407107
積分: 17971
公爵府
積分: 29309
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy