立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2034
原帖由 cloud.jc 於 09-8-28 08:49 發表 我联絡到佢地拿到form 了, 但係, 名称, 出生証明....點填? 未出世喎...... 嘩, head 住兩個部门, 高层黎喎
複式洋房
積分: 105
原帖由 roccolamar 於 09-8-28 11:10 發表 全部留空,註明未出世,填上及註明預產日期 細公司,一腳踼,係庶務二科!
原帖由 cloud.jc 於 09-8-31 23:06 發表 我今日FAX 同E MAIL 左FORM 去育嬰院, 但佢会唔会REPLY 收唔收到? 或者幾时通知你有冇位芸芸?
原帖由 roccolamar 於 09-9-1 11:42 發表 你可以試下問下幾時知道有沒有位。你幾時預產期?如果你早排隊,通常佢都會留到位俾你。雖然位唔多,但因為宣傳不足,有很多媽咪都唔知有育嬰園,我都係有左4個月左右睇雜誌同書時無意中發現,便開始plan定。 果時一早plan左唔 ...
原帖由 cloud.jc 於 09-9-1 12:42 發表 預產期係出年1月11. 我老婆放前2 后8. 我諗如果係入, 都要3月1. 係喎, 傾左咁耐, 你會唔會以為我係大肚妇?
積分: 1205
原帖由 cloud.jc 於 09-8-22 12:49 發表 我想問下, 湊bb既姨姨,如果星期一至五,湊朝8晚7,一般黎要幾錢?
積分: 2012
洋房
積分: 77
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy