想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4134


21#
發表於 09-8-21 14:05 |只看該作者
大家唔好再諗中唔中, 不如諗下約人去食飯, 去睇戲, 買d八卦雜誌睇下, 有時係屋企打下機睇下電視, 盡量唔好諗咁多嘢, 放鬆咗個人會快d中架! 同埋我有朋友係婦科診所度做姑娘, 原來話唔好隔日dodo喎! 咁樣d蟲蟲唔夠時間休息, 質量無咁好架! 佢話係中間果兩個星期, 每隔3日dodo一次會好好多架! 同埋唔好成日諗住中唔中, 壓力大都影響受精同著床架! 大家試下學下放鬆個人, 或者會有意外驚喜呢!!!


別墅

積分: 809


22#
發表於 09-8-21 14:33 |只看該作者
我都好想可以玩得就玩, 我好想去做gym跳健康舞, 但係又怕激烈得濟唔係咁好, 都唔知去好定唔去好
命裡有時終須有, 命裡無時莫強求


大宅

積分: 4134


23#
發表於 09-8-21 14:48 |只看該作者
以我所知做gym應該有d無咁激烈既, 咪做果d囉! 再唔係去做下facial都得架! 又可以約下朋友gel下甲, 再唔係放工約同事出去唱k食飯, 有時同老公出去食飯撐下枱腳都好呀! 我而家只係可以抱住咁既心態去等結果, 亦都唔諗住會中, 我有時同自己講, 邊有咁易中呀! 我份人無咁好彩架! 同埋會諗住下個月再黎過又要再check紅d啦! 咁樣我覺得會好少少囉!!! 或者可以叫做自我安慰啦! 但我地要努力d, 想生bb只有我地同老公知, 同埋bk sis知, 其他人唔會明白我地架! 我地係呢度互相勉勵, 迎接我地個bb啦! 加油呀!!!

原帖由 ctwy0.0 於 09-8-21 14:33 發表
我都好想可以玩得就玩, 我好想去做gym跳健康舞, 但係又怕激烈得濟唔係咁好, 都唔知去好定唔去好


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


24#
發表於 09-8-21 14:51 |只看該作者
我剛剛ivf失敗左
昨天知道連雪胎都discard埋
真係乜心情都無
都想快d開心番

原帖由 史迪仔 於 09-8-21 09:32 發表
我見好多sis太過緊張, 同埋我朋友話太過緊張會影響有bb, 所以我就開咗呢個topic, 等無論係準備開工既sis, 等緊bingo既sis, 或者失敗咗唔開心既sis可以入嚟講下笑輕鬆下個心情, 呢度乜都講得架! 快d入嚟傾下啦! ...


別墅

積分: 809


25#
發表於 09-8-21 15:00 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 09-8-21 14:48 發表
以我所知做gym應該有d無咁激烈既, 咪做果d囉! 再唔係去做下facial都得架! 又可以約下朋友gel下甲, 再唔係放工約同事出去唱k食飯, 有時同老公出去食飯撐下枱腳都好呀! 我而家只係可以抱住咁既心態去等結果, 亦都唔諗 ...

但係我最衰既就係剩係鐘意去跳step Aerobic呢...... 其他好似瑜珈果D又唔鐘意..... 所以我先話唔知去唔去好之嘛
命裡有時終須有, 命裡無時莫強求


大宅

積分: 4134


26#
發表於 09-8-21 15:07 |只看該作者
如果妳覺得唔開心既話, 即管係呢度發洩出黎呀! 我地好樂意做妳既聆聽者, 雖然我想大家放鬆心情同開心d等結果, 但如果真係有唔開心既話, 千祈唔好屈住係個人度, 我地呢d係無所不談, 講咗出黎會舒服好多架!!! 加油呀!!!

原帖由 lalamike 於 09-8-21 14:51 發表
我剛剛ivf失敗左
昨天知道連雪胎都discard埋
真係乜心情都無
都想快d開心番


複式洋房

積分: 337


27#
發表於 09-8-21 15:09 |只看該作者
我都有去做gym跳健康舞,游水及去做按摩,我試過什麼都唔敢做,又介口好多野唔敢食,都係冇bb,所以我都唔咁多,所有野都做,但都照介口食小啲,都係個句命裡有時終需有,命裡無時莫強求,大家放鬆啲呢。


大宅

積分: 4134


28#
發表於 09-8-21 15:21 |只看該作者
咁呢d當然勉得過就勉啦! 其實台劇韓劇果d岩唔岩睇呀? 如果岩睇就係咁追黎睇, 掛住追劇集就無時間去諗其他嘢啦! 我之前都追都傻咗架!

原帖由 ctwy0.0 於 09-8-21 15:00 發表

但係我最衰既就係剩係鐘意去跳step Aerobic呢...... 其他好似瑜珈果D又唔鐘意..... 所以我先話唔知去唔去好之嘛


伯爵府

積分: 15328


29#
發表於 09-8-21 16:22 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 09-8-21 14:05 發表
大家唔好再諗中唔中, 不如諗下約人去食飯, 去睇戲, 買d八卦雜誌睇下, 有時係屋企打下機睇下電視, 盡量唔好諗咁多嘢, 放鬆咗個人會快d中架! 同埋我有朋友係婦科診所度做姑娘, 原來話唔好隔日dodo喎! 咁樣d蟲蟲唔夠時 ...


我覺得如果隔兩三日先dodo一次真係冇咁辛苦,講真,呢個始終係體力運動,所以真係要有力先得!


伯爵府

積分: 15328


30#
發表於 09-8-21 16:26 |只看該作者
記得呢度有位媽媽講過,駝住10個月就驚足10個月。駝住時唔知bb健唔健康,就算出左世都唔保證佢一定係健康正常!

既然係咁,不如我地大家放鬆心情,如果上天係比我地既,我地就欣然接受,如果上天未比我地既,我地亦欣然面對啦!


別墅

積分: 809


31#
發表於 09-8-21 16:57 |只看該作者
原帖由 史迪仔 於 09-8-21 15:21 發表
咁呢d當然勉得過就勉啦! 其實台劇韓劇果d岩唔岩睇呀? 如果岩睇就係咁追黎睇, 掛住追劇集就無時間去諗其他嘢啦! 我之前都追都傻咗架!

之前都有追下台劇既, 不過家陣無囉..... 呢排直頭連無記果d劇集都無精神睇, 因為個人好累..... 放工食完飯返到屋企沖涼洗頭已經頂唔住, 拿拿聲吹乾佢去訓.....
命裡有時終須有, 命裡無時莫強求


大宅

積分: 4134


32#
發表於 09-8-21 17:11 |只看該作者
講得岩

原帖由 irene_the_pooh 於 09-8-21 16:26 發表
記得呢度有位媽媽講過,駝住10個月就驚足10個月。駝住時唔知bb健唔健康,就算出左世都唔保證佢一定係健康正常!

既然係咁,不如我地大家放鬆心情,如果上天係比我地既,我地就欣然接受,如果上天未比我地既,我地亦欣然面對啦!:funny ...


大宅

積分: 4134


33#
發表於 09-8-21 17:13 |只看該作者
訓覺咪好囉! 訓咗就乜都唔使諗, 如果得閒既時候就煲下d台劇韓劇咪得囉! 加油呀!

原帖由 ctwy0.0 於 09-8-21 16:57 發表

之前都有追下台劇既, 不過家陣無囉..... 呢排直頭連無記果d劇集都無精神睇, 因為個人好累..... 放工食完飯返到屋企沖涼洗頭已經頂唔住, 拿拿聲吹乾佢去訓..... ...


別墅

積分: 514


34#
發表於 09-8-21 17:14 |只看該作者
原帖由 irene_the_pooh 於 09-8-21 16:26 發表
記得呢度有位媽媽講過,駝住10個月就驚足10個月。駝住時唔知bb健唔健康,就算出左世都唔保證佢一定係健康正常!

既然係咁,不如我地大家放鬆心情,如果上天係比我地既,我地就欣然接受,如果上天未比我地既,我地亦欣然面對啦!:funny ...


係呀! 真係驚足10個月架, 未bingo 時, 又驚自己唔知有無得bingo, bingo 左又驚小產, 到時到候見醫生, 又驚醫生同你講個 b 有無事,有時呀b在你個肚度踢得你少你又驚, 咩都驚餐飽呀.

不過, 呢d都唔駛驚, 而家醫學好發達, 雖然唔可以阻止事情既發生, 但係可以check 到好多問題, 所以放心, 不用擔心太多, 我c6而家先想要第二胎, 我都係隨緣, 因為我都唔知仲可唔可以 bingo 呀 我都唔細喇


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


35#
發表於 09-8-21 17:25 |只看該作者

哈哈!我都係想追第二胎,但今次我決定亂咁來,唔量體溫,唔用紅D,唔戒口,唔計日子,我覺得咁樣可能仲好易中好易買餐餸,樣樣忌住忌住好辛苦。


大宅

積分: 4134


36#
發表於 09-8-21 17:43 |只看該作者
雖然我都係追緊第2胎, 但我又無亂黎既, 都有用紅d睇下邊日排卵, 就係果d附近日子開工, 但就無第一次咁又睇中醫又戒口, dodo完又唔敢做d危險動作等等, 我而家都係乜都照食, 只係盡量唔飲凍嘢囉! 但有時凍得滯都會飲下既, 茶我就照飲, 早兩日我仲食咗椒鹽賴尿蝦添! 星期日我去食buffet, 我一定會食三文魚架! 因為我都唔知今次中唔中既, 唔中餐buffet咪好蝕囉? 食咗先算啦! 最多食少d者! 到真係中咗, 先至開始戒口啦!

原帖由 HappyDay2008 於 09-8-21 17:25 發表

哈哈!我都係想追第二胎,但今次我決定亂咁來,唔量體溫,唔用紅D,唔戒口,唔計日子,我覺得咁樣可能仲好易中好易買餐餸,樣樣忌住忌住好辛苦。 ...


別墅

積分: 514


37#
發表於 09-8-21 17:49 |只看該作者
唉 ! 我就唔可以亂黎, 是關我第一胎個仔已經9歲, 相隔10年了, 真係人都癲, 唯有同自己講 "隨緣啦" (但其實緊張過攬第一胎, 因為而家比較趕時間)


民房

積分: 65


38#
發表於 09-8-21 17:54 |只看該作者
我以前介Coffee and sushi, 又drink full cream milk. 沒有Bingo, 但重了最少5kg.

上次IVF失敗左, 今個cycle想做IVF但不夠egg. 最後只做IUI. 但我已做了5次iui, 我想今次都不會BINGO la

我決定今個cycle, 不介口, 出去swimming. 一定要減肥


大宅

積分: 4134


39#
發表於 09-8-21 17:56 |只看該作者
我做診所果個朋友都話, 放鬆d, 就易d有架啦!

原帖由 SLK66 於 09-8-21 17:54 發表
我以前介Coffee and sushi, 又drink full cream milk. 沒有Bingo, 但重了最少5kg.

上次IVF失敗左, 今個cycle想做IVF但不夠egg. 最後只做IUI. 但我已做了5次iui, 我想今次都不會BINGO la

我決定今個cycle ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


40#
發表於 09-8-21 19:56 |只看該作者
slk66
你做左5次iui,1次ivf,咁你而家有bb未啊﹖
我都做左3次natural iui,1次超排卵iui,同埋1次ivf,全failed,仲肥左7、8磅!
而家要抖一個cycle,我決定唔飲奶、花膠湯啦……
大家努力啦!


原帖由 SLK66 於 09-8-21 17:54 發表
我以前介Coffee and sushi, 又drink full cream milk. 沒有Bingo, 但重了最少5kg.

上次IVF失敗左, 今個cycle想做IVF但不夠egg. 最後只做IUI. 但我已做了5次iui, 我想今次都不會BINGO la

我決定今個cycle ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo