自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 09-9-9 19:21 |只看該作者
就咁聽你講都覺得痛,希望你快d整走佢啦


別墅

積分: 635


22#
發表於 09-9-9 19:23 |只看該作者
我以前試過, 因我中學時都有指甲倒生的問題, 我果時塗厚厚的凡士林, 有少少幫助!


男爵府

積分: 8407


23#
發表於 09-9-9 21:30 |只看該作者
如果你唔介意,可到醫療用品店,買一種叫"urgotil" 的 傷口用品,無菌一片片的,其實同油布 (Vaseline gause即政府門診你用緊那種) 差不多,但它有 collegan,而且 texture 細致D,比較容易拿出,你買好可交給門診姑娘,她們會幫你用消毒了的 scissors 先剪好細細片,一片夠用幾次了。不過每次洗傷口前,一樣要浸透先拿,去門診前,食定止痛藥才去。試下得唔得,唔得再教你第二種方法,因未見過你傷口,只能諗最general 的方法


男爵府

積分: 8407


24#
發表於 09-9-9 22:35 |只看該作者
仲有你舊油布是否還未取下呢?
油布是會"線"水的,如就咁倒水是濕不到內部的,所以咁痴住。首先要將所有舊紗布盡量取走,之後要用一個器皿,例如是"腰盤",以生理鹽水將整個傷口浸入五至十分鐘,才嘗試拿起舊油布,看看Ok or not.


男爵府

積分: 8407


25#
發表於 09-9-9 22:39 |只看該作者
可能因為你無灰甲,灰甲其實是fugal infection,所以樓主要咁快洗傷口。


原帖由 missmario 於 09-9-9 17:30 發表
我個仔做過3次Ingrown甲手術,做第三次倒甲嗰邊要介到見骨位,但係唔會 咁快洗傷口,要等第4、5日先返診所洗,個仔話唔係好痛喎。


複式洋房

積分: 415


26#
發表於 09-9-9 23:13 |只看該作者

Thank you manman66

多謝意見,明天我會搵翻自己醫生協助,詳情明天向各位共報!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo