自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29134

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 3 天前 |只看該作者
sasatt 發表於 26-6-25 09:44
我覺得係要先轉返比香港政府,再觀察佢父母是否適合照顧個女再決定。

除非是富二代,否則沒工作的父母,連照顧自己的責任都不負,不配當父母。


子爵府

積分: 13591


22#
發表於 3 天前 |只看該作者
sasatt 發表於 26-6-25 09:44
我覺得係要先轉返比香港政府,再觀察佢父母是否適合照顧個女再決定。

DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親生父母,以前唔肯定就話寄養住先,更何況當局都話唔確定Lily個出生地點,一句父母長居海外,家庭團聚機會有限,Lily已融入當地生活為由申請緊急及永久轉移Lily撫養權比咗個無血緣關係嘅夫婦,咁做好似有啲夾硬嚟


公爵府

積分: 26504


23#
發表於 3 天前 |只看該作者
支持瑞典政府的決策!

不過,反觀幸福感滿滿的香港政府高層,可能以婦人之仁,被呢對非常夫婦玩到氹氹轉!


珍珠宮

積分: 32676


24#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

對Lily來說,有安穩快樂的童年生活比較重要吧!


大宅

積分: 1290


25#
發表於 3 天前 |只看該作者
佢哋唔接受咪自己再搵海外律師打官司,香港政府唔需要再參與,傳媒最好唔再報導呢2個人,比佢2個真係順利呃到綜援公屋咪個個生個仔出嚟唔理等見報?


伯爵府

積分: 19867


26#
發表於 3 天前 |只看該作者
好討厭睇這新聞, 不直一提


翡翠宮

積分: 79938

醒目開學勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 3 天前 |只看該作者
呢兩公婆 乜都通知傳媒


子爵府

積分: 10583

睛靈勳章


28#
發表於 3 天前 |只看該作者
E_gold8806 發表於 26-6-25 14:13
好討厭睇這新聞, 不直一提

係,已經唔想睇,希望唔好再報導這2個人。


子爵府

積分: 11745


29#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

佢哋由day 1 開始搞咁大壇大龍鳳,完全有晒計劃,目的就係要香港政府插手,幫佢哋接Lily 返嚟,幫Danny 搞身份證明,下一步超速派公屋,再下一步特快批綜緩........等等。

以上純屬個人睇法。


伯爵府

積分: 16445

2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 adrianada 於 26-6-25 15:43 編輯
Forgetmenot999 發表於 26-6-25 13:02
DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親 ...


,我覺得送返個小朋友返香港,始終父母係香港人,去路應該由香港處置。


珍珠宮

積分: 38799

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


31#
發表於 3 天前 |只看該作者
adrianada 發表於 26-6-25 15:42
,我覺得送返個小朋友返香港,始終父母係香港人,去路應該由香港處置。

...

我都係咁諗,瑞典有冇咁好心只為小朋友著想。如果計劃落實,香港唔知駛唔駛要花錢去幫對父母爭 lily 返黎。

香港政府成日學唔到人地既好野,今次叫佢學乜野? 搶低質父母既仔女叫自己既納稅人養?
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


珍珠宮

積分: 47738

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


32#
發表於 3 天前 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 26-6-25 13:02
DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親 ...

有咩理由夾硬搶人個bb女?!
今日唔係好父母,佢哋肯去改,好過骨肉分離


伯爵府

積分: 18884


33#
發表於 3 天前 |只看該作者
外國政府真係好保護兒童, 果對父母完全唔曉湊細路, 當地政府驚佢地又攪死一件


伯爵府

積分: 17315

馬年勳章


34#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

呢對騎呢父母,先係剝削兒童權利的人


子爵府

積分: 13591


35#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 26-6-25 17:18 編輯
Ritzmary 發表於 26-6-25 16:34
有咩理由夾硬搶人個bb女?!
今日唔係好父母,佢哋肯去改,好過骨肉分離
...

Lily成功入籍瑞典係超級困難 ,近乎接近無可能,主要基於以下兩點,佢地瑞典最終相信都會移交返Lily比香港
attach0/tmp/phpV57oSn
attach1/tmp/php1DUnMd


子爵府

積分: 11809


36#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

咁安樂晒喇


珍珠宮

積分: 38632


37#
發表於 3 天前 |只看該作者
yakiki1230 發表於 26-6-25 08:56
消息指,二人收到瑞典北雪坪區域法院(Norrköping District Court)文件,顯示法院正處理將Lily撫養權轉移 ...

如果兩公婆有心救個女都吾會等2、3年啦,等到Danny嚟取代Lily。
再講Lily既然已經適應咗當地生活,就繼續如常生活,不要回到怪異父母身邊會更幸福。

Love and Kindness are never wasted.


珍珠宮

積分: 33608


38#
發表於 3 天前 |只看該作者
yakiki1230 發表於 26-6-25 08:56
消息指,二人收到瑞典北雪坪區域法院(Norrköping District Court)文件,顯示法院正處理將Lily撫養權轉移 ...

見親佢2個張相就好嘔心⋯好似污糟邋遢咁


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 Pulmma 於 26-6-25 19:15 編輯
Forgetmenot999 發表於 26-6-25 13:02
DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親 ...

雖然佢係世人覺得嘅非常父母,但如果驗DNA 係親生,我覺得應該交番比親生父母


王國長老

積分: 31689

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


40#
發表於 3 天前 |只看該作者

回覆樓主:

真正"Save Lily"
就唔好畀番呢對騎呢父母
除非佢哋正常番
不過應該好難

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo