跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2034


21#
發表於 09-8-28 11:10 |只看該作者
全部留空,註明未出世,填上及註明預產日期

細公司,一腳踼,係庶務二科!

原帖由 cloud.jc 於 09-8-28 08:49 發表


我联絡到佢地拿到form 了, 但係, 名称, 出生証明....點填? 未出世喎......

嘩, head 住兩個部门, 高层黎喎


複式洋房

積分: 105


22#
發表於 09-8-31 23:06 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-8-28 11:10 發表
全部留空,註明未出世,填上及註明預產日期

細公司,一腳踼,係庶務二科!


我今日FAX 同E MAIL 左FORM 去育嬰院, 但佢会唔会REPLY 收唔收到?

或者幾时通知你有冇位芸芸?


大宅

積分: 2034


23#
發表於 09-9-1 11:42 |只看該作者
你可以試下問下幾時知道有沒有位。你幾時預產期?如果你早排隊,通常佢都會留到位俾你。雖然位唔多,但因為宣傳不足,有很多媽咪都唔知有育嬰園,我都係有左4個月左右睇雜誌同書時無意中發現,便開始plan定。

果時一早plan左唔想請工人,但又煩緊搵邊個可以揍到。

原帖由 cloud.jc 於 09-8-31 23:06 發表


我今日FAX 同E MAIL 左FORM 去育嬰院, 但佢会唔会REPLY 收唔收到?

或者幾时通知你有冇位芸芸?


複式洋房

積分: 105


24#
發表於 09-9-1 12:42 |只看該作者
原帖由 roccolamar 於 09-9-1 11:42 發表
你可以試下問下幾時知道有沒有位。你幾時預產期?如果你早排隊,通常佢都會留到位俾你。雖然位唔多,但因為宣傳不足,有很多媽咪都唔知有育嬰園,我都係有左4個月左右睇雜誌同書時無意中發現,便開始plan定。

果時一早plan左唔 ...


預產期係出年1月11.
我老婆放前2 后8.
我諗如果係入, 都要3月1.

係喎, 傾左咁耐, 你會唔會以為我係大肚妇?


大宅

積分: 2034


25#
發表於 09-9-1 13:14 |只看該作者
.........真係以為你係大肚果個....

如果出年1月至生,而佢現時未full 晒,睇翻佢d booking,佢其實都應該可以覆到你有無位。如果你仍未心安,你可以同佢講想俾住留位費先,想佢幫你留定位,咁就收在你留位費就大家都安心!

原帖由 cloud.jc 於 09-9-1 12:42 發表


預產期係出年1月11.
我老婆放前2 后8.
我諗如果係入, 都要3月1.

係喎, 傾左咁耐, 你會唔會以為我係大肚妇?


大宅

積分: 1205


26#
發表於 09-10-17 22:35 |只看該作者
原帖由 cloud.jc 於 09-8-22 12:49 發表
我想問下, 湊bb既姨姨,如果星期一至五,湊朝8晚7,一般黎要幾錢? 


本人有10年湊BB/小朋友經驗
居於將軍澳,家居清潔,簡單,無人食煙飲酒,冇養寵物
如有意請電 9702 8474 (蔡太)


大宅

積分: 2012


27#
發表於 09-10-19 21:41 |只看該作者
原帖由 cloud.jc 於 09-8-22 12:49 發表
我想問下, 湊bb既姨姨,如果星期一至五,湊朝8晚7,一般黎要幾錢? 


地區唔同, 上門同唔上門既價錢亦唔同.


洋房

積分: 77


28#
發表於 09-10-28 12:48 |只看該作者
HELLO, 已PM, 請查收

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo