跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11900

好媽媽勳章


21#
發表於 09-9-22 17:51 |只看該作者
我琴日去完健康院,姑娘話宜家建議BB6個月先好俾佢食糊仔喎


複式洋房

積分: 276


22#
發表於 09-9-22 21:38 |只看該作者
我就係因為女女食奶奶少, 又要瞓著先食, 所以咪start左lor...

原帖由 chungn 於 09-9-22 14:32 發表
我個女哩排都晤中意飲奶, 成日都要搏鬥一番. 如果她睡著就有可能飲到0的.
所以我都心思思想比她試下食糊仔.


複式洋房

積分: 194


23#
發表於 09-9-29 18:00 |只看該作者
我上次去jusco,個sale話吃糊仔前,可先試下用米粉(bb吃的)加入奶粉,比bb適應腸胃先,如平日5匙奶粉,咁就一匙米粉,4匙奶粉.在最夜一餐飲, 試了2星期了都ok沒問題,而且bb飽d,因戎了夜奶了.


洋房

積分: 89


24#
發表於 09-9-30 18:13 |只看該作者
我都係4個幾月,就俾bb食米糊,因為佢飲奶勁喊... 重要係細碼b.
不過健康院姑娘有叫我俾糊仔佢食~~~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo