自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44134


21#
發表於 09-8-17 19:24 |只看該作者
今日(全日)我上msn就完全沒有受影響。

Facebook今朝完全無問題,下午就唔多清楚了!(中環)
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 2842


22#
發表於 09-8-17 19:30 |只看該作者
相信同netvigator有關. 佢地個hotline已有留言,話因天氣關係, 有些外國網站可能冇法上或緩慢. 我老公改用3 boardband, 就上到了.


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 09-8-17 19:32 |只看該作者
原帖由 Watt 於 09-8-17 19:30 發表
相信同netvigator有關. 佢地個hotline已有留言,話因天氣關係, 有些外國網站可能冇法上或緩慢. 我老公改用3 boardband, 就上到了.

有冇話幾時先上到呀
冇msn同fb好悶呀


大宅

積分: 2842


24#
發表於 09-8-17 19:39 |只看該作者
冇呀, 只係話佢地會儘快轉用其他網路wor........
原帖由 lovejy 於 09-8-17 19:32 發表

有冇話幾時先上到呀
冇msn同fb好悶呀


男爵府

積分: 9448


25#
發表於 09-8-17 19:42 |只看該作者
上唔到facebook (fanling)


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 09-8-17 19:43 |只看該作者
原帖由 Watt 於 09-8-17 19:39 發表
冇呀, 只係話佢地會儘快轉用其他網路wor........

唉..即係有排啦


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


27#
發表於 09-8-17 19:50 |只看該作者
由下午到宜家 FB 同 MSN 都上唔到 !


大宅

積分: 4083

好媽媽勳章


28#
發表於 09-8-17 20:00 |只看該作者
唔只.好多網址.game都開唔到同勁慢~


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 09-8-17 20:02 |只看該作者
我都係 2 樣上唔到


大宅

積分: 2415


30#
發表於 09-8-17 20:09 |只看該作者
yes yes, me too!!!!


子爵府

積分: 13302

2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 09-8-17 20:15 |只看該作者
facebook 同yahoo的e-mail都開唔到


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


32#
發表於 09-8-17 20:39 |只看該作者
fb 全日都開到, msn 一時時, 反而家下 fb 開唔到


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


33#
發表於 09-8-17 21:00 |只看該作者
今日hkbn同網上行都有問題,
如果用和記個d就無事.


大宅

積分: 3218


34#
發表於 09-8-17 21:04 |只看該作者
facebook + msn 都上唔到... 家住中上環
tigerboy - born in october 1998 - i'm proud to be his mama!


子爵府

積分: 11682


35#
發表於 09-8-17 21:10 |只看該作者
facebook + msn + yahoo e-mail都上唔到... 家住土瓜灣
只有存在愛人,聖靈的心,寬恕,體諒就能快樂!


大宅

積分: 4688


36#
發表於 09-8-17 23:01 |只看該作者
連平時擺相既photobucket都用唔到,都係下午開始,幾驚d相冇哂
我返來啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo