跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 82


21#
發表於 05-3-4 10:11 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

Hi,各位
我有一晚坐係床上看電視gar時候,突然感到一下
肚皮有d震動,初時都吾知道發生ma事,後來先醒
覺係BBgar郁動,感覺...um...好funny!


大宅

積分: 3051


22#
發表於 05-3-4 18:22 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

各位媽咪,
今日我去醫院做產檢時,見到有個媽咪(睇落5-6個月)眼紅紅咁比姑娘用輪椅推走, 後來聽姑娘講,O個位媽咪冇再FEEL到BB郁動都唔講,好似BB有D事,唔知最後點.....

希望各位都平平安安,各BB都健健康康.


別墅

積分: 887


23#
發表於 05-3-8 08:57 |只看該作者

Re: 各位7月媽咪感覺到胎動了嗎?

我是第一胎,預產期7-11,大概10周已開始感覺到BB活動,但踏入22周開始,BB胎動得比初期厲害,我行又郁,瞓又郁,近幾日仲係肚皮面"篤篤下",全方位跳動!仲見到波浪紋,連老公都睇到感覺到,有時一放工佢已經急不及待跳跳紮 :lol: 生命力好強 :mrgreen:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo