自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 48953

馬年勳章 畀面勳章


21#
發表於 5 天前 |只看該作者
LedTV 發表於 26-6-24 21:51
大把 我屋企人全公司都係專才
D生意佢地搵返黎

所以香港人真慘
龍鳳媽


寶石宮

積分: 257497

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


22#
發表於 5 天前 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-24 20:10
順豐派件請外勞,又一批香港人失業

之前4蚊,真係頂爛市
放下自在


珍珠宮

積分: 47738

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


23#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

膠官不知民間疫苦,仲想玩死香港


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


24#
發表於 5 天前 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-24 20:26
係咯,乜工種都外勞,樓下相熟保安又轉左人,食開果間太興侍應,我用廣東話落單,佢都唔識聽要重複講幾次: ...

如果係咁,我會即走,用行動證明我地拒絕外勞,你用外勞就唔使旨意做我生意!


珍珠宮

積分: 37880

睛靈勳章


25#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

無計, 全世界都一樣, 人力錯配就係咁
但我只要求啲外勞可以識講廣東話


珍珠宮

積分: 48106

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 5 天前 |只看該作者
香港人依家慘過地底泥
希望每天開心渡過 ;-)


伯爵府

積分: 18057


27#
發表於 5 天前 |只看該作者
依家水深火熱
香港人就要醒目d
今日陪親戚老人家覆診
登記个職員
態度甘差
好似吾想做甘
尼d冇咩技術嘅工種
好易揾外勞替佢


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


28#
發表於 5 天前 |只看該作者
arale1668 發表於 26-6-24 20:29
保險都請IANG(外勞) 啦

保險不嬲都多大陸人做



琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 5 天前 |只看該作者
arale1668 發表於 26-6-24 21:54
所以香港人真慘

我屋企人係個老闆
所以唔慘


翡翠宮

積分: 86811


30#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

樣樣都唔係外勞就專材
後生班以後揾工就真係困難好多


公爵府

積分: 28507

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

黑工和行使虛假文書個案都多咗


水晶宮

積分: 65457


32#
發表於 5 天前 |只看該作者
政府要適可而止!


大宅

積分: 1282


33#
發表於 5 天前 |只看該作者
等外勞慢慢消費


公爵府

積分: 27639


34#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 Bbpig2014 於 26-6-25 00:17 編輯
vivibabyvivi 發表於 26-6-24 22:38
如果係咁,我會即走,用行動證明我地拒絕外勞,你用外勞就唔使旨意做我生意!
...

好難避免, 超市、街市、食市、雜貨店、看更、公共交通司機、服裝店、麵包西餅店、電子產品店鋪、維修技工、公院/私院、公司同事, 工程、地盆, 好多都係大6人, 但並不是BK傳說中態度好好


水晶宮

積分: 74405

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


35#
發表於 4 天前 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 26-6-24 22:38
如果係咁,我會即走,用行動證明我地拒絕外勞,你用外勞就唔使旨意做我生意!
...

我有你咁型就好,我太廢


公爵府

積分: 27639


36#
發表於 4 天前 |只看該作者
LedTV 發表於 26-6-24 21:51
大把 我屋企人全公司都係專才
D生意佢地搵返黎
依家大陸打走資, 聽聞大陸人覺得資產放在香港都吾好, 轉走資去外國了, 會吾會之後少左呢支歌仔唱呢?


珍珠宮

積分: 43042


37#
發表於 4 天前 |只看該作者
有點自己人打自己人

冇人做唯有請外勞

就好似個個淘,香港仲邊有生意


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 4 天前 |只看該作者
Bbpig2014 發表於 26-6-25 00:22
依家大陸打走資, 聽聞大陸人覺得資產放在香港都吾好, 轉走資去外國了, 會吾會之後少左呢支歌仔唱呢?
...

可能架….
到時影響就好多人了



男爵府

積分: 5274


39#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 變成一首歌 於 26-6-25 00:56 編輯
syne403 發表於 26-6-24 23:35
黑工和行使虛假文書個案都多咗

睇小紅書佢哋p圖當食生菜,好多人見工話新公司要社保、銀行單,證明上一份工嘅糧,但當事人作大咗,留言十個有八個都話p


侯爵府

積分: 21338


40#
發表於 4 天前 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-24 21:21
出賣港人,呢啲政策令人對政府好失望

同感
好多政策都係

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo